Πολλά παράπονα μαζεύτηκαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή από δυσαρεστημένους πελάτες Ασφαλιστικών Εταιρειών κυρίως για μη άμεση επιστροφή των Κεφαλαίων τους, καθώς και των αποζημιώσεων που δικαιούνται από διάφορα ατυχήματα με αποτέλεσμα η “Ελευθεροτυπία” στο πρωτοσέλιδο χθεσινό φύλλο της να κατακεραυνώσει τον Κλάδο με έναν πολύ σκληρό τίτλο. Πιστεύουμε ότι η ΕΑΕΕ και όλοι οι υπόλοιποι φορείς θα πρέπει να στείλουν μιαν αυστηρή απάντηση στην εφημερίδα, να συμβουλεύεται και την θιγόμενη πλευρά. Είναι δυνατόν οι περισσότερες καταγγελίες να αφορούν 4-5 εταιρείες από τις 60 περίπου που λειτουργούν και η σχετική επίθεση να είναι άδικη! Τώρα, αν τα παράπονα προέρχονται από περισσότερες Εταιρείες, τότε ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης γέρνει σε βάρος της ΕΑΕΕ που δέχεται να έχει… μέλη της Εταιρείες που τεκμηριωμένα δεν πληρώνουν! Η πρόταση του “ΕΜΜ” και του “ID” είναι πολύ παλιά και την επαναλαμβάνουμε: Είναι προτιμότερο να έχουμε δύο Ενώσεις Ασφαλιστικών Εταιρειών, η μια από τις οποίες θα θέτει αυστηρά κριτήρια εισόδου των μελών της που θα δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της! Αυτή η κίνηση θα περάσει μέρος της ευθύνης επιλογής της Εταιρείας και στους ώμους των Ασφαλισμένων γιατί κανένας δεν θα μπορεί να κατηγορήσει τις Εταιρείες που διαφημίζουν τα κριτήρια εισόδου των μελών της Ένωσής τους! Διαφορετικά, η πολιτική του…Πόντιου Πιλάτου δεν απαλλάσσει τις Εταιρείες για την… ένοχη σιωπή τους! Προς τις εποπτικές αρχές κάνουμε μια πολύ απλή εισήγηση: Να συμβουλευτούν τις Εποπτικές Αρχές της Νέας Υόρκης ή της Αγγλίας και να αντιγράψουν τις Μεθόδους με τις οποίες προστατεύουν τους Πολίτες από τις κακοπροαίρετες και ύποπτες Εταιρείες.