Όταν εισπράττουμε παράπονα από Πράκτορες οτι “χάλασε” η “Εθνική” και ρωτάμε γιατί, και μας λένε ότι αγρίεψε και δεν δέχεται καμία αναβολή στις αποδόσεις των Ασφαλίστρων πέραν της διορίας που δίνει, καταλαβαίνουμε, ότι η Ηγεσία της αποφάσισε να περιμαζέψει λίγο την κατάσταση. Αυτή ειναι μια γενναία απόφαση της νέας Διοίκησης της Εθνικής, η οποία φαίνεται ότι ξεκίνησε το συμμάζεμα της παρολίγον ασυδοσίας που είχε αρχίσει να καθιερώνεται στις Εισπράξεις. Αυτό δεν αρκεί, ωστόσο, παρατήρησε ένας παράγοντας του κλάδου, γιατί συνεχίζει και προσελκύει χαρτοφυλάκια “δέντρα” δηλαδή πολλών μικρών που υποβάλλονται κάτω από ένα Πρακτορείο, για να φτάσουν τις υψηλές προμήθειες. Αυτή η πρακτική δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στις υπόλοιπες Εταιρείες που ψάχνουν να βρουν τρόπους να μειώσουν τις τεράστιες αυτές προμήθειες οι οποίες, από όποια πλευρά και αν τις εξετάσει κανείς, είναι προκλητικές!
Υπενθυμίζουμε ότι η Ασφάλιση Αυτοκινήτου είναι υποχρεωτική, διεκπεραιώνεται με μια απλή διαδικασία… η οποία τις κοστίζει το 22% των ακαθάριστων εσόδων της, οι ζημιές της είναι δεδομένες, αυξάνονται και σωρεύονται γεωμετρικά χρόνο με το χρόνο έχοντας δημιουργήσει ένα τεράστιο έλλειμμα Αποθεμάτων που υπερβαίνει το ένα…δισεκατομμύριο ευρώ και που φυσικά απειλεί έναν ολόκληρο κλάδο…Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί…και κανένας δεν μπορεί να χρηματοδοτεί ισόβια ζημιογόνες καταστάσεις αυτού του μεγέθους…
ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΜΙΟΓΟΝΟ ΤΟ ΑΥΤΟ/ΤΟ.ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗ “ΤΣΕΠΗ” ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΦΚΕ ΤΕΟ ΚΛΠ…ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΕΙΩΜΕΝΑ.ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΚΤΙΘΩΜΕΘΑ ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΙΣΟΤΙΜΙΣ ΚΑΙ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΟΣΑ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ
για το τεραστιο δικαιωμα συμβολαιου δεν γραφεις τιποτα….ενω για της προμηθειες ολο μεγαλες τις βρισκεις..
ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΥΨΗΛΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΓΡΑΦΕΤΕ;
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ 13% + 3% ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ.
ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ , ΠΡΟΣΘ. ΠΡΑΞΕΩΝ , ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΖΗΜΙΩΝ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ 25% .
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΛΑΜΒΑΝΑΜΕ ΟΤΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΗΤΑΝ 10%.
Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΕΕΓΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΤΩΝ ΥΨΗΛΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ. ΤΟ 70% ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ
Ναι, ναι κ Μωυσή, και κε Insurancedaily (πόσα ακόμη πληρωμένα άρθρα θα ανεβάσετε αληθεια ακόμη κ Μωράκη?) δηλαδή από την καθυστέρηση είσπραξης ήρθε το τεράστιο έλλειμμα αποθεμάτων της Εθνικής?
μηπως, λεω εγω ΜΗΠΩΣ, ήρθε από την κατασπατάληση της συστηματικής χρηματοδότησης της ΜΑΜΑΣ τράπεζας από τους κομματικούς που αλλάζουν κάθε 4 χρόνια? Μήπως τα λεφτά αυτά είναι των ελληνων φορολογουμενων?
και ΜΗΠΩΣ, παλι μηπως, τα ανοιγματα στα αποθεματικά ειναι από την απορόφηση των συμβολαιων των εταιριων που εκλεισαν για να αυξηθει η παραγωγή?? ε κυριε Μωυση΄?
Ελατε στην Εθνικη φοβισμενοι ασφαλιστεσ μηπως και κλεισει καμια αλλη εταιρια κ βρεθειτε φεσομενοι χωρις κανενα κριτηριο άντεραιτινγκ και μετα να σας στίψουμε γιατι χρωστατε, λεφτα που σας χρωστανε οι εκκαθαριστες των αλλων εταιριων που εχουν κλεισει.
Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΦΟΡΑ 80%ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ 20%ΓΙΑ ΠΡΟΣΚΤΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ, ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙ ΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥΣ……..
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 9 ΜΗΝΕΣ ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ GOLDEN BOYS ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ,ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΥΠΕΡΟΓΚΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ , ΣΠΑΤΑΛΕΣ ΚΤΛ. ΚΤΛ.
ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ( ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΥΣΙΜΑ-ΕΦΟΡΕΙΑ-ΟΑΕΕ ΚΤΛ.ΚΤΛ.).ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ , ΑΦΟΥ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ( ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ – ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΤΑΤΟΥΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ – ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΛ. ΚΤΛ.) ΣΕ ΠΟΛΛΥ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΕΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ .
ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ANYTIME ΑΦΗΝΩΝΤΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΗ ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ.ΤΕΤΟΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΙΣΗ ΟΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ.
ΓΙ’ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΜΟΙΒΕΣ ΜΑΣ ,ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ DIKAIO ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ .
G.M. PRAKTOR
Ο Μ. Μωυσής γνωρίζει πολύ καλά το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Για να μεγαλώσει , να σπουδάσει και να φτάσει εδώ που έφτασε , πάντα με την αξία του και πράγματι είναι άξιος , αυτό οφείλεται στον άξιο πατέρα του , ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΑ στην πόλη της Λάρισας.
Θα πρέπει ο Μ. Μωυσής να θυμηθεί τον αγώνα του πατέρα του και ανάλογα να πράξει ,στο θέμα του δικτύου πώλησης της ΕΘΝΙΚΗΣ.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣ ΤΑΣ ΕΥΡΟΠΑΣ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΜΙΚΤΑ( ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ;;) ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ;; ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Συγνώμη που θέτω αυτό το, άσχετο με το θέμα, ερώτημα αλλά δεν ήξερα που να το γράψω. Θυμάστε όταν η Εθνική μάς είπε ότι οι καλύψεις Α.Ε. κατά τη Μεταφορά και σε κλειστούς χώρους ενσωματώνονται στη βασική κάλυψη; Μία πελάτισσα μου ζήτησε να της υποδείξω πού αναφέρεται αυτό στους όρους (στο καινούργιο βιβλιαράκι που έβγαλε η εταιρία). Ψάχνω κι εγώ, πουθενά…εκτός αν στραβώθηκα εντελώς, δεν αναφέρεται μέσα στους όρους. Πήρα τον κλάδο, μου λέει η υπάλληλος «Μα και βέβαια αναφέρεται! Θα σας πάρω σε λίγο να σας πω που»….πέρασαν δύο εβδομάδες και τίποτα. Μήπως ξέρετε εάν αυτές οι καλύψεις θεωρούνται πλέον υποχρεωτικές και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη αναφορά; Ή μήπως μία εγκύκλιος τής εταιρίας θεωρείται όρος (αν και δεν τη βρίσκω στο αρχείο μου, θυμάμαι ότι μας είχαν στείλει μία). Πάντως άλλες εταιρίες τις αναφέρουν ξεχωριστά και μάλιστα με μικρότερα ποσά κάλυψης από αυτά τής βασικής. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.