Χορηγός επικοινωνίας είναι το “Επιστημονικό Μάρκετινγκ” στο σεμινάριο θέμα «Διαχείριση Επιχειρηματικής Καινοτομίας και η Μετατροπή της σε Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα μέσα στην Επιχείρηση» που διοργανώνεται σήμερα για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Οργανωτής του σεμιναρίου είναι η Financial-Academy.eu, και διεξάγεται στο κτίριο Κωστή Παλαμά, στο κέντρο της Αθήνας. Το σεμινάριο έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς σε εποχές οικονομικής ύφεσης σαν αυτή που διανύουμε, οι εταιρείες καλούνται να καινοτομήσουν τόσο σε επίπεδο διαδικασιών όσο και σε επίπεδο προϊόντων. Το συγκεκριμένο σεμινάριο έχει σαν σκοπό να εισάγει τους εκπαιδευόμενους σε νέες έννοιες Διαχείρισης Καινοτομίας (Innovation management) και παραγωγής νέων ιδεών και καινοτόμων υπηρεσιών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς.
Την κρίσιμη τρέχουσα περίοδο, η καινοτομία, οι νέες ιδέες και τα νέα προϊόντα αποτελούν ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για την τόνωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας μιας εταιρείας και την αντιμετώπιση της κρίσης ως μια κρίση αρχικής δημιουργίας.
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε στελέχη και ιδιοκτήτες εταιρειών. Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω ειδικότητες.
- CEOs
- Γενικούς Διευθυντές
- ΙΤ Managers
- ΙΤ Σύμβουλοι
- Chief Innovation Officers
- Υπεύθυνοι Ανάπτυξης Νέων Τεχνολογιών
- Προγραμματιστές και στελέχη IT
- Στελέχη και εργαζόμενους σε R&D τμήματα
- Entrepreneurs που χρησιμοποιούν την τεχνολογία
Θέματα του Σεμιναρίου
- Εισαγωγή στο Corporate Technical brainstorming & Innovative Services Transition
- New Business Development mix, Innovation Strategy και σύνδεση με εξωστρεφή καινοτομία
- Πληροφοριακή Διακυβέρνηση (IT Governance) και ο ρόλος του ΙΤ Management στην καινοτομία
- Διαδικασίες ανάλυσης και αξιολόγησης νέων ιδεών και καινοτομικής δυναμικής μιας εταιρείας
- Εισαγωγή σε διαδικασίες idea brainstorming και τρόποι συλλογής, ανάλυσης και καταγραφής νέων ιδεών σε ένα εταιρικό περιβάλλον, με σκοπό την δημιουργία νέων προϊόντων
- Παρουσίαση των διάφορων μοντέλων καινοτομίας και σύνδεση του πρότυπου ITILv3 για το service transition standard.
- Ανάλυση διαφόρων στρατηγικών για Intellectual Portfolio management και οι διαδικασίες δημιουργίας πατεντών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
- Παρουσίαση έννοιας της αξιολόγησης καινοτομίας και πώς μπορεί να αξιολογηθεί εάν μία νέα ιδέα θα βγάλει λεφτά ή θα γίνει ένα επιτυχημένο προϊόν
- Ανάλυση Μεθοδολογίας G/Score της Guidewire με παρουσίαση των βημάτων και των δεικτών αξιολόγησης του δυναμικού καινοτομίας (innovation potential) μιας επιχείρησης
- Εκτενή εισαγωγή στο IT Governance (Διακυβέρνηση Πληροφορικής) και ο σημαντικός ρόλος του IT και των νέων τεχνολογιών στην ευρύτερη έννοια της καινοτομίας
- Αναφορά τρόπων βέλτιστης οργάνωσης ΙΤ τμημάτων, βάσει του IT governance και μεθοδολογίες βελτιστοποίησης αυτών των IT διαδικασιών για δημιουργία τεχνολογικής καινοτομίας
- Παρουσίαση του 3-διάστατου μοντέλου ανάλυσης μιας εταιρείας και εκτενής αναφορά σε business development-mix διαδικασίες που βοηθούν την αναδιοργάνωση του business development μιας εταιρείας με σκοπό να παράξει νέα καινοτόμα προϊόντα
- Παρουσίαση της έννοιας του frugal innovation και της μεθοδολογίας LEAN ως μία νέα αναδρομική μέθοδος δημιουργίας νέων προϊόντων και ευέλικτων start-ups
Στο τέλος του σεμιναρίου είναι προγραμματισμένη η διεξαγωγή πάνελ με τη συμμετοχή επιχειρηματιών και στελεχών της αγοράς με παρουσίαση case studies και συζήτηση στρογγυλής τραπέζης.
Χορηγοί του Σεμιναρίου
- Executives Recruitment Sponsor: JobHunterNetwork.com
- Communication Sponsors: “Επιστημονικό Marketing Management”
- Online Sponsors: Capital.gr, Derivatives.gr, BusinessAnalytics.gr, DWM.gr
- Official Sponsor: CEO Clubs
- Online Supporter: Valuation and Research Specialists
- Printed Media Sponsor: Κεφάλαιο
- Public Relations Sponsor: Action Global Communications