Επεκτάθηκαν οι ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της ΑΧΑ και από την 21η Σεπτεμβρίου 2009 οι Ασφαλισμένοι μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις και αιτήματα 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο στο τηλέφωνο 210-7268000.
Συγκεκριμένα, η επέκταση του ωραρίου τηλεφωνικού κέντρου της ΑΧΑ από τις 6 το απόγευμα και μετά καλύπτει:
- Αναγγελία ατυχήματος αυτοκινήτου.
- Ενημέρωση για τα έγγραφα που χρειάζονται για μετατροπή στοιχείων του Ασφαλιστηρίου.
- Ενημέρωση για τα πλησιέστερα συμβεβλημένα νοσοκομεία και εφημερεύοντα φαρμακεία.
- Ενημέρωση για τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομιστούν σε περίπτωση νοσηλείας για Αποζημίωση.
Αν τα αιτήματα του Ασφαλισμένου δεν μπορούν να απαντηθούν άμεσα, τότε μπορεί να αφήνει τα στοιχεία του και η Εταιρεία θα επικοινωνεί μαζί του την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Καλή σας ημέρα . Ήθελα την βοήθεια σας κάποιος κύριος ο οποίος μου είπε ότι συνεργάζεται με την axa bank μπορεί να μου χωριγηση δάνειο πως μπορώ να πάρω πληροφορίες αν όντως είναι έτσι? Σας ευχαριστώ πολύ
Επειδή χρειάζομαι κ εγώ δάνειο το πήρατε;; Μπορείτε να μου πείτε πληροφορίες παρακαλώ