Η πορεία του ως Ασφαλιστής και μετέπειτα Μάνατζερ έχει διαγράψει και συνεχίζει να διαγράφει μια σταθερά ανοδική τάση ανεβάζοντας χρόνο με το χρόνο όλο και πιο ψηλά τον πήχη. Από τους πρώτους Ασφαλιστές που βραβεύθηκαν στα βραβεία θεσμός “Φίλιππος Μωράκης” έχει καταφέρει τα τελευταία 15 έτη να κυριαρχήσει στο agency της Εθνικής Ασφαλιστικής ως η πρώτη Επιθεώρηση, και ως το πρώτο Γραφείο κερδίζοντας επάξια το χαρακτηρισμό “Μιας μικρής Ασφαλιστικής Εταιρείας”.
Η συντακτική ομάδα του Ασφαλιστικού Marketing ζήτησε από τον κ. Γιώργο Φουφόπουλο, Επιθεωρητή της Εθνικής Ασφαλιστικής, να μας μιλήσει για τη μακροχρόνια επιτυχία του στα βραβεία “Φίλιππος Μωράκης”, τη διαχρονική σημασία τους αλλά και το δύσκολο έργο τού να παραμένεις στην κορυφή επί σειρά πολλών ετών. Διαβάστε την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξή του που δημοσιεύεται στο Ασφαλιστικό Marketing Ιανουαρίου 2015.
Η βράβευσή σας ως 1ου Επιθεωρητή Πωλήσεων της αγοράς, στο πλαίσιο των βραβεύσεων «Φίλιππος Μωράκης» του Money Show, έχει καταστεί… θεσμός, ταυτισμένος με την ίδια την εκδήλωση. Πώς αισθάνεστε για την επιτυχία σας αυτή;
Η Επιθεώρησή μας είναι ένας μεγάλος ζωντανός οργανισμός που αποτελείται από ένα δυναμικό σύνολο συνεργατών σε όλες τις βαθμίδες. Η πολυετής βράβευση στο θεσμό του Ασφαλιστικού Marketing στο Money Show του Φίλιππου Μωράκη ταυτίζεται με τα 15 έτη της κυριαρχίας μας στην Εθνική και στην Ασφαλιστική Αγορά ως η πρώτη Επιθεώρηση και ως και το πρώτο Γραφείο. Αυτή η μεγάλη επιτυχία για μία και πλέον δεκαπενταετία μου δίνει μια βαθιά ικανοποίηση γιατί με τον τρόπο αυτό τιμώ και ανταποδίδω στην Ασφαλιστική Αγορά και στην Εθνική μας αυτό που τις αξίζει και ίσως και να είναι λίγο για ένα τέτοιο πανάρχαιο θεσμό και μια εταιρεία πρωταγωνίστρια για έναν και πλέον αιώνα στα δρώμενα του τόπου. Για τους αγαπημένους και ανεπανάληπτους συνεργάτες μου αισθάνομαι πως τους έδωσα την ευκαιρία να απολαύσουν με σταθερότητα την κοινωνική τους καταξίωση, την επαγγελματική τους κορύφωση και την οικονομικής τους ανάπτυξη που τους κάνει σίγουρα υπερήφανους για το μέλλον και με δυνατότητα υποστήριξης και της επόμενης γενιάς.
Όπως όλοι γνωρίζουμε, το δύσκολο δεν είναι να βρεθεί κάποιος στην κορυφή, αλλά να παραμείνει σε αυτήν και μάλιστα επί σειρά πολλών ετών. Αν ανατρέχατε στο παρελθόν, σε ποιες αξίες στηριχθήκατε και πόσο αλλάξατε, αν αλλάξατε, στην πορεία;
Η ερώτησή σας αυτή είναι από τις πιο δύσκολες γιατί απαντάται μόνο μέσα από την πράξη. Πάντως όταν ένα σύνολο ενστερνιστεί τον πρωταγωνιστικό του ρόλο, τον πιστέψει και με πυξίδα τις αξίες αφοσιωθεί στο δημιουργικό έργο τότε δεν χρειάζεται να δούμε πώς κρατιέται στην κορυφή αλλά με ποιον τρόπο καλπάζει στο μέλλον. Οι αξίες μας είναι η βαθιά πίστη για τον άνθρωπο, η ηθική των ενεργειών μας, η αλήθεια των έργων και των πράξεών μας, το πείσμα για τη δημιουργία, η άνοδος και η διάκριση των συνανθρώπων μας, η ενδυνάμωση των οικογενειών μας, η ανταπόκριση στην εταιρεία, ο σεβασμός στην αγορά και η δικαίωση των χιλιάδων πελατών που μας εμπιστεύονται.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο asfalistikomarketing.gr