Ο Συναγερμός προέρχεται από δύο λόγους και έχει κινητοποιήσει έντονα χιλιάδες Ασφαλιστικούς Πράκτορες οι οποίοι ψάχνουν για λύσεις. Ο πρώτος λόγος είναι ότι αρκετές Εταιρείες ταχυδρομούν σε καθημερινή βάση εκατοντάδες Ακυρώσεις Συμβολαίων Ασφάλισης Αυτοκινήτων προς τους Πελάτες και στους Πράκτορες για τη μη απόδοση των Ασφαλίστρων. Η κίνηση αυτή που κανένας δεν τόλμησε μέχρι σήμερα να κάνει, δείχνει την αποφασιστικότητα ορισμένων Εταιρειών να περάσουν το μήνυμα ότι η Πολιτική τους άλλαξε για πάντα! Από την άλλη πλευρά αυτό το αυστηρό μέτρο έχει δημιουργήσει πολλές και μεγάλες προστριβές μεταξύ των Πρακτόρων δεδομένου ότι οι Πελάτες τους, τηλεφωνούν και διαμαρτύρονται για τις Ακυρώσεις των Συμβολαίων τους, γιατί τους έχουν πληρώσει τα Ασφάλιστρά τους αρκετά πριν! Μάθαμε ότι ένας Πράκτορας θύμωσε τόσο πολύ που κατέθεσε Μήνυση κατά της Εταιρείας που ταχυδρόμησε την Ακύρωση του Συμβολαίου στον Πελάτη του με την κατηγορία της Δυσφήμησης!
Ο δεύτερος λόγος που έχει δημιουργήσει μεγάλες ανησυχίες και αυτός στον κλάδο των Πρακτόρων, είναι η αδυναμία τους να εισπράξουν τα Ασφάλιστρα από τους Πελάτες τους. Η Αγορά μας ουδέποτε κατά τη διάρκεια των τελευταίων 40 χρόνων δεν αντιμετώπισε παρόμοια Κρίση η οποία έχει μουδιάσει ολόκληρη την Αγορά. Αν σκεφτεί κανείς ότι έπονται και οι μειώσεις των μισθών εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων στις ΔΕΚΟ, οι προοπτικές είναι πράγματι ανησυχητικές.
Αφήστε τους να στέλνουν ταχυπληρωμές, να δούμε τι θα εισπράξουν. Η μισή Ελλάδα δεν έχει πλέον συγκοινωνίες, λόγω της περικοπής των εξόδων και, αυτοί στέλνουν ταχυπληρωμές.
Κάντε υπομονή θα φάνε τα μούτρα τους.
Υπάρχουν εταιρείες που έχουν διαφορετική άποψη. Να τις στηρίξουμε όλοι μας.
Είναι ευκαιρία ν΄αποδείξουμε αν πράγματι αξίζουμε, ειδάλλως σπίτια μας όλοι.
Το επόμενο διάστημα τα πράγματα θα δυσκολέψουν περισσότερο από ποτέ.
Σίγουρα υπάρχουν λύσεις και δύο εξ αυτών είναι α) η συγχώνευση πρακτορείων υπό ενιαία διαχείριση με βασική αρχή οι εισπράξεις να γίνονται μέσο εισπράκτορα ή με ταχυπληρωμή και β) η εκκαθάριση του χαρτοφυλακίου από κακοπληρωτές πελάτες (κακοπληρωτές και όχι πελάτες που αδυνατούν να πληρώσουν). Τέλος θα πρέπει να στραφούμε σε πακέτα προϊόντων οικονομικά που καλύπτουν πραγματικά τους πελάτες μας.
Τα ασφαλιστήρια που πρέπει να ακυρωθούν θα ακυρωθούν!! Και θα είναι πολλά.
ολα αποβλέπουν στην κυριαρχία της Ελληνικής αγοράς, απο τις πολυεθνικές !!!
Ο dimitris-praktoras αναφέρει για Εταιρίες που έχουν διαφορετική άποψη. Επειδή πράγματι συμφωνώ ας μας βοηθήσει να μας πει κάπιιες Εταιρίες τουλάχιστον να συνεργαστούμε για να ησυχάσει το κεφάλι μας.
Ο νόμος δίνει στον πελάτη το δικαίωμα πληρωμής των ασφαλίστρων εντός 30 ημερών απο την έναρξη της ασφάλισης
Είναι λογικό ο πράκτορας ή ο Μεσίτης να έχουν άλλες τριάντα ημέρες ώστε να αποδώσουν το σύνολο του πινακίου με βάση τον μήνα έναρξης της ασφάλισης και να επιστρέψουν τα ασφαλιστήρια που δεν εισέπραξαν για ακύρωση ώστε να αφαιρεθούν στο πινάκιο του επομενου μήνα
Επομένως το δίμηνο απο την εκδοση των ασφαλιστηρίων που συνήθως είναι 10-15 ημέρες, πριν την έναρξη της ασφάλισης είναι μία καλή και έντιμη προθεσμία ομαλής λειτουργίας της αγοράς ικανοποιητική για όλα τα μέρη.
Παραλογισμοί απόδοσης ασφαλίστρων του τύπου “έκδοση συν ένας μήνας” που αξιώνουν κάποια υπερβολικά στελέχη κάποιων ασφαλιστικών εταιριών, για να μην τα ονομάσω αλλιώς, που κάθονται στις καρέκλες τους και δεν γνωρίζουν την αγορά, οδηγεί σε ανάλογες άμεσες ακυρώσεις σε τριάντα ημέρες και μεταφορά των ίδιων ασφαλιστηρίων σε άλλες ασφαλιστικές εταιρίες ώστε να παραταθεί η είσπραξη απο τους διαμεσολαβητές ένα μήνα ακόμα
Όποια εταιρία φοβάται μην χάσει τα λεφτά της ας ζητήσει τραπεζικές εγγυήσεις απο τους διαμεσολαβητές για το δίμηνο των ασφαλίστρων, με βάση την μηνιαία παραγωγή τους ή ακίνητα των φυσικών προσώπων που διοικούν τις διαμεσολαβητικές εταιρίες για να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκκος
Κάποιοι απο αυτούς έχουν κάνει περιουσίες στα βόρεια και στα νότια προάστια και αυτοκινητάρες απο τα φέσια που άφησαν
Καλούν θρασύτατα στις νέες απαστράπτουσες εταιρίες τους τα νέα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών που θα τους υποστηρίξουν κι αυτοί πάνε σαν τα όρνια για να αρπάξουν ότι απέμεινε.
Κάποιες απο αυτές τις ασφαλιστικές εταιρίες ας φροντίσουν να μην κάνουν τα στραβά μάτια και να αρνηθούν την συνεργασία σε διάφορους φεσαδόρους μεγαλοδιαμεσολαβητές της αγοράς που δήλωσαν πτώχευση ή άλλαξαν επωνυμία με συμβουλές των δικηγόρων τους ώστε να λειτουργήσουν με το ίδιο δίκτυο τους ίδιους πελάτες αλλά άλλο όνομα, επειδή δεν τις φέσωσαν ακόμα
Δόξα των θεώ υπάρχουν πλέον ηλεκτρονικά συστήματα που μπορούν να διασταυρώσουν τέτοιες μεταφορές ασφαλιστηρίων
Που είναι η επαγγελματική αλληλεγγύη, η κάθαρση και η αξιοπιστία της αγοράς που αξιώνουν κάποιοι ασφαλιστές, όταν αυτή λειτουργεί με παρωπίδες Γιατί δεν δημιουργούν μία επιτροπή αξιολόγησης διαμεσολαβητών για απαλλαγή πληροφοριών για να απομονώσουμε τους απατεώνες ?
Οι τράπεζες θα τους σώσουν ή επιδιώκουν να εξαναγκαστούν να γίνουν απατεώνες και οι υπόλοιποι έντιμοι διαμεσολαβητές που τους πάνε ευρώ ευρώ τις εισπράξεις ?
Γιώργος Νικολάκος
Μη βιάζεστε, πιέστε όσο μπορείτε. Μέχρι να δημοσιευθεί στο ΦΕΚ, δεν έχει καμμιά ισχύ ο νόμος που επικαλούνται;
Είναι δυνατόν σε μια εποχή που δεν μπορεί ο ασφαλισμένος να πληρώσει το ασφαλιστήριό του, εμείς να ζητάμε να το κάνει πιό σύντομα;
Μια και αναφερόμαστε στις εισπράξεις συνάδελφοι, γνωρίζει κάποιος για την εφαργογή του νόμου από το Γενάρη, όπου δε θα μπορούμε να εισπράξουμε μετρητά ποσά πάνω από 1500 ευρώ?
ΝΕΜΕΣΙΣ
Αυτό δεν έχει σχέση μόνο με το χώρο μας, είναι για όλες τις συναλλαγές, άνω των 1.500 ευρώ.