Να συνεχίσουν να εμπιστεύονται τους Ασφαλιστές τους καλεί τους Καταναλωτές το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ) μετά τα προβλήματα που προέκυψαν με τις πέντε Ασφαλιστικές Εταιρείες του Ομίλου της Ασπίς Πρόνοια.
Σε συνάντηση μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΕΘ, που δραστηριοποιούνται στον Ασφαλιστικό τομέα, με εκπροσώπους των συνδέσμων Ασφαλιστικών Πρακτόρων Βορείου Ελλάδος και των Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών επισημάνθηκε ότι το θέμα που προέκυψε με τον εν λόγω Ασφαλιστικό Όμιλο δεν πρέπει να κλονίσει την Εμπιστοσύνη των Καταναλωτών προς την Ιδιωτική Ασφάλιση και προς τους Διαμεσολαβούντες.
Διευκρινίστηκε, επίσης, ότι «το θέμα βρίσκεται σε εξέλιξη και από το νόμο προβλέπονται οι διαδικασίες για την κατοχύρωση όσων Καταναλωτών έχουν συνάψει Συμβόλαια με τις συγκεκριμένες Εταιρείες».
«Όλοι μιλούν για τους 700 Εργαζόμενους στον όμιλο της Ασπίς, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για την τύχη των 3.000 Ασφαλιστών-Ελεύθερων Επαγγελματιών που συνεργάζονταν με τον όμιλο», ανέφερε ο Πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης, προσθέτοντας ότι «είναι άδικο οι Ασφαλιστές να χρεώνονται λάθη των Διοικούντων των Ασφαλιστικών Εταιρειών.
πηγή: ΑΝΑ
Οι ασφαλιστές / οι πράκτορες που πούλησαν τα προϊόντα της Ασπίς ήξεραν πολύ καλά την κατάστασή της εταιρίας. Να αναλάβουν επιτελούς και οι πράκτορες τις ευθύνες τους.
ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΩ, ΟΜΩΣ
ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΩΣ Ν΄ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ; ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΕΙΣΑΙ.