Η Marsh, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή υπηρεσιών μεσιτείας ασφαλίσεων και διαχείρισης κινδύνων, ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας Cyber Incident Management (CIM) για την υποστήριξη πελατών με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ηπειρωτική Ευρώπη για προετοιμασία, ανταπόκριση και ανάκαμψη από συμβάντα στον κυβερνοχώρο, καθώς και ενίσχυση της ανθεκτικότητάς τους στον κυβερνοχώρο.
Η υπηρεσία CIM της Marsh, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ το 2021, πρωτοπορεί στο τομέα καθώς συγκεντρώνει τα κύρια στοιχεία που απαιτούνται για την επιτυχή αντιμετώπιση των περιστατικών στον κυβερνοχώρο, εστιάζοντας στην προετοιμασία πριν από το συμβάν, την ολιστική καθοδήγηση και τις συμβουλές βέλτιστων πρακτικών κατά τη διάρκεια ενός περιστατικού και μια απρόσκοπτη ενσωμάτωση της εμπειρογνωμοσύνης της Marsh, πάνω σε θέματα διαχείρισης ασφαλιστικών αξιώσεων μιας κυβερνοεπίθεσης.
Εκτός από εξειδικευμένους εσωτερικούς επιχειρησιακούς πόρους, η Marsh έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο κορυφαίων ανεξάρτητων ειδικών – συμπεριλαμβανομένων εμπειρογνωμόνων πληροφορικής, νομικών συμβούλων, ειδικών διαπραγματευτών σε περιστατικά εκβιασμού στον κυβερνοχώρο, ανάκτησης δεδομένων και συμβούλων επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και διαχείρισης κρίσεων – με αποδεδειγμένο ιστορικό εμπειρίας στην αντιμετώπιση σοβαρών περιστατικών παραβίασης στον κυβερνοχώρο που είναι διαθέσιμοι για την υποστήριξη πελατών με βάση τις ιδιαιτερότητες των αναγκών τους, σε περίπτωση που συμβεί κάποιο περιστατικό.
Σύμφωνα με την έκθεση The State of Cyber Resilience που δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα από τη Marsh και τη Microsoft, οι αυξανόμενες και όλο και πιο περίπλοκες απειλές στον κυβερνοχώρο μειώνουν την εμπιστοσύνη των στελεχών όσον αφορά στις βασικές δυνατότητες διαχείρισης κινδύνων κυβερνοχώρου των οργανισμών τους, με μόλις το 9% των ηγετικών στελεχών να δηλώνουν πολύ πεπεισμένοι για την ικανότητα του οργανισμού τους να διαχειρίζεται και να ανταποκρίνεται σε επιθέσεις στον κυβερνοχώρο.
«Δεδομένου ότι τα συμβάντα ransomware αυξήθηκαν κατά 148% το 2021, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλά στελέχη αισθάνονται ιδιαίτερη ανησυχία και έλλειψη εμπιστοσύνης για την ανθεκτικότητα του οργανισμού τους έναντι απειλών από τον κυβερνοχώρο», δήλωσε η Helen Nuttall, Head of Cyber Incident Management, στη Marsh Ηνωμένου Βασιλείου. «Μέσω της ισχυρής εστίασης των υπηρεσιών CIM στην προετοιμασία συμβάντων στον κυβερνοχώρο, οι πελάτες θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν μια κρίση με αποτελεσματικό τρόπο και έτσι να μετριάσουν τον αντίκτυπό της και να επιταχύνουν την ανάκαμψη».
Ο Florian Saettler, Head of Cyber Incident Management στην Ηπειρωτική Ευρώπη, πρόσθεσε: «Η επιτυχής απόκτηση ανθεκτικότητας έναντι απειλών από τον κυβερνοχώρο απαιτεί μια πλήρως ολοκληρωμένη προσέγγιση για τη διαχείριση των συμβάντων στον κυβερνοχώρο, αντικατοπτρίζοντας το ξεχωριστό προφίλ κινδύνου ενός οργανισμού. Η υπηρεσία CIM της Marsh ενσωματώνει τις πολλαπλές ροές εργασιών /δραστηριοτήτων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση περιστατικών στον κυβερνοχώρο και περιορίζει τον οικονομικό αντίκτυπο και τις επιπτώσεις στη φήμη του οργανισμού στο ενδεχόμενο ενός περιστατικού που λαμβάνει χώρα».
Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί συνέχεια του λανσαρίσματος για μια νέα αγορά υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας “cybersecurity marketplace” όπου ξεκίνησε τον Απρίλιο για τους πελάτες της Marsh στις ΗΠΑ, προκειμένου να απλοποιήσει τη διαδικασία Πολιτικής Προμηθειών και να βοηθήσει στον εντοπισμό λύσεων, εργαλείων και υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας που ευθυγραμμίζονται με τις ανάγκες τους και οδηγούν σε μεγαλύτερη ανθεκτικότητα σε κινδύνους του κυβερνοχώρου.