Η Εμπορική Τράπεζα συνεχίζει την επιτυχημένη εκστρατεία της προτείνοντας πραγματικές λύσεις στις ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Με τη δεύτερη σε διάστημα τριών μηνών «Ημέρα Δράσης για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις», εξειδικευμένα στελέχη της Εμπορικής Τράπεζας πραγματοποιούν σήμερα Πέμπτη 19 Μαΐου συντονισμένη εξόρμηση σε επιχειρηματικούς και επαγγελματικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα, συνεχίζοντας το πρόγραμμα στοχευμένων δράσεων για τη στήριξη των Ελλήνων επιχειρηματιών και επαγγελματιών. Την «1η Ημέρα Δράσης» που πραγματοποιήθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2011 στελέχη επισκέφθηκαν περισσότερες από 600 επιχειρήσεις και επαγγελματίες πανελλαδικά, και πρότειναν ολοκληρωμένες λύσεις στις ανάγκες τους στηρίζοντας τα επιχειρηματικά τους σχέδια σε μακροπρόθεσμη βάση.
Η Εμπορική Τράπεζα διαθέτει νέες και αναβαθμισμένες προτάσεις για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσα από τα προϊόντα της με το όνομα “Easy”. Χρηματοδότηση τρεχουσών αναγκών, επαγγελματικής στέγης, εξοπλισμού και φωτοβολταϊκών συστημάτων, αποτελεσματικές λύσεις για τη διαχείριση διαθεσίμων και τη μισθοδοσία του προσωπικού τους, ταχεία διεκπεραίωση καθημερινών συναλλαγών με χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, συνθέτουν ένα σύνολο ειδικά σχεδιασμένων λύσεων που προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των επαγγελματιών, λαμβάνοντας υπόψη και την τρέχουσα δύσκολη οικονομική συγκυρία. Παράλληλα, η ολοκλήρωση της κεντροποίησης των εργασιών έγκρισης – εκταμίευσης δανείων της Εμπορικής Τράπεζας παρέχει περισσότερο χρόνο στα εξειδικευμένα στελέχη του Δικτύου ώστε να βρίσκονται ακόμη πιο κοντά στους πελάτες και να τους εξυπηρετούν με περισσότερη αμεσότητα και ταχύτητα.
Το χαρτοφυλάκιο επιχειρηματικών χορηγήσεων της Εμπορικής συμπεριλαμβάνει 50.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επαγγελματίες και ανέρχεται σε περίπου €12 δισ. Συνδυάζοντας την εμπειρία των στελεχών της στον τομέα των επιχειρήσεων, με τη δύναμη που αντλεί από την μητρική της Credit Agricole, τον μεγαλύτερο τραπεζικό όμιλο στη Γαλλία, η Εμπορική Τράπεζα έχει εντάξει ως βασική προτεραιότητα στη στρατηγική της την περαιτέρω ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με στόχο να τις υποστηρίξει να ξεπεράσουν τις τρέχουσες δυσκολίες και να συμβάλει στην υγιή τους ανάπτυξη.