Στην κορυφή της λίστας με τα καλύτερα brand names ασφαλιστικών εταιρειών είναι οι κινεζικές Ping An (αξία επωνυμίας αυξήθηκε κατά 4% σε 33,6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), η China Life Insurance (αξία επωνυμίας αυξήθηκε 2% σε 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) και CPIC (αξία επωνυμίας αυξήθηκε κατά 1% σε 15,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).
Οι 3 εταιρείες βρίσκονται στην 1η, 3η και 5η θέση μεταξύ των πολυτιμότερων σημάτων στη φετινή κατάταξη. Η Ping An επικρατεί επίσης ως η πιο πολύτιμη ασφαλιστική επωνυμία στον κόσμο για έξι χρόνια συνεχόμενα, από το 2018. Εν τω μεταξύ, η γερμανική Allianz (αξία επωνυμίας αυξήθηκε κατά 17% στα 24,6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) και η γαλλική AXA (αύξηση της αξίας της μάρκας 4% σε 16,6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) βρίσκονται στη 2η και 4η θέση αντίστοιχα για να σχηματίσουν το Top 5.
Ο Alex Haigh, Διευθύνων Σύμβουλος της Brand Finance Asia Pacific σχολίασε σχετικά πως «η συνεχής ανάπτυξη των κινεζικών ασφαλιστικών εταιρειών στην παγκόσμια αγορά υπογραμμίζει τη στρατηγική τους ευελιξία και την αδιάκοπη επιδίωξη της καινοτομίας, ενώ οι Ευρωπαίοι αντίστοιχοι, όπως η Allianz και η AXA επιδεικνύουν αξιοσημείωτη προσαρμοστικότητα μέσω πελατοκεντρικών στρατηγικών και ψηφιακού μετασχηματισμού. Η έρευνά μας δείχνει ότι αυτοί οι παίκτες είναι καλά έτοιμοι για ανάπτυξη σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό τοπίο».