Πάνω από 10 εκατ. πελάτες και συνεργάτες της ασφαλιστικής εταιρείας Excellus BlueCross Blueshield που δραστηριοποιείται στη Νέα Υόρκη, είναι τα θύματα της επίθεσης χάκερς που που έγινε γνωστή το απόγευμα της Τετάρτης.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδουν ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, επικαλούμενα ανακοίνωση της εταιρείας, οι χάκερς κατάφεραν να αποκτήσουν πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα πάνω από 10 εκατ. πελατών και συνεργατών της Excellus.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Christopher Booth, ενημέρωσε τους πελάτες ότι η Excellus ανακάλυψε στις 5 Αυγούστου την επίθεση και μετά από σχετική έρευνα βρέθηκε ότι η επίθεση σημειώθηκε στις 23 Δεκεμβρίου του 2013.
Η έρευνα επίσης έδειξε ότι οι χάκερς απέκτησαν πρόσβαση σε στοιχεία όπως ονόματα πελατών, ημερομηνίες γέννησης, αριθμούς κοινωνικής ασφάλισης, ηλεκτρονικές διευθύνσεις, τηλεφωνικούς αριθμούς, στοιχεία συμμετοχών, οικονομικές πληροφορίες και πληροφορίες απαιτήσεων, στις οποίες ενδέχεται να περιλαμβάνονται και ιατρικά δεδομένα.
Η επίθεση προσέβαλε περίπου 7 εκατ. πελάτες της Excellus και 3,5 εκατ. πελάτες της θυγατρικής της Lifetime Healthcare Cos.
Όπως και με τους άλλους συνεργάτες των ασφαλιστικών φορέων Blue Cross και Blue Shield που έχουν πέσει θύματα επιθέσεων χάκερς, από το συμβάν προσβάλλονται και μέλη άλλων παρόμοιων προγραμμάτων Υγείας που χρησιμοποίησαν την Excellus. Προσβλήθηκαν επίσης ιδιώτες που συνεργάζονται επαγγελματικά με την Excellus και της έχουν δώσει προσωπικά στοιχεία.