Ακόμα μία διάκριση απέσπασε το Carglass® Loyalty Club, αυτήν τη φορά στα Loyalty Awards 2020, απέναντι σε μεγάλο αριθμό εταιρειών, αφού φέτος συμμετείχαν περισσότερα loyalty schemes συγκριτικά με κάθε προηγούμενη διοργάνωση.
Το πρόγραμμα επιβράβευσης της Carglass® διακρίθηκε στην κατηγορία «Best in Loyalty & Engagement» της κατηγορίας «Automotive» με το Bronze βραβείο.
Το Carglass® Club, ως μια διαδικτυακή πλατφόρμα καταχώρησης περιστατικών θραύσης κρυστάλλων, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του επίσης βραβευμένου διακαναλικού συστήματος της εταιρείας, ενώ έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει την άμεση ενημέρωση των ασφαλιστικών συμβούλων σχετικά με την εξέλιξη των περιστατικών θραύσης κρυστάλλων των πελατών τους.
Η National Sales Manager της Carglass®, κ. Γιούλη Τσιριγώτη δήλωσε σχετικά «Όλοι στον ομάδα των Πωλήσεων είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για αυτό το βραβείο που εκφράζει και τον σκοπό ύπαρξης του Carglass® Club: να δημιουργούμε υψηλή δέσμευση με τους πελάτες μας, χτίζοντας ισχυρούς και μακροχρόνιους δεσμούς. Το Carglass® Club, με νέο και ανανεωμένο πλέον περιβάλλον, ακόμα πιο φιλικό για τους χρήστες, θα συνεχίσει να συμβάλλει στην άμεση και άριστη εξυπηρέτηση των αυτοκινητιστών, επιτελώντας τον γενικότερο Σκοπό της Carglass® Ελλάδος, που δεν είναι άλλος από το να κάνουμε τη Διαφορά, δίνοντας λύση στα προβλήματα των Ανθρώπων με πραγματικό ενδιαφέρον».