Τα Business Analytics βοηθούν στο να προσφέρουν μια πιο εμπεριστατωμένη μορφή στον τρόπο που λαμβάνονται οι επιχειρηματικές αποφάσεις, όχι από διαίσθηση αλλά αποφάσεις βασισμένες σε δεδομένα. Σήμερα, είναι πλέον εφικτό να τρέξουν προσομοιώσεις ή να δημιουργηθούν μοντέλα για πρόβλεψη που τρέχουν σε πραγματικό χρόνο. Γιατί είναι τα ΒΑ τόσο δημοφιλή τώρα; Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι για αυτή την αλλαγή:
1. Υπάρχουν πολύ περισσότερα δεδομένα από το παρελθόν.
- 1.2 trillion gigabytes δεδομένων, παράχθηκαν το 2010 και το νούμερο αυτό θα διπλασιαστεί τους επόμενους 18 μήνες και θα ξαναδιπλασιαστεί τους επόμενους 18. Για παράδειγμα, η Wal-Mart, χειρίζεται περισσότερες από 10 εκατομμύρια συναλλαγές με πελάτες την ημέρα.
- Η Google προωθεί 1 εκ. GB πληροφορίας ανά ώρα.
2. Περισσότερα δεδομένα συλλέγονται και αποθηκεύονται. Τα αποθηκευτικά κόστη έχουν μειωθεί τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Το 1990 το κόστος αποθήκευσης ενός GB πληροφοριών ήταν $9.000 ενώ το 2010 είναι 8 cents.
3. Τα Business Analytics έχουν γίνει πολύ πιο φιλικά και καλύτερα στο χειρισμό αρκετών δεδομένων. Με μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ και πιο αποτελεσματικά εργαλεία, οι χρήστες μπορούν να διαχειρίζονται μεγαλύτερο όγκο δεδομένων και να εφαρμόζουν σύνθετες στατιστικές τεχνικές, για να πάρουν στοιχεία που θα τους βοηθήσουν στη λήψη καλύτερων αποφάσεων.
Έτσι, αν είστε Διευθύνοντες Σύμβουλοι, Μέλη Διοικητικών Συμβουλίων, γενικοί διευθυντές, στελέχη, διευθυντές τμημάτων Χρηματοοικονομικών, Μάρκετινγκ, Ανθρώπινου Δυναμικού, Εμπορικού, Παραγωγής, Ανάπτυξης, Εμπορικού Σχεδιασμού, CRM, ερευνών και αναλύσεων, ανεξάρτητοι σύμβουλοι, καθηγητές πανεπιστημίου και μεταπτυχιακοί ή διδακτορικοί δεν θα πρέπει να χάσετε το παρακάτω συνέδριο που αφορά τα Business Analytics. Εταιρείες που δεν θα τα αφομοιώσουν γρήγορα, θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα ανταγωνιστικότητας τα επόμενα χρόνια.
Το φόρουμ θα διεξαχθεί στα αγγλικά. Η τιμή είναι 80 ευρώ + ΦΠΑ έως τις 14 Μαρτίου 2011. Κατόπιν αυτής της ημερομηνίας ισχύει η τιμή που είναι αναρτημένη στον ιστότοπο businessanalytics.gr. Η κανονική τιμή είναι 199 ευρώ. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση επικοινωνείτε στο info@financial-academy.eu ή στο τηλ.: 210-6846329. Μπορείτε επίσης να επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες www.business-analytics.gr και www.business-analytics-forum.gr
Ατζέντα
Panel I: How to transform data (through Business Analytics) into value in different Departments of the company.
Coordinator: Dr. Kyriakos Kyriakopoulos, Assistant Professor of Strategy and Marketing, ALBA Graduate Business School, Greece (confirmed)
10.00 “How Can CEOs and General Managers use Analytics under conditions of uncertainty?” – Dr. Evgeniou Theodoros, Associate Professor, Technology Management and Decision Sciences, INSEAD, France (confirmed)
10.15 “Customer Analytics: Understand the importance of predictive analytics as a critical success factor in every company” – Dr. Kanioura Athina, Global Analytics Lead for Accenture Interactive, and Head of IGEM (Italy-Greece-Emerging markets), Accenture Analytics (confirmed)
10.30 “Using Business Analytics to enhance value through people” – Haros George, Executive Director of People Solutions, ICAP (confirmed)
10.45 “Topic will be announced soon” – Dr. Maniatis Andreas, Business Intelligence and Visual Analytics Department Director, Partner, CyberStream LTD (confirmed)
11.00 – 11.30 Q&A
11.30 – 12.00 Coffee break
Panel II: Business Analytics in the Financial & Telecoms Industry
Coordinator: Dr. Siniolakis Constantinos, Director, Consulting, PwC (confirmed)
12.00 “Leveraging SAS Business Analytics in Today’s and Tomorrow’s Economy” – Sglavo Udo, Global Analytic Solutions Manager, SAS (confirmed)
12.15 “Leveraging New Intelligence for Business Optimization”- Kokkinos Kyriacos, IBM Global Services Manager, IBM Hellas S.A. (confirmed)
12.30 “Life Cycle Management in Banking” – Tsiptsis Konstantinos, EFG Eurobank, CRM & Customer Intelligence Manager, Author of the book: “Data Mining Techniques in CRM: Inside Customer Segmentation” (confirmed)
12.40 “Focusing on Customers’ Needs and Expectations with Analytics.”- Dr. Aggelis Vasilis, Senior Manager, Retail Banking Business Development Division – Piraeus Bank SA (confirmed)
12.50 “Business Analytics: a contemporary fortune teller… and more” Tsiliras Giannis, CRM Director, Cosmote (confirmed)
13.00 – 13.30 Q&A
13.30 – 14.45 Light Snack
Round Table: Trends in Business Analytics-Perspectives and Opportunities in the new era ahead.
Coordinator: Dr. Hatzikonstantis Leonidas, Partner, Ernst & Young (confirmed)
14.45 – 15.30 KEY NOTE SPEAKER – Madsen Mark, Founder of Third Nature, USA – Topic: Has Business Intelligence (BI) technology become a commodity? (confirmed)
Round Table Discussion with the participation of:
Madsen Mark, Founder of Third Nature, USA (confirmed)
Sampanis Nikos, Country Manager, Greece & Cyprus of Forrester Research (confirmed)
Dr. Evgeniou Theodoros, Associate Professor, Technology Management and Decision Sciences, INSEAD, France (confirmed)
Papaevgeniou Ioannis, CEO, Relational S.A. (confirmed)
Dr. Athanassopoulos Antreas, Assistant General Manager of Retail Banking, National Bank of Greece (confirmed)
16.30 End of Forum
*The agenda is still on progress*