Οι μικρές επιχειρήσεις που κατατάσσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των κορυφαίων εργαλείων για την προώθηση των δραστηριοτήτων τους δεν κατανοούν πάντα την ασφάλεια που απαιτείται.
Σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας ερευνών Software Advice, οι επικεφαλής μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεν είναι και πολύ εξοικειωμένοι με τον όρο κυβερνοασφάλεια. Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι δεν ξέρουν ότι μπορούν να ασφαλιστούν για κυβερνοεπιθέσεις.
Ο John Wheeler, διευθυντής ερευνών της τεχνολογικής εταιρείας Gartner ορίζει την ασφάλεια για κυβερνοεπιθέσεις ως:
Προστασία έναντι ζημιών που σχετίζονται με κυβερνοκινδύνους, όπως η κλοπή ή απώλεια δεδομένων, η διακοπή επιχειρηματικής δραστηριότητας που προκαλείται από ιό σε υπολογιστές ή δυσλειτουργία και πρόστιμα ή απώλεια εσόδων από διακοπή λειτουργίας συστήματος και άλλες παραβιάσεις ασφαλείας.
Η μελέτη δείχνει ότι μόλις το 33% των ερωτηθέντων γνώριζαν τι είναι η ασφάλεια για κυβερνοκινδύνους, ενώ μόνο 2% έχει ασφαλιστεί. Παρ’ όλα αυτά, το 16% απάντησε ότι ενδιαφέρεται πολύ για μία τέτοια ασφάλιση, το 36% δήλωσε μέτριο ενδιαφέρον και το 32% ελάχιστο ενδιαφέρον.
Ένα από τα προβλήματα της κυβερνοασφάλισης είναι ότι η αγορά είναι ακόμη σε βρεφική ηλικία, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να μην κατανοούν τι ακριβώς καλύπτει. Το 31% των επιχειρήσεων προσπαθεί να καταλάβει τις ευθύνες του σε περίπτωση παραβίασης. Το 20% θέλει να μάθει για τα αναλογούντα ασφάλιστρα, το 16% ενδιαφέρεται να μάθει για την πιθανότητα παραβίασης, ενώ το 14% ρωτά για το εύρος των καλύψεων.
Άλλα ευρήματα της έκθεσης δείχνουν ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μένουν πίσω σε ότι αφορά στην εφαρμογή πρακτικών για την ασφάλεια, και ότι οι επιχειρηματίες δεν κατανοούν πλήρως το οικονομικό κόστος πιθανής παραβίασης.