Η AXA Sun Life UK βρίσκεται σε Διαπραγματεύσεις με την Capita Group plc (Capita) προκειμένου να της μεταθέσει τη Διαχείριση σημαντικού μέρους αλλά παλαιότερων Συμβολαίων, κι έτσι «να βελτιώσει την Ποιότητα της Εξυπηρέτησης των Πελατών αλλά και των ίδιων των Διαμεσολαβούντων», όπως δηλώνουν Εκπρόσωποι της Εταιρείας.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν μέχρι στιγμής προταθεί, η Capita θα διαχειρίζεται και θα εξυπηρετεί τις απαιτήσεις των Πελατών και των Διαμεσολαβούντων ως προς περίπου 3,2 εκατομμύρια συμβόλαια Ζωής και Συντάξεως, τα οποία είναι μεν ενεργά, δε διατίθενται όμως πλέον με την ίδια μορφή στην Αγορά και οι φάκελοί τους βρίσκονται αποθηκευμένοι σε παλαιότερα Δίκτυα Πληροφορικής της Εταιρείας.
H ΑΧΑ Sun Life UK πιστεύει ότι με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσει να εστιάσει ακόμη περισσότερο στον Κλάδο Διαχείριση Περιουσίας, καθώς και στους κλάδους Εταιρικής Προστασίας και Ωφέλειας. H Capita από την άλλη θα βελτιώσει το σέρβις των παραδοσιακών Πελατών, θα απλοποιήσει τις διαδικασίες, την επικοινωνία αλλά και το Σύστημα Πληροφορικής. Το σημαντικότερο απ’ όλα; Η συμφωνία, αν επικυρωθεί, αναμένεται να εξοικονομήσει στην AXA Sun Life UK καθαρό ετήσιο εισόδημα 30 εκατομμυρίων λιρών.
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ!! ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ!! ΝΝ ΛΕΓΕΤΑΙ[ΙΝG ΔΗΛΑΔΗ].ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. Α Ν Α Λ Υ Τ Ι Κ Α ΟΜΩΣ.
μαρεσει η διαφημιση στην τβ….
είναι η νέα μόδα….το λένε “outsourcing“ !!!!!
αρχισαμε!!! άντε καλά ξεμπερδέματα
κύριε αρθογράφε , αν αναλάβει όλο το service η capita , εγώ γιατί να πάιρνω προμήθειες για την ετήσια – μετά τον πρώτο χρόνο – εξυπηρέτηση Του πελάτη , λεεεμε τωρα!!!
ξαναρωτώ : ξέρει κανείς την προμήθεια που προσφέρουν οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις στους διαφορους ασφαλιστικούς συνεργάτες στους κλάδους ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ?