Το δόγμα της Morax ήταν και είναι ότι τα “Κέρδη” πρέπει να περνάνε μέσα από το “Συμφέρον” του πελάτη. Η πολυεθνική Procter & Gamble, ωστόσο, το αντικατέστησε με το “Ρϊξιμο” του πελάτη. Θα πείτε έτσι είναι οι business… H EKE όμως λέει άλλα πράγματα!
Σχετικά με την παρουσίαση Ariel απλά μαθηματικά το τι χρειάζεται είναι κάποιος να είναι ενημερωμένος καταναλωτής αλλά και να έχει της στοιχειώδης γνώσεις να μπορεί να καταλάβει κάποια πράγματα και όχι να προωθούν ένα μήνυμα λες και έχουν ανακαλύψει τον τροχό.
1) Η συσκευασία λέει ότι το προϊόν έχει 10% δωρεάν προϊόν από την προηγούμενη συσκευασία 18 +2 μεζούρες 2 δωρεάν σε σχέση με 20 μεζούρες που είχε η προηγούμενη συσκευασία. Συνεπώς με απλά μαθηματικά 20 Χ 10% = 2 μεζούρες και η ΤΙΜΗ του προϊόντος είναι πιο φθηνό δηλαδή η προηγούμενη συσκευασία ένα η τιμή του ήταν 10 ευρώ με την νέα συσκευασία η τιμή θα έπρεπε να είναι 9 ευρώ κάτι που ο πανέξυπνος που ξεκίνησε αυτό το μήνυμα δεν γράφει .
Ο σωστός καταναλωτής και έξυπνος άνθρωπος το πρώτο πράγμα που έχει να κάνει είναι να συγκρίνει τις τιμές και όχι το τι γράφει η συσκευασία .
2) Γι αυτούς που γνωρίζουν και έχουν τις απλές στοιχειώδης γνώσεις τότε θα γνώριζαν ότι παγκοσμίως οι εταιρείες απορρυπαντικών δημιουργούν πιο συμπυκνωμένα προϊόντα για αυτό και από 1,5 λτ τώρα η συσκευασία είναι 1,4 λτ.
Είμαι σίγουρος πως αρκετοί διαβάζοντας αυτό το μήνυμα θα αντιληφθούν ότι η φωτογραφία έχει δύο όψεις και εξαρτάτε από πια μεριά είναι η σωστή όψη.