Η ερώτηση είναι: Θα έπρεπε; Αξίζει και μπορούν οι ασφαλιστικές εταιρείες να συνεχίσουν να επενδύουν στα ανθρώπινα «στοιχεία» της ασφάλισης – ανθρώπινα δίκτυα, ανθρώπινη επαφή, επικοινωνία, εκπαίδευση, κινητοποίηση, συναίσθημα – και με ποιον τρόπο, τη στιγμή που η υψηλή τεχνολογία και ο αυτοματισμός που αυτή συνεπάγεται μοιάζουν η απόλυτη προτεραιότητα της εποχής μας;
Ο Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Υδρογείου απαντά στο ερώτημα, στο editorial του τεύχους 13 του περιοδικού Voice.
Δείτε ακόμη:
- Συμβουλές για ανέμελους αλλά όχι αμελείς παραθεριστές
- Κυβερνοασφάλεια και ασφαλιστικές επιχειρήσεις
- Νέα προγράμματα ασφάλισης
- Νέες υπηρεσίες συνεργατών, και άλλα θέματα.