Πρωτόγνωρη και παράνομη, από πολλές πλευρές, γραπτή προσφορά Μεγάλου Καταστήματος μεγάλης πολυεθνικής, που αφορά άλλη ανταγωνίστρια Εταιρεία, έφτασε πρόσφατα στο I.D. από αναγνώστη, ο οποίος διερωτάται τι άλλο ακόμα θα μάθουμε!
Η προσφορά στην πάνω αριστερή γωνία φέρει το λογότυπο μεγάλης Ελληνικής Ασφαλιστικής και στη δεξιά, απένατι γωνία, αναφέρει το όνομα της Διευθύντριας άλλης Πολυεθνικής Ασφαλιστικής με τη Διεύθυνση του Καταστήματός της και αναφέρεται σε Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα της Ετήσιων Ασφαλίστρων 1.847,94 ευρώ με πρώτη δόση 1.855,45 ευρώ, που την «προσφέρει… δωρεάν»! Η πρόταση γράφει:
«Το συνολικό ετήσιο ασφάλιστρο για τον πρώτο χρόνο είναι δωρεάν».
Τα εύλογα ερωτήματα που έστειλε ο αναγνώστης του I.D. είναι τα εξής:
Εάν όντως ισχύει αυτή η προσφορά και είναι αληθινή, γνωρίζει η συγκεκριμένη κυρία ότι παραβιάζεται κατάφωρα ο Ν400 περί δωρεάν παροχής Ασφαλίστρων, Εκπτώσεων και Ανάλογων πρακτικών;
Η Ελληνική Εταιρεία συμφωνεί με την προσφορά και τον τρόπο που την παρουσίασε στο δικό της Επιστολόχαρτο η εν λόγω Διευθύντρια Καταστήματος της άλλης Πολυεθνικής, η οποία πρόσφατα πήρε την άδεια του Μεσίτη;
Η Ελληνική Ασφαλιστική, βέβαια, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να προσέφερε κάτι τέτοιο γραπτώς, όμως όταν υπογράφει συνεργασίες με Μεσίτες, έστω νέους που διαθέτουν προϋπηρεσία και εμπειρίες από το Agency System, δε διευκρινίζει ότι οποιοδήποτε γραπτό κείμενο με τη φίρμα της κυκλοφορεί στην Αγορά από τους Μεσίτες ή Πράκτορες θα πρέπει πρώτα να εγκρίνεται από το Νομικό Τμήμα της Εταιρείας;
Μπορεί η Πολυεθνική για την οποία εργάζεται η εν λόγω Διευθύντρια Καταστήματος να κάνει τα στραβά μάτια επειδή ως Εταιρεία αντιμετωπίζει του κόσμου τα προβλήματα και να επιτρέπει παρόμοιες Ενέργειες που κάποτε απαγορεύονταν διά ροπάλου, η άλλη όμως, η Ελληνική, πώς επαναλαμβάνει τα ίδια λάθη; Πώς είναι δυνατόν ένας Διευθυντής Καταστήματος να προσφέρει ολόκληρο το πρώτο Ετήσιο Ασφάλιστρο Δωρεάν στον Πελάτη; Πόση είναι η Προμήθεια που δίνει στους Διαμεσολαβούντες, τέλος πάντων, αυτή η μεγάλη Ελληνική Ασφαλιστική για να μπορεί ο Διαμεσολαβούντας να δίνει ένα ολόκληρο ετήσιο Ασφάλιστρο ως Δώρο στον Πελάτη του;
Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι και ο Πελάτης θα πρέπει να είναι λίγο… αφελής για να εμπιστευθεί μια παρόμοια Πρόταση!
Αυτό δε θυμίζει μια άλλη Εταιρεία που προκλητικά άργησε να κλείσει, η οποία προσέφερε κάθε είδους Επενδυτικά και Συνταξιοδοτικά Προγράμματα με παράνομες αποδόσεις και τεράστιες προμήθειες στους διαμεσολαβούντες;
Στα Συνταξιοδοτικά Προγράμματα των Ετήσιων Καταβολών στις ΗΠΑ η Προμήθεια του Ασφαλιστή κυμαίνεται γύρω στο 3%, μόνο στο Ασφάλιστρο του πρώτου έτους! Στην Ελλάδα, κύριοι της Εποπτικής Αρχής, πώς επιτρέπεται η Προμήθεια του πρώτου Ετήσιου Ασφαλίστρου επί των Κεφαλαίων του Πελάτη να είναι πάνω από το 100% του Ασφαλίστρου; Τι είδους απόδοση θα κερδίσει αυτός ο άμοιρος Πελάτης όταν ολόκληρο το πρώτο ετήσιο Ασφάλιστρό του δε θα υπάρχει για να Επενδύεται για 20 τουλάχιστον χρόνια;
Απίστευτα κι όμως Αληθινά!
Είναι προφανές ότι σε αυτή την αγορά το IQ είναι πολύ υψηλό! Πιστεύω ότι θα άξιζε τον κόπο να στηθεί ένας διαγωνισμός «εφαρμοσμένων ιδεών» όπου θα μπορέσουν να συμμετάσχουν όλα αυτά τα «ταλέντα» της αγοράς μας των οποίων οι «δημιουργίες» μας αφήνουν άφωνους…
Χρηματοδότηση ασφαλίστρων εταιριών που κλείνουν με ταυτόχρονες ανακοινώσεις περί του αντιθέτου…
Δωρεάν συμβόλαια και δωράκια (θυμάστε τα εισιτήρια?) για όλο τον κόσμο…
Πλαστά συμβόλαια …και συμβόλαια εκτός μητρώου…
Έκδοση προσθέτων πράξεων προς επιβολή εξαίρεσης σε ασθένειες, εν αγνοία του ασφαλισμένου…
Έκδοση προσθέτων πράξεων (πάντα εν αγνοία του ασφαλισμένου) προς ακύρωση αποταμιευτικών για τα οποία ο ασφαλισμένος συνεχίζει να πληρώνει ασφάλιστρα…!!! (ναι έχει γίνει και αυτό!!!)
Μεταφορά χαρτοφυλακίων με προμήθειες που αξίζουν μία θέση στο βιβλίο Guinness…
Διαφήμιση μεταφοράς συμβολαίων υγείας με τις προυπάρχουσες ασθένειες καλυπτόμενες…
Υπερεκτίμηση ακινήτων για την παρουσίαση κεφαλαίων…
Τρελά κέρδη και αυξημένες πωλήσεις για όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες και για όλα τα χρόνια, στο διηνεκές… Έτσι και αθροίσεις τα αποτελέσματα των ανακοινώσεων, μετράς 50% αύξηση παραγωγής κάθε χρόνο!
Βαθιά υπόκλιση σε όλες αυτές τις «διάνοιες» που «υπηρετούν» το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης!
Υ.Γ. Η κυρία(?) εκ δεξιών μην ξεχάσει να κάνει αίτηση εγγραφής στο ΣΕΜΑ… Με εσάς στη σύνθεσή μας, πάμε για «άλλα κόλπα»!
Απίστευτα κι όμως Αληθινά! (Αυτό από τό αρθρο).
Φοβού τούς Δαναούς καί δώρα φέροντες.
&
Η πενία τέχνας κατεργάζεται.
&
‘ H στραβός ειν’ ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε. (Τρομάρα μας ομως πού δέν βλέπουμε τίς ξέρες).
.(Αυτές οι τρείς παροιμίες από εμέναν)
επειδη, απ’οτι καταλαβαινω εσεις γνωριζετε ποια ειναι η εν λογω κυρια, μπορειτε να μας δωσετε στοιχεια για να καταλαβουμε κι εμεις? κατι υποψιαζομαστε αλλα… κι επιπλεον τι ακριβως εγραφε η επιστολη δεν καταλαβα, κι αφου ειναι δ/κ πως λειτουργει οπως γραφετε και σαν μεσιτης?
Γιατί διαμαρτυρόμαστε για τέτοια φαινόμενα , πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω . Τόσα χρόνια τα ίδια δεν συμβαίνουν ?
Όσο και να διαμαρτυρόμαστε εμείς , οι εταιρίες μας έχουν «γραμμένους» εκεί που δεν πιάνει μελάνι . Πότε ακούσατε να έγινε κάτι ? Όλο τα στραβά μάτια δεν κάνουν ? Οι περισσότερες εταιρίες ( για να μη πω όλες ) είναι ίδιες και απαράλλακτες . Επίσημα οι διοικούντες πάντα εξαγγέλλουν πως τους ενδιαφέρει η ποιότητα , στην ουσία τους ενδιαφέρουν μόνο τα «νούμερα» και τίποτε άλλο . Αυτό αποδεικνύεται από τους κανονισμούς πωλήσεων , από τις εμπορικές πολιτικές , τα ταξίδια , τις προαγωγές κ.λ.π. Επιβραβεύουν μόνο την ποσότητα και ελάχιστα έως καθόλου την ποιότητα . Ποιός έκανε σοβαρή έρευνα να δει τι διατηρησιμότητα πελατών αλλά και συνεργατών έχουν οι εταιρίες , τι παράπονα δέχονται , πως πληρώνονται οι ζημιές , πως αντιμετωπίζονται και πως πληρώνονται οι ποιοτικοί συνεργάτες , κ.λ.π., και μη μου πει κανείς πως ποιοτικοί συνεργάτες είναι μόνο αυτοί που τα “φέρνουν” . .
Έχουμε και εμείς ευθύνες βέβαια . Δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών. Δείτε λίγο δίπλα σας να δείτε τι κυκλοφορεί . Ψάξτε λίγο τα βιογραφικά των διευθυντών και όλων των διαμεσολαβητών , ψάξτε λίγο όσοι έφυγαν από το χώρο γιατί έφυγαν ( μήπως δεν άντεχαν αυτά τα φαινόμενα ? ) . Ήταν όλοι ανίκανοι και ανεπαρκείς για το επάγγελμά μας ? Όλοι γνωρίζουμε ανθρώπους που εγκατέλειψαν το χώρο και διαπρέπουν αλλού . . .
Ας μας προβληματίσει όλους μας επιτέλους και ας γίνει μια σοβαρή έρευνα ( από μια ανεξάρτητη αρχή ) και θα διαπιστώσετε κύριοι των εταιριών πολλά πράγματα τα οποία τώρα αγνοείτε σκόπιμα .Ας μη διαμαρτυρόμαστε λοιπόν συνάδελφοι , αφού δε βγάζει πουθενά . Έτσι όπως είναι δομημένο το σύστημα , ίσως να μην έχουμε δυνατότητα να κάνουμε κάτι το δραστικό κάτι το γενναίο . Εγώ σταμάτησα πλέον να ασχολούμαι και να διαμαρτύρομαι , γιατί το μόνο που κέρδιζα όταν τα έλεγα ( και τους τα «έχωνα» πιστέψτε με ) ήταν να πέφτω πάνω σε «ντουβάρια» και να χαλάω τη μέρα μου αφού στο τέλος πάλι τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου .
Το μοναδικό ίσως που εμείς μπορούμε να κάνουμε και εξαρτάται 100 % από μας , είναι να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά , ηθικά και έντιμα. Να είμαστε ενημερωμένοι πλήρως και να προσπαθούμε για το καλύτερο των πελατών μας . Μόνο εμείς από μόνοι μας μπορούμε να προστατέψουμε το θεσμό και τους πελάτες μας και κατ’ επέκταση και τον εαυτό μας , για να μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι τα βράδια και να έχουμε καθαρή τη συνείδησή μας . .
Και αν το καταφέρουμε αυτό τότε μπορούμε να γράψουμε εμείς τις εταιρίες εκεί που δεν πιάνει μελάνι .
πραγματικα διαβασα την γραπτη προσφορα που δοθηκε στο σαιτ και μενω αναυδος, επειδη λοιπον τυχαινει να γνωριζω λιγα περισσοτερα για αυτην την προσφορα θελω να σας ενημερωσω οτι καλα θα κανετε να προσπαθησετε να βρειτε την εν λογω κυρια που χαριζει ετησιο ασφαλιστρο και να ενημερωσετε τον Προεδρο των Μεσιτων.Αν γινουν καποιες καταγγελιες και πανε μερικοι να αποδωσουν στα δικαστηρια τα <ευσχημα> θα σταματησουν , νομιζω, και τα ασχημα γυρω απο το επαγγελμα σας..Καλη τυχη.
afoy isxiei pws poia inai kai mi rixNETE LASPES XWRIS LOGO.APLA DWSE ENA STOIXEIO
apla p-es apo poia etairia i tarxika i pou boroume na vroume tin prosfora.ta xerete oloi ola.pes tote apo p-oia etairia nomizeis.
opoios xerei tin etairia na mou tin pei.as mou steilei sto mail mou.respect_leme@hotmail.com.na mou tin pei.
Φίλοι και συνάδελφοι για να τελειώνουμε και να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους γιατί ΚΑΝΕΙΣ εδώ πέρα ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ και όλοι υπονοούν με ψευδώνυμα ή ανώνυμα ή φωτογραφίζουν κάποιους αλλά δεν τους κατονομάζουν ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ?
Η κυρία αυτή είναι διευθύντρια υποκαταστήματος της ING στο Μαρούσι την οποία δεν ξέρω προσωπικά
Η προσφορά αυτή έπεσε και στα δικά μου χέρια
Δυστυχώς όμως κανείς δεν αναφέρει όνομα ούτε της ασφαλιστικής εταιρίας ούτε αυτής της κυρίας γιατί κάτι φοβάται αλλά δεν ξέρω τι, λες και ζούμε σε κλίμα τρομοκρατίας και όχι δημοκρατίας
Δεν θα σταθώ στο τι κάνει αυτή η κυρία και ποιες είναι οι συμβάσεις και οι υποχρεώσεις της Αυτό αφορά την ίδια και αυτούς που έχει συμβληθεί
Αυτό όμως που αφορά εμένα σαν διαμεσολαβητή και συνδικαλιστή και μέλος του ΔΣ του ΣΕΜΑ και επομένως επαγγελματία που τηρεί την νομοθεσία είναι το εξής:
Η προσφορά παραβιάζει τον Ν400 περί παροχών εκπτώσεων ή δωρεάν ασφαλίστρων
Ρωτώ λοιπόν πρώτα την κα ΠΙΤΟΓΛΟΥ ως διευθύντρια του υποκαταστήματος της ING το γνωρίζει? Εάν το γνωρίζει και δεν έχει την ευθύνη του εγγράφου την παρακαλώ θερμά να διαψεύσει το έγγραφο και την προσφορά ως πλαστή ή ως μη γενόμενη
Σε ότι αφορά την ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ που είναι στην αριστερή σελίδα της προσφοράς
Είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι σε ότι αφορά την ΕΘΝΙΚΗ, ότι μπορεί να της ασκήσει κάποιος κριτική για διάφορα πράγματα, αλλά είναι σίγουρο είναι μόνον ένα!!!!!
Η ΕΘΝΙΚΗ ΔΕΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ κατ ελάχιστοναπο την νομοθεσία και επομένως δεν μπορεί να έχει συνηγορήσει σε αυτήν την δωρεάν προσφορά
Παρακαλώ όμως τον παλιό φίλο Κώστα Ταραβίρα της ΕΘΝΙΚΗΣ να ξεκαθαρίσει το τοπίο για να μην υπάρχουν έστω κάποιες μικρές υπόνοιες εφόσον στην προσφορά υπήρχε το λογότυπο της ΕΘΝΙΚΗΣ
Συμφωνείς αγαπητέ Κώστα με την δωρεάν παροχή ασφαλίστρων όπως αναφέρει η προσφορα?? Τι κάνεις ή τι προτίθεσαι κάνεις γι αυτό? Η προσφορά έχει γίνει μέσω ειδικού προγράμματος τιμολόγησης ζωής που συνεργάζεται η ΕΘΝΙΚΗ και έχει προστεθεί το γνωστό κείμενο περί δωρεάν ασφάλισης για τον πρώτο χρόνο απο κάποιους κυρίους ΠΟΙΟΥΣ?
Σε ότι αφορά κα Πιτόγλου διευθύντρια της ΙNG ασφαλιστικής περιμένω και την παρακαλώ και για την δική της γραπτή διάψευση
Εάν γίνουν αυτά, ζητώ συγνώμη απο όλους προκαταβολικά για την αναστάτωση και ως επαγγελματίας θεωρώ το θέμα λήξαν, αλλιώς είμαι υποχρεωμένος να την κοινοποιήσω στην ΕΠΕΙΑ για τα περαιτέρω με συγκεκριμένο ερώτημα
Διότι βεβαίως δεν μπορώ να εργάζομαι κάτω απο τέτοιες συνθήκες λες και δεν υπάρχουν νόμοι σε αυτόν τον ρημαδότοπο που λέγεται Ελλάδα
Νικολάκος Γιώργος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
ing-λιλη π-απαραδεκτες συμπεριφορεςς. ντρεπομαι πουμαι ακομα στην εταιρια ing με τετοιους διευθυντες,Να σας πω οτι η κυρια λιλη π. ειναι γυναικα του αναπληρωτη γενικου γ.ζ και αδελφη του τεως επιθεωρητου π.π και κουμπαρα της γενικης προισταμενης των πωλησεων σ.ρ . το υποκαταταστημα το βρηκε μπουναμα και χαρισμα απο τον αντρα της οταν αυτος πηγε στα κεντρικα (να μαζευουμε ευρω απο απο παντου /ολα εμεις και τιποτα οι κοροιδαρες οι αλλοι ) ετσι λενε οι ψιθυροι και οι βρωμες για τους κουμπαρους και εργολαβους της δουλειας μας..ετσι βρηκε χαρισμα μπουναμα και το γραφειο της χαλκιδας οταν απομακρυθηκε ο διευθυντης του..ετσι κανουμε μπαζχτα με τον ιδρωτα των αλλων. Να απολογηθη η κα λιλη για τα σπασιματα των νοσοκομειακων που πρεπει να πανε στις αρχες . τι να απολογηθη αφου οταν η εταιρεια ing καταδικαζε και απαγορευε ,εδιωχνε και ασφαλιστες με τα χρηματιστηρια και τα αλλα ,τοτε αυτη και αλλοι ειχανε φτιαξει την ελδε φινκο και η κα λιλη ητανε και προεδρος κυταξτε φυλλα εφημ . της κυβερνησεως τευχη 8438/4 αυγ.2003 ,4313 /7 αυγουστου 2003 7731/16 αυγουστου 2000. αυτη και οι αλλοι γραψανεε στα παλια τους τα παπουτσια οδηγιες,εντολες .απαγορευσεις της εταιρειας ,ειχανε ελδε κανανε συναλλαγες κλπ.,το ασφαλιστρο τωρα του συνταξιοδοτικου ειναι παρονυχιδα . Αν το ηξερε η δεν το ηξερε σιγα τα λαχανα !!!!!Η κουμπαρα της που εκανε επιθεωρητη τον αντρα της και τον φιλο του τον πρωην διευθυντη της κηφισιας που ητανε και περιφερειαρχης τι εχει να πει για τα πρωτοφανη σκανδαλα και παρατυπιες (αυτη ηξερε για ελδε και αλλα πολλα .,αλλα..) ..Αυτη ομως εδωσε εντολη για τα σπασιματα των νοσοκομειακων,εξαγορες , χαρισε και το γραφειο της μπουναμα στον αντρα της τον α.κ. που κανονικα επρεπε να γινη εαν γινοτανε σε δυο -δυομισυ χρονια ….τοσο ντροπη .τι να κανω ομως εχω εδω πανω απο 20 χρονια και ξερω πως αμα φυγω θα μεινω στο δρομο γιατι θα μου κοψουνε τις προμηθειες οπως κανουν σε ολους . 7 στους δεκα ασφαλιστες θελουμε να φυγουμε ,μακρυα απο τη κυριαρχια της διορισμενης απο τους ολλανδους για να διαλυση την εταιρεια κας σ.ρ και των δικων της.. Δεν θελουμε την καθε λιλη κουμπαρα ,αδελφη και γυναικα να μας μανατζαρη τον καθε αντρα -συζυγο θαναση να κληρονομαη τη δουλεια μας και ασφαλιστες .ουτε αφρικη να ητανε η αλλη μπανανια . Κε νικολακο τι περιμενετε απο την κλικα των κουμπαρων και τι αξια εχει μια συγγνωμη η οτιδηποτε απο αυτους…Αυτα τα ατομα πρεπει να απομονωθουν και εξοβελισθουν απο τις ασφαλειες
μπραβο, κυριε Νικολακο για το θαρρος σας να λετε τα πραγματα με το ονομα τους, ειστε αξιος συγχαρητηριων. τι πιστευετε οτι θα γινει μετεπειτα? θαδωσει λυσει αραγε αυτη τη φορα?
Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγομενα του κ.Νικολάκου .
Κάποτε πρέπει να μπεί ενα τέλος σε όλα αυτά για το καλό ολων μσς.
Κακριδής Γεώργιος
Ασφαλιστικός Συμβουλος
Γ.ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ+1
ρε παιδια στην εθνικη ειμαι ασφαλισενοσ.δυσκολο να το εκανε ι εθνικη.δεν ειναι μικρη εταιρια.και ι σιγεκριμενη κυρια δυσκολο εχω ακουσει πολι καλα λογια γενικα.αφου ι εθνικη ειναι ανταγωνιστρια πωσ το εκανε?εγω δεν πιστευςω οτι υπαρχει τετοιο χαρτι….λασπολογιεσ ρε παιδια.γιατιτα λετε ετσι?που εινια το χαρτι?και εμαθα οτι το υποκαταστημα της ειναι απο τα καλυτερα.γιατι να το κανει αυτο?αγωνιστη ασφαλιστη τι ειναι τα αρχικα ποθ εβαζεσ στο κειμενο σου?ονοματα’?
Μπράβο σου Γιώργο.
Ευτυχώς και ‘σύ και μαθαίνουμε κανένα όνομα.
Ούτε οι υπεύθυνοι του site, δεν τολμούν να τα γράψουν επώνυμα.
Αλήθεια, ο γνωστός τύπος τι έγινε? Κατάπιε το πληκτρολόγιο και δεν απαντά σε όλα αυτά?
Αναλογίζομαι η νεαρή διευθυντής υποκαταστήματος (συντονιστής) και όπως μας ενημερώνετε μεσίτης α) δεν είναι ιδιότητες ασυμβίβαστες; η πολυεθνική πώς το επιτρέπει; β) δεν θα πρέπει η ΕΠΕΙΑ να κινήσει διαδικασίες; 1) εναντίον της μεσίτριας και συντονιστή; 2) εναντίον των δύο εταιριών που αναφέρονται στο έντυπο;
Θέλω να πιστεύω ότι η ΕΠΕΙΑ δεν φοβάται τις πολυεθνικές… Όπως αντιλαμβάνεστε το θέμα δεν είναι αμελητέο, είναι σοβαρότατο και δείχνει την νοοτροπία των μεγάλων εταιριών να είναι πάνω από το νόμο. Δεν θέλω να θεωρείται την ενέργεια αποτέλεσμα απειρίας ή άλλο τι. Είναι σαφέστατα συνειδητοποιημένη κίνηση που ακραίος “ετσιθελισμός”. Επιτέλους η ΕΠΕΙΑ θα πρέπει να ασχοληθεί και με τις παράνομες εκπτώσεις και με τα δικαιώματα συμβολαίων και με τα εισπρακτικά δικαιώματα, καθώς και με το πάρτι στα μερίσματα των πελατών.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΠΕΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΑΣ ΡΟΛΟ
Αγαπητοι συναδελφοι παρακολουθω ντας αυτη την ιστορια με τη προσφορα εθνικης απο τη δ/ντρια της ΙNG θα ηθελα να σας πω οτι αυτη η κατασταση που τωρα τη βλεπετε ολοι ξεκαθαρα εχει την αρχη της αποτο 2001 οταν ολοι αυτοι οι κραταιοι τοτε διευθυνταδες της πιο πανω εταιρειας απειλουσαν τους αφαλιστες που αποχωρουσαν τοτε για να μη βλεπουν αλλο τη σαπιλα και την εκμετελλευση πουεκανα ν εις βαρος τωνασφαλιστων τους τοτε επειδη καποιοι ηταν βολεμενοι και τα αγαπημενα παιδιατωνδιευθυντωντους εκλεισαν τα ματια εμειναν καρπωθηκαν χαρτοφυλακια που δεν τους ανηκαν και προμ ηθειες αλλων . Τωρα λοιπον που το πληρωμα του χρονου εφθασε ολοι αυτοιοι μανατζαραιοι οι κουμπαροι τα αδελφια κλπ αφουξεζουμισαν την εταιρεια τουςκαι οπως φαινεται και τους ατυχους ασφαλιστες που εμειναν πισω και συνεχισαν μαζι το υς κοινη πορεια τωρα κυριοι ολοι αυτοι θα βγουν στην αγορα και θα ψαξουν για αλλες εταιρειεες που θα τους δινουν τις παχυλες προμηθειες πουεπαιρνα ν απο την ING η αγορα ομως πιστευω οτι τους γνωριζει πλεον και θα κανει αυτο που πρεπει για να καθαρισει τον κλαδο.
Ειναι τουλαχιστον γελοιο να αναφερεται ενα ονομα και να εκθετουν ατομα χωρις αποδειξεις.
Αν γινει διαψευση ,θα ζητησει ο απαραδεκτος κ.Νικολακος συγνωμη δημοσιως που ειπε ονοματα και καταστασεις χωρις αποδειξεις?
Θα ηθελα να δεχτει μηνυση για συκοφαντικη δυσφημηση ο κ.Νικολακος ωστε να αποδειξει εκει που πρεπει αυτα που λεει.
Και εγω ειμαι υπερ των ονοματων αλλα με αποδειξεις οχι με λογια.
Το να ισχυει κατι τετοιο απο την πλευρα της ING το θεωρω απιθανο διοτι ως πλεον στρατηγικος στοχος της εταιριας ειναι η διαθεση συνταξιοδοτικων προγραμματων ΔΙΚΩΝ ΤΗΣ και οχι αλλης εταιριας.
Αυτος που εχει τα κοτσια και κατηγορει ανοιχτα ,και εχει πεσει και στα χερια του η επιστολη επρεπε να την αντιγραψει εδω ,ωστε και να γινει μαγκας που δεν φοβηθηκε να αναφερει ονοματα αφου εχει αποδειξεις.Οταν υπαρχουν μονο οι κατηγοριες χωρις αποδειξεις ειναι κατινια.
Για μενα που δεν εχω αποψη για την επιστολη και αφου το χοντρηνε πολυ το παιχνιδι καποιος πρεπει η πλευρα της κ.Πιτογλου να κανει κινηση ωστε να δουμε αν ο κυριος αυτος εχει δικιο.
Μπράβο σου Γιώργο.
Ευτυχώς και ‘σύ και μαθαίνουμε κανένα όνομα.
Ούτε οι υπεύθυνοι του site, δεν τολμούν να τα γράψουν επώνυμα.
Αλήθεια, ο γνωστός τύπος τι έγινε? Κατάπιε το πληκτρολόγιο και δεν απαντά σε όλα αυτά?
Αυτο ειναι τοποθετηση τουλαχιστον δημοτικου,περιμενεις απο μενα να απαντησω τι?
Εγω το εκανα?
Εχω δειξει να ειμαι συμφωνος μα τετοια?
Θα απολογηθω εγω και θα εξηγησω εγω την απαραδεκτη ενεργεια καποιου?
Αν αυτος η αυτη ανοικει στη ING θα δειχνει κατι για μενα η την εταιρια?
Ουτε παιδι 10 ετων δε θα εκανε τετοια σκεψη.
Εγω ειδα ενα ψευτομαγκα να αναφερει ονοματα χωρις αποδειξεις και 2-3 ατομα που δεν ειδαν αποδειξεις να συμφωνουν αμεσως και να δεχονται τι λεει.
Μονο και μονο για να βγαλουν για αλλη μια φορα τη χολη τους.
Αλλα και να ισχυει αυτο τι βλακωδες καλεσμα απολογιας ειναι αυτο προς εμενα?
Σας το εχω πει πολλες φορες δε θα γινεται καλυτεροι επειδη καποιοι ειναι χειροτεροι απο σας,το πολυ πολυ με τη συκοφαντια να γινεται ιδιοι.
Τωρα ξαναγλυψτε ο ενας τον αλλον να φαινεται οτι συμφωνητε στα διαφορα θεματα του blog.
asfalisti ing gnwrizeis prospolika tin en logo kiria?eisai sto ipokatastima tis kai kaneis epithesi?
asfalisti ing den xereis kala ta praggmata.gia na to lene ki alloi kat tha xeroun
Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι επώνυμοι,ψευδώνυμοι και μη
Επαναλαμβάνω!!!!! Δεν θα σταθώ τι κάνει ο καθένας, αλλά μόνον στο σημείο που παραβιάζεται ο νόμος και επομένως θίγει και την δική μου επαγγελματική υπόσταση
Συμφωνούν με αυτή την πρακτική οι ασφαλιστικές εταιρίες που παρέχουν στους πελάτες τους ανάλογα ασφαλιστήρια συμβόλαια σύνταξης και οι διαμεσολαβητές που κερδίζουν έντιμα το ψωμί τους διαθέτοντας με πληρωμή και όχι δωρεάν τέτοια προγράμματα?
Συμφωνούν όλοι όσοι εμπλέκονται με την παροχή εκπτώσεων ή δωρεάν προσφορών εις βάρος της αγοράς και βεβαίως κατά παράβαση του Ν400?
Πως περιμένετε μετά οι ασφαλισμένοι να μας εμπιστεύονται όταν κάποιοι τους χαρίζουν ασφάλιστρα ή παίρνουν ειδικές εκπτώσεις?
Γιατί “κλαίγονται” μετά οι ασφαλιστικές εταιρίες όταν έχουν ζημιές και δεν μπορούν να μαζέψουν κεφάλαια και αποθεματικά?
Οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες δίνουν εκπτώσεις και υψηλότατες προμήθειες σε διάφορους μεγαλο- brokers,αυτοκινητάδες εμπόρους ή ζωϊκούς, χωρίς να ελέγξουν την βιωσιμότητα του συγκεκριμένου χαρτοφυλακίου που μεταφέρεται και την ζημιά που αυτό επιφέρει μεμονωμένα στο συνολικό μικτό αποτέλεσμα της ασφαλιστικής εταιρίας
Έτσι τρώνε όλοι οι υπόλοιποι τις ζημιές του χαρτοφυλακίου που μεταφέρεται δηλαδή όλοι οι άλλοι πελάτες και διαμεσολαβητές που συνεργάζονται χρόνια με τις εταιρίες αυτές πληρώνοντας υψηλά δικαιώματα συμβολαίων και τρελές αυξήσεις ασφαλίστρων, ενώ οι μεγαλοσχήμονες διαμεσολαβητές ψάχνουν για καινούργια κορόϊδα του χρόνου και παράλληλα οι δήθεν golden managers δηλώνουν αυξήσεις πελατολογίων και ασφαλίστρων.
Επειδή λοιπόν δεν είμαι αφελής ρώτησα κάτι και ΠΑΡΕΚΑΛΕΣΑ ζητώντας διεκρινήσεις απο τους εμπλεκόμενους
Αν δεν πάρω απάντηση σε εύλογο χρονικό διάστημα δεν πρόκειται να απολογηθώ σε κανέναν Υπάρχουν μάρτυρες, προσφορές και πελάτες με τα ονόματα τους και δεν θα ήμουν ηλίθιος να τα βγάλω όλα αυτά στη φόρα αν δεν είχα “δεμένο το γάϊδαρο μου”
Θα περιμένω μέχρι την Παρασκευή 5/1/2010
Μετά σειρά έχουν οι νόμιμες διαδικασίες και τα ερωτήματα στις εποπτικές αρχές μαζί με τις απαραίτητες κοινοποιήσεις που είναι υποχρεωμένες να ερευνήσουν το θέμα
Έτσι θα κληθούν κάποιοι κύριοι να δώσουν απαντήσεις στις αρμόδιες αρχές αφού δεν τοποθετούνται σχετικά σε αυτό το βήμα
Τέλος όσοι απειλούν με μηνύσεις ΑΣ ΚΟΠΙΑΣΟΥΝ γιατί έχω και ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Αντε γιατί αν είσαι μάγκας με τον κόπο σου και τη δουλειά σου μπράβο σου και σου βγάζω το καπέλλο, αλλά τζάμπα -μάγκας και να το παίζεις και φίρμα δεν λέει
Νικολάκος Γιώργος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
ASFALISTI ING TO EXW AKOYSEI K APO ALLOYS.TIN XEREIS PROSOPIKA KAI EISAI SIGOYROS POS DEN EINAI ALITHEIA?
ASFALISTI KAI EGW DEN PISTEUW NA ISXIEI.
Πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα των ομαδικών μηνύσεων και αγωγών! Δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα, αλλά πρέπει να ξεκινήσει.
Υπάρχει πλέον μία λίστα ανθρώπων της αγοράς οι οποίοι εμπλέκονται σε διάφορα αδικήματα. Όλοι αυτοί που έχουν σκόρπιες αποδείξεις πρέπει να μαζευτούν και με τον κατάλληλο συντονισμό να προχωρήσουν σε μία ομαδική δικαστική ενέργεια.
Αυτό που ενώνει τους ενάγοντες δεν είναι τα επιμέρους αδικήματα, αλλά το γεγονός ότι όλοι αυτοί που ενέχονται στα περισσότερα σκάνδαλα είναι οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί της κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει σήμερα η ασφαλιστική αγορά. Και αυτή η κατάσταση έχει αντίκτυπο στα εισοδήματα και την παραγωγικότητα όλων των επαγγελματιών που δουλεύουν σοβαρά και υπεύθυνα.
Αν μαζευτούμε και βρούμε τον κατάλληλο δικηγόρο, όλα είναι δυνατά. Η εποπτική αρχή έχει να διαχειριστεί το χάος. Ας εξετάσουμε και κάποιες εναλλακτικές πρωτοβουλίες.
Όσοι ενδιαφερόμενοι με στοιχεία και διάθεση μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου στη διεύθυνση gs@sigmaib.gr Παρακαλώ δίνετε πλήρη στοιχεία καθώς υπάρχουν και οι παρείσακτοι.
Η βασική υποχρέωση για όποιον έχει έμμισθη σχέση με κάποιον εργοδότη, είναι να δικαιολογεί τα λεφτά του. Ο αγαπητός και συμπαθής κατά τα αλλά O/H asfalistis ing εδώ και καιρό κάνει το ανθρωπίνως δυνατόν. Δουλεύει υπερωρίες. Ξέρετε τι δύσκολο είναι να κάνεις συνεχώς σεμινάρια για νέες εταιρείες και νοσοκομειακά και μετά να μην τα πουλάς ; Το έχετε εύκολο ; Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να πουλάς συνταξιοδοτικό εταιρείας που δεν ξέρεις αν θα είναι εδώ να δώσει τις συντάξεις ; ξέρει κάποιος ασφαλισταράς από εσάς πόσο δύσκολο είναι να έχεις στόχους σε δυο εταιρείες ; 23.000.000 θέλουν οι ολλανδοί και 9.000.000 οι άλλοι ολλανδοί, και καλά κάνουν οι άνθρωποι. Το θέμα είναι ποιος και με ποιο τρόπο θα τα πουλήσει.
Το μαγαζί φίλε μου αδειάζει επιμελώς. Και καλώς γίνεται. Ο κάθε συνεργάτης έχει δικαίωμα να επιλέξει ανάμεσα στην συντήρηση και στην πρόοδο. Βάλτο καλά στο μυαλό σου. Και αδειάζει γιατί πρώτα έχετε αδειάσει εσύ και οι εργοδότες σου τους ασφαλιστές. Και όσο για το ποια είναι η άποψη σου για όσους γράφουν λίγο μας ενδιαφέρει. Οι άνθρωποι έχουν δουλειά τίμια και αξιοπρεπή από όσο φαίνεται. Κοίτα να βρεις και εσύ καμιά γιατί το να είσαι παπαγαλάκι μάλλον αγαπητέ σε χαλάει πλέον. Προσπαθώ να καταλάβω τα κίνητρα σου και έχω πρόβλημα.
Καλή σου τύχη αλλά σου θυμίζω ότι την προδοσία πολλοί εκτίμησαν τον προδότη κανείς. Και προδίδεις την δουλειά των συναδέλφων σου και σε πήραν χαμπάρι από ότι λέγεται. Ρώτα και τον άνεργο πρώην, που είναι μεταξύ αποζημίωσης που δεν θα του δώσουν και διεύθυνσης που δεν τον θέλουν. Κάτι θα ξέρει.
Αυτό που αναρωτιέμαι όμως είναι πως ένα μέλος του ΔΣ του ΣΕΜΑ, πως ένας πεπειραμένος & επιτυχημένος επαγγελματίας μπορεί να παίρνει τόσο βιαστικές αποφάσεις χωρίς να γνωρίζει την “άλλη πλευρά”, αυτή του “δολοφόνου” βρε αδερφέ, αυτήν που ακόμα και οποιοδήποτε δικαστήριο σε οποιοδήποτε ευνομούμενο κράτος δημοκρατίας και όχι τρομοκρατίας (όπως εσείς αποκαλείτε) ακούει με προσοχή πριν βγάλει την οποιοδήποτε καταδικαστική η αθωωτική του απόφαση!
Ως υπεύθυνος Εκπαίδευσης του ΣΕΜΑ αν πραγματικά σας ενδιέφερε να προσφέρετε έστω και το απειροελάχιστο σε νέους επαγγελματίες που επισκέπτονται τον χώρο, αν τελικά ενδιαφέρεσθε για τον Κλάδο μας, θα έπρεπε αν μη τι άλλο να μάθετε πρώτα εσείς ότι είναι φρονιμότερο να ψάχνουμε πρώτα να βρούμε την άκρη του νήματος, από την εύκολη λύση του να κόψουμε τον γόρδιο δεσμό. Γιατί αν κοπεί κύριε Νικολάκο, η συγνώμη δεν είναι αρκετή έστω κι αν είναι προκαταβολική (όπως την αναφέρετε)
Ως υπεύθυνος Εκπαίδευσης του ΣΕΜΑ θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι πάνω από τον Νόμο (ηθικά τουλάχιστον) υπάρχει και μια λέξη που λέγεται ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ, που δυστυχώς στις μέρες μας θέλει πολύ εκπαίδευση για να την μάθει κάποιος …. από εκπαιδευτές που αν μη τι άλλο πρέπει να την έχουν βιώσει καλά στο πετσί τους, να την κάνουν πράξη στην καθημερινότητά τους, να μπορούν να την μεταδώσουν …. κάτι που σας διαβεβαιώνω ότι έχει καταφέρει να το κάνει ΑΡΙΣΤΑ η κα Πιτόγλου σε όλο της το δίκτυο.
Ως υπεύθυνος Εκπαίδευσης θα έπρεπε να έχετε ακούσει μια ρήση του J. Baptiste Moliere που λέει “Δεν ευθυνόμαστε μόνο γι’ αυτά που κάνουμε αλλά και για όλα αυτά που δεν κάνουμε”.
Και από τη θέση σας και μόνο θα μπορούσατε να κάνετε κάποια πραγματάκια παραπάνω από το να βγείτε τόσο γρήγορα και να κατονομάσετε δίνοντας τροφή για σχόλια από συναδέλφους τύπου “Αγωνιστής-Ασφαλιστής” που μόλις ξύπνησε 31/1 πρωί πρωί (07.42) άρχισε να βγάζει όλη του τη χολή ανώνυμα με γράμματα τύπου σ.ξ.μ.σ.γ. θυμούμενος όλα τα προεδρικά διατάγματα, που μετά από 20 χρόνια καριέρα (???) στην ING όπως ισχυρίζεται φοβάται ότι άμα φύγει θα μείνει στο δρόμο ….
Για το λόγο αυτό σας κατηγορώ ανοιχτά κύριε Νικολάκο, κλείνοντας με μία πάγια άποψή μου: “Αυτός που σκέφτεται χωρίς να πράττει είναι Άχρηστος. Αυτός που πράττει χωρίς να σκέφτεται είναι Άκρως Επικίνδυνος”
Αγαπητέ μου ανώνυμε D.L
Ισχύει απολύτως η παραπάνω δήλωση της 3/2/2010 Έχω αποδεικτικά στοιχεία και μάρτυρες και βεβαίως ΕΙΜΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ, γιατί και σκέφτομαι αλλά και ΠΡΑΤΤΩ μόνον εναντίον όσων ηθελημένα ή αθέλητα ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ εις βάρος της πολύπαθης αγοράς μας
Ποιο άλλο τρόπο δηλαδή έπρεπε να ακολουθήσω εκτός των νομίμων διαδικασιών? Ποιο άλλο τρόπο θα είχα ως έλληνας και νομοταγής πολίτης πλην της καταγγελίας και ενημέρωσης των εποπικών αρχών μετά τις 5/2/2010, που προειδοποίησα εάν δεν είχα τις τοποθετήσεις των υπευθύνων ? Να τους πάρω τηλέφωνο να τους ρωτήσω? όπως κάποιος άλλος συνάδελφος, μου συνέστησε πριν του βγάλω στη φόρα τα δικά του άπλυτα, δηλαδή ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ τηλεφωνικά?
Όχι αγαπητέ μου Ούτε σκέπτομαι ούτε δουλεύω εν κρυπτώ αλλά πάντα στο φώς
Βοηθώ τους συναδέλφους μου και αφιερώνω άπειρο χρόνο και μάλιστα δωρεάν μόνον στους έντιμους και κυρίως όσους τους τρώνε τον κόπο τους,το χαρτοφυλάκιό τους και τους αδικούν κατάφωρα κάποιοι κύριοι
Για όσους παρανομούν σε βάρος της αγοράς και όλων μας και εφαρμόζουν κολπάκια
ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ
Σας ενοχλεί κε ΑΝΩΝΥΜΕ D.L ? κι αφήστε τις Agenc-άδικες παροτρύνσεις,ρήσεις και αναφορές δαφόρων κυρίων φιλοσόφων για να δικαιολογήσετε το σκεπτικό σας
Επειδή μάλιστα ήμουν και εγώ Agency και πιο πριν ασφαλιστής για 10 χρόνια, πριν γίνω μεσίτης θα σας απαντήσω ανάλογα γιατί τα ξέρω τα agenc-άδικα κόλπα
Μην αμφιβάλλετε γι αυτά που έβγαλα στην φόρα γιατί ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΣΕΙ πριν τα βγάλω και όπως κάποιος μεγάλος αυστριακός στρατηγός (δεν θυμάται το όνομά του) είπε
“Υπάρχουν δύο ειδών ΒΛΑΚΕΣ αυτοί που αμφιβάλλουυν για όλα και αυτοί που δεν αμφιβάλλουν καθόλου και για τίποτε” Εσείς ακόμα εξακολουθείτε να ΑΜΦΙΒΑΛΕΤΕ για όλα αυτά?
Γιώργος Νικολάκος
Επώνυμος και Μεσίτης Ασφαλίσεων, μίας και νομίμου ιδιότητος
για τον .D.L η οποιος κρυβεται απο πισω μιας και μας επισασ στην απολογητικη γραφη του …μαθε οποιος και αν εισαι ακομα και πληρωμενος το λιγωτερο απο τους βαρωνους-διευθυνταδες ,γιατι αν εισαι αφελης η αδαης ειναι μεγαλο το κριμα και μαλλον να μην ξαναασχοληοης ωσπου να μαθης ….εμεις γραφοθμε τουλαχιστον 20 στο [ρωην λιονταρι και ξερουμε απο μεσα……πηγαινε να παρης τα φυλλα εφημεριδος που γραψαμε να διαβαβσης και να μαθης τι εχει γινει . τωρα τι ωρα ξυπναμε το πρωι , φιλε μαλλον εισαι ….τι να πω….Ασε τις αμπελοφυλλοσοφιες με τον εκπροσωπο του ΣΕΜΑ tον Νικολακο (τουλαχιστον αυτος εκπροσωπει ενα υψηλου επιπεδου οργανο ,προσωπικα δεν τον ξερω τον ανθρωπο,ξερω τον ΣΕΜΑ και αλλους) και κυταξε να μαθης και για τον 190 του 2006 για να δης τι λεει ο νομοθετης για σενα και μαλλον αλλους σαν και σενα . Το λεβεντοκοριτσο για το οποιο κοπτεσαι και διαβασε τι γραφω με προσοχη ,αφου πιστευει στο ΕΤΖΕΝΣΥ (AGENCY SYSTEM) γιατι εδωσε εξετασεις και πηρε αλλη αδεια … Ασε λοιπον τα ολιγα που σου εμαθαν ως πωλητη συγκεκριμενων αφαλιστικων προιοντων που λανσαρει η καθε εταιρεια και κυταξε τι θα κανης….μακαρι να μην εισαι εγκλωβισμενος σαν εμας με παλια χαρτοφυλακια και μακαρι ναχεις γενικες που ευκολα κινουνται .Εμας μας πηρανε στο λαιμο τους οι διευθυνταδες μας με την ζωη και τωρα …Σου συνιστω δινε και τιποτε εκτος ,ολοι το κανουν ,τοκαναν και αυτοι που τους εκπροσωπεις η προστατευεις το λεβεντοκοριτσο μεγαλε ητανε και προεδρος της ελδε οταν το απαγορευε η εταιρεια …..αντε παρε τα τευχη της εφημεριδος της κυβερνησεως να μαθης καλιτερα τωρα για εκπαιδευση ητανε πρωτη σε σπασιματα,αλλαγες νοσοκομειακων, μετατροπες συνταξιοδοτικων σε γιουνιτ λινκ και βεβεαια κληρονομια απο αντρα,αδελφο και κουμπαρα υποκαταστηματα,γραφεια ….κλπ
Αγαπητέ D.L.
Οντως αυτός που πράττει χωρίς να σκέφτεται, είναι άκρως επικίνδυνος και ταιριάζει επακριβώς σε οποιονδήποτε διευθυντή γραφείου, πράκτορα, ή μεσίτη διαφημίζει εκπτώσεις ή προσφορά ασφαλίστρων, κατά παράβαση των νόμων.
Και όντως, αυτός που σκέφτεται χωρίς να πράττει, είναι άχρηστος και ταιριάζει απόλυτα στις παραινέσεις και του κ. Γ. Νικολάκου, και του κ. Γ. Σεραφειμίδη για ενέργειες κάθαρσης.
Οσον αφορά τη Δεοντολογία, υπάρχει καλύτερη απόδειξη τήρησης δεοντολογίας απο το πολύ απλό ζητούμενο, αυτό της τήρησης των νόμων?
Η εσωτερική δεοντολογία, (αυτή των υποκ/των όσων αφορά τους ασφαλιστικούς συμβούλους μεταξύ τους εντός των γραφείων πωλήσεων), δε αφορά τον κόσμο.
Για τον αντίλογο, όσον αφορά το θέμα της συγκεκριμένης διευθύντριας, σήμερα είναι 4/2/10. Καμμιά απάντηση δε δόθηκε έως τώρα, για το αν ισχύει ή όχι.
Αυτό δε σημαίνει κάτι?
Πρός το …γνωστό, τύπο.
Στο post 18, καντηλιάζεις τον Νικολάκο που τόλμησε να γράψει ονόματα χωρίς πρωτίστως να έχει αποδείξεις, οτι συκοφαντεί κ.λ.π., κ.λ.π.
Στο post 19, απαντώντας σ’εμένα χαρακτηρίζεις ως “απαράδεκτη ενέργεια κάποιου” τη συγκεκριμένη ενέργεια της διευθύντριας αυτής.
Δηλαδή για να καταλάβω, το έψαξες, το διασταύρωσες και τη χαρακτήρισες έτσι.
Οπότε, καλά τα λέει ο Νικολάκος.
Και επειδή ούτε η Εθνική τα κάνει αυτά (και ας είμαι ανταγωνιστής τους), τι μένει?
Ποιός τα κάνει αυτά?
Μάλλον ο george, o αγωνιστής-ασφαλιστής, o black ing broker, ο Συνταγματάρχης κάτι θα ξέρουν.
Αντε πάλι σου έβαλα θέμα να σκεφτείς.
Πές μας πάλι καμιά αμπελοφιλοσοφία, γιατί επι της ουσίας δεν το βλέπω…
ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟ ΠΙΠΙΛΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΑΜΕΛΑΣ: “ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ” ΚΑΙ “ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ”. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ, ΟΝΤΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΘΩΟΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ …ΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΡΑΪΒΙΚΗ Ή ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ.
ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ, ΤΟΤΕ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ, ΄Η ΜΙΛΑΕΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ, Ή ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ.
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕΡΛΟΚ ΧΟΛΜΣ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ.
Μιας και άνοιξε το θέμα και σωστά, γιατί δεν μίλησε κανείς για την ομαδική προσφορά της Εθνικής για δωρεάν παιδικό ασφαλιστήριο (Δώρο ζωής) στα μαιευτήρια Μητέρα, Ιασώ κλπ???? επειδή είναι σύννομη η Εθνική πως κάνει δωρεάν ασφαλιστήρια βρε παιδιά??
Νικολάκο προχώρα αλλά πες κάτι και για αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ.
κυριοι διαβαζοντας τα σχολια σας βλεπω μια διχογνωμια σχετικα με τη διευθυντρια της ING και παρατηρω οτι ο D L προσπαθει να πεισει για την αθωοτητα της εν λογω κυριας η οποια προσφατα πηρε και την αδεια της μεσιτριας γιατι οι υπολοιποι συγγενεις και οι κουμπαροι ειναι διευθυνταδες της ING και θα καρφωθουν ,νομιζοντας οτι το οι μεσιτες ειναι του χεριουτους και θα δεχθουν τους αριβισμους που εχουνσυνηθισε ι να κανουν τοσα χρονια εις βαρος των ασφαλιστων τους που τους ακουνε σε οποια βλακεια τους κατεβει στο κεφαλι τους και το χειροτερο ειναι οτι κανουν και πραξη οτι τουσ διαταξουν γιατι οι ασφαλιστες τους ζουν στο δικο τους μαγικο κοσμο που τους λεει οτι ειναι οι καλιτεροι πωλητες της αγορας και οτι μονο αυτοι ξερουν να βγαζουν λεφτα . Με αυτο το σκεπτικο λοιπον η εν λογω κυρια ξεκινησε να κυριευσει την αγορα και να δημιουργησει την αναλογη κατασταση για τους υπολοιπους της παρεας
Στο 18 παραδεχτηκε οτι ρωτησε,και οχι κατηγορησε,δε μιλησατε να ξερετε τι θα γραψετε.
Στο 19 θεωρεις οτι αν ειναι αληθεια δεν ειναι απαραδεκτη ενεργεια?Δεν υποστηριζω τετοιες ενεργειες θα ηθελες πολυ να τις υποστηριζω θα σε βολευε πολυ στο λογο σου .
Συνεχιζω να πιστευω οτι και ενα παιδι του δημοτικου θα καταλαβαινε αλλα δε τα εφτιαξες καλα.
Δεν με ενδιαφερουν τετοια γεγονοτα διοτι πελατες που δεχονται τετοιες προσφορες και που πιστευουν σε τετοια κολπα δεν εχουν θεση στο πελατολογιο μου .
ta steiles stin epeies k.NIKOLAKO I LOGIA?
Συνταγματαρχη….
Γιατι με τοση ευκολια προσβαλεις τους ασφαλιστες που δουλευουν η δουλευαν σε μια απο τις καλυτερες εταιριες σε σχεση με τους ορους συμβολαιου που πουλουσε?
Η δουλεια μας τοσα χρονια δεν ηταν τιμια και αξιοπρεπη?
Μονο των αλλων ηταν?
Μηπως ημασταν και παρανομοι που δε πουλουσαμε συμβολαια που πουλας εσυ?
Δεν ειναι αυτο απλα μαλλον εχεις χασει και εσυ οπως πολλοι ασφαλιστες συμβολαια απο την ing.Δε πειραζει σαν ανακουφιση σκεψου οτι οι πελατες εχουν καλυτερα συμβολαια.
Δεν εισαι ενημερος τα νοσοκομειακα το δικτυο τα πουλαει και μαλιστα με πολυ καλυτερη ενημερωση στο κοσμο.Διαβασε λιγο η ρωτα τα φιλαρακια εδω που καιγονται.
Οσο για το προδιδω τη δουλεια συναδελφων μου ,που κολαει αυτο?
Νομιζω οτι καλυτερα να προσπαθησεις να γινεις καλυτερος σαν ανθρωπος και ασε τους αλλους,ο καθε ενας κανει οτι ειναι καλυτερο για τον εαυτο του και την οικογενεια του.Δε νομιζω οτι ατομα που πιστευουν ακομα στη δουλεια που εκαναν τοσα χρονια ειναι προδοτες η οτι αλλο θες.
Ειναι περισοτερο αγωνιστες οταν ,αφου διαβασεις λιγο,δεις οτι οτι ολοι οι στοχοι παρολο τη κριση της εταιριας και ολα αυτα που εχουν γραφτει ψεμματα και μη ,εχουν γινει πραγματικοτητα.
Αν εχω εμμισθη σχεση με τον συνεργατη μου σου λεω οτι εχω,πουλαω ασφαλειες και παιρνω προμηθεια.
Οι εταιριες δεν ειναι εργοδοτες ειναι συνεργατες δινουν το συμβολαιο και εγω το δινω στο κοσμο,αφου πρωτα φιλτραρω με την εμπειρια μου, δε δινω σκουπιδια που κυκλοφορουν.
Τωρα που σου ειπα μερικα πραγματα γραψε οτι θελεις και βγαλε οτι χολη θελεις αλλα απλα δες λιγο το νομισμα και με την αλλη οψη.
επισης θα ηθελα να συμπληρωσω οτι συμφωνα με οσα οριζει ο ν1569/85 ο συντονσιστης δουλευει για λογαριασμο της ασφαλιστικης εταιρειας ενω ο μεσιτης για λογαριασμο του πελατη αυτο το γεγονος απο μονο του δημιουργει conflict συμφεροντων αραγε το γνωριζει η νεα μεσιτις? γνωριζει οτι υπαρχει γνωματευση της ΕΠΕΙΑ που εχει δημοσιευθει στον κλαδικό τύπο? Το γνωριζουν οι εταιρειεςπου εχει υπογραψει μαζι της συμβασεις ως μεσιτης? το γνωριζει το επαγγελματικο επιμελητηριο ? η μεσιτικη της ING? η οποια παρεπιπτοντωςπαραμενει ακομη ακεφαλη? μετα την αποχωρηση της δ/νουσας συμβουλου της.Ολα αυτα θεωρουνται νομιμα?
ασφαλιστη-αγωνιστη
Φαινεται οτι εισαι αξιος της τυχης και μαλιστα των αλλων, οχι της δικια σου.
Ακομα χειροτερα.
Και αφου 20 χρονια ολα αυτα σε ενοχλουσαν γιατι δεν ανοιγες τη πορτα να φυγεις?
απο οτι ξερω σε ολες τις δουλειες η πορτα δε κλειδωνει απο μεσα .
to theme k.MANTIKO EINAI PWS DISFIMEI MIA APO TIS KALITERES ETAIRIES STON KOSMO.KAI I EHNIKI EXEI TA DIKA TIS PROVLIMATA.THELW N PW DEN FTAIEI I ETAIRIA GIA 1.AS TIN LIRWSEI O ENAS.
Γιατι οτι δεν αφορα την ing και τους ασφαλιστες της μουγκα !!!!!!!
Ολα τα αλλα ειναι νομιμα, η καμηλα λεει δε κοιταει τη καμπουρα της
Κ.ταδε μεγαλε μεσιτη,μελος κομματικων συνδιασμων πως και δεν επεσε στα χερια σου τετοια επιστολη απο τα μαιευτηρια?Ολος τυχαιως μονο οι επιστολες της ing ερχονται στα χερια σου που και αυτες δεν εχει αποδεικτει τιποτα.
Για γελια ειστε η συμμορια σας.
k.NIKOLAKO TA STEILATE I OXI????????????????????????????????????????????LOGIA>?
apo oti fainetai kai apo osa diavazw toso kairo edw o kirios teleios kai swtiras ton asfalismenwn kos nikolakos,exei enan poli megalo kaimo gia tin ing…isws tha ithele kai aftos na eixe plates “toulipas”…de peirazei..perimenoume tis miniseis kai tis epistoles apo ton kirio…kai an ontws ta exei kai isxyoun ola afta , tha ton simvoyleva na ginei sinergatis tou triantafylopoyloy i tis nikoloylis,anti na xairetai pou trwei pswmi tosos kosmos kathetai kai ta vazei me toys asfalistes allwn etaireivn…pou den mporei omws na praktorefsei…den ton simferei na milisei gia aftes pou pernei promitheies…
Οχι λόγια αγαπητέ George
Πάντα πραγματοποιώ αυτά πού λέω, όπως και δεν με πτοούν οι απειλές και τα σχόλια κάποιων δειλών – ανώνυμων “συναδέλφων” που πθανόν δεν είναι και καν συνάδελφοι, αλλά παρένθετοι – λαμόγια που δουλεύουν παράνομα χάρις την μονιμοποίηση και το μητρώο άλλων
Θα τα στείλω στις 10/2/2010 και θα σας κοινοποιήσω μάλιστα και τον αριθμό πρωτοκόλλου έτσι για να μην λέμε λόγια
Απο κει και πέρα τον λόγο τον έχει η ΕΠΕΙΑ και ελπίζω να φανεί αντάξια του εποπτικού της ρόλου.
Νικολάκος Γιώργος
l.Nikolako den sas asmfisvitsa apla egw tgha perimenw 10/02 sxolio sas kai airhtmo prwtokollou.an kai i epeiea den vlepw na kanei tipota.alla perimenw.
gt den anevases to sxolio mou server?kirie nikolako tha perimenw arithmo protokollou.
Απαντώντας στο κείμενο απάντηση σε μένα, από τον ασφαλιστή ing, θέλω να τονίσω τα εξής για να λυθούν οι όποιες παρεξηγήσεις προσπαθεί ο υπάλληλος έντεχνα να δημιουργήσει.
1. Από ευγένεια και μόνο, θα έπρεπε να απαντήσεις αγαπητέ φίλε αφού πρώτα διάβαζες το κείμενο μου σωστά. Εγώ δεν προσέβαλα κανέναν συνεργάτη της εταιρείας σου και πρώην δικής μου για 14 χρόνια. Αντιθέτως λέω ,πόσο δύσκολες συνθήκες εργασίας έχουν διαμορφώσει τα αφεντικά σου μονόπλευρα.
2. Όσο ήμουν στην ing όντος ασφάλισα πολύ κόσμο που είχε ασφαλιστήρια αλλού, αλλά όταν είδα που πάει το μέλλον αποχώρησα με ψηλά το κεφάλι, έχοντας εκδηλώσει με την παραίτηση μου την άρνηση μου να έχω όποια σχέση μελλοντικά με την πορεία της εταιρείας.
3. Επειδή το πρακτορείο στο οποίο ασφαλιζω, συνεργάζεται με τις εταιρείες που και εσύ πουλάς, σε διαβεβαιώνω ότι γνωρίζω πολύ καλά τα αποτελέσματα που έχετε και είναι απαράδεκτα.
4. Πρέπει να καταλάβεις καλά ότι μια μεγάλη ομάδα συνεργατών σου σιγά σιγά αποφασίζει και αλλάζει στρατόπεδο. Λειτουργεί δηλαδή για τα συμφέροντα του πελάτη και όχι μονόπλευρα για την εταιρεία του. Άλλωστε και εσύ με τις νέες εταιρείες, αυτό πρέπει να κάνεις.
5. Τώρα για την προδοσία η θέση μου είναι ξεκάθαρη. Είναι η δεν είναι, το κλίμα στην εταιρεία σου κακό. Είναι η δεν είναι, μια ομάδα διευθυντών στον δρόμο και ψάχνονται. Είναι η δεν είναι, πρόκληση ο τρόπος που μεγάλωσαν κάποιοι σε βάρος άλλων διευθυντών. Τι έγινε με τους υποβιβασμούς και τα κλεισίματα των γραφείων; Έχεις εσύ την εικόνα ότι έγιναν με αξιοκρατία; Ποιοι ωφελήθηκαν από αυτό; Εσύ όμως η ζεις σε άλλη εταιρεία, η άλλα κίνητρα που δεν απασχολούν κανέναν παρά μόνο εσένα, σε κάνουν να μην βλέπεις τίποτα. Άκου και λίγο τους άλλους.
Τέλος θέλω να καταλάβεις καλά ότι πρέπει κάποιοι να κατεβείτε από τα καλάμια. Ναι το μαγαζί ήταν γωνία. Ναι τα προϊόντα ήταν ότι καλύτερο υπήρχαν. Ναι το κλίμα ήταν ονειρικό. Ναι ο κανονισμός πωλήσεων και τα ταξίδια μέχρι το 2008 ήταν άψογα. Ήταν όμως, τώρα δεν είναι. Και δεν βλέπω και εγώ, άλλα και πολλοί άλλοι, πως θα αλλάξει. Δεν είναι προσωπικό όμως είναι αλήθεια που ούτε εμένα μου αρέσει.
kirie nikolako tha ithela na mou steilete k emen atn arithmo prwtokollou.euxaristw
Συμφωνω απολυτα με το συνταγματαρχη και κανενας δεν αμφιβαλλει οτι το μαγαζι ηταν γωνιακο και πρωτο σε πωλησεις μεχρι προτιν ος ολοι οσοι δουλεψαμε σε αυτητην εταιρεια και λεφτα βγαλαμε και διακρισεις πηραμε και ωραια ταξιδια πηγαμε αλλα οπως εχω ξαναπει και παλιοτερα το προβλημα υπηρχε απο τοτε τωρα απλως η παρασταση τελειωσε και μεχρι και ο πιο πορωμενος ασφαλιστης πρεπει να το αντιληφθει.Αλλαγη πορειας επιβαλλεται αλλα με σεβασμο στην αγορα και στους συναδελφους που ειδαν νωριτερα την πορεια της εταιρειας και διαχωρησαν τη θεση τους. Τελος ως μεσιτης συμφωνω κι εγω με το κο Νικολακο γιατι αν ολοι κανουμε τα στραβα ματια μπορουν αμφοτεροι οικυριοι της ιng μπορουν να ριξουν και τις υπολοιπες εταιρειες της αγορας εξω.
k.Nikolako ta steilate?perimenw ton arithmo prwtokollou!!!!!!!!!!i pali kati egne kai den ta steilate?
k.NIKOLAKO POU EISTE??????????TON ARITHMO PERIMENW
τελικα δεν μαθαμε εαν η προσφορα πηγε για διευκρινηση στην επ.ε.ι.α … αλλα παλι αυτοι ειναι υπο καταργηση…..ε περηφανο ελληνικο κρατος ο ενας στηνει ερχεται ο αλλος ξεστηνει και μετα ερχεται παλι ο αλλος και ξεστηνει οτι εχει στησει ο προηγουμενος και στηνει το δικο του ….γιαυτο και επικρατουν οι επιτηδειοι και οι αχρειοι σαυτο τον τοπο ………..
Υπεμονή όπως έλεγαν κάτι μάγκες παλιά, γιατί τώρα έχουμε πρόβλημα και με την αρμοδιότητα, την εξουσία και τους νέους προϊσταμένους της ΕΠΕΙΑ, μετά τα πρόσφατα γεγονότα Πάντως όπως και νάχει θα το πάρετε το πρωτόκκολο όπως σας υποσχέθηκα
Είμαι απο αυτούς που κρατάνε τον λόγο τους
Νικολάκος Γιώργος
Αγαπητοί φίλοι και εχθροί, επώνυμοι και ανώνυμοι, επικριτές, ανακριτές και απολογητές, συνάδελφοι και ανάδελφοι,σχετικοί και άσχετοι,ρουφιάνοι και κύριοι,νεροκουβαλητές,καλοθελητές και εγκάθετοι,βαλτοί και υποψιασμένοι
ΕΝΤΙΜΟΙ ΚΑΙ ΑΤΙΜΟΙ
ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΠΩΣ “ΚΑΠΟΙΟΙ” ΝΟΜΙΖΑΝ
Ο αριθμός πρωτοκκόλου είναι 2847 /18-2-2010
Δεν έχω με κανέναν απο τους εμπλεκόμενους τίποτε προσωπικό(κάποιοι θάθελαν)
ΑΝ ΟΛΟΙ καταγγέλουμε τέτοιες αθλιότητες, κάποια στιγμή ΟΛΟΙ θα κάνουν την δουλειά τους ΕΝΤΙΜΑ, γιατί μόνον έτσι η αγορά θα πάει μπροστά και θα ξεφύγει απο τα χάλια που έχει και τους Ψωμιάδηδες μικρούς και μεγάλους
Όλοι ξέρουμε ότι δυστυχώς υπάρχουν ακόμη μεταξύ μας συνάδελφοι ή κυρίως παρένθετοι “ψευτο-ασφαλιστικοί σύμβουλοι” που δεν σέβονται την δεοντολογία και τους νόμους και κοροϊδεύουν τους ασφαλισμένους και την αγορά με αθέμιτες μεθόδους αλλά κανείς δεν κάνει τίποτε
Όμως στην περίπτωσή μας δεν έχω τίποτε προσωπικό για να εξηγούμαστε Ξέρετε όλοι ότι έδωσα προηγουμένως την ευκαιρία για τοποθέτηση και παρεκάλεσα θερμά γι αυτό ζητώντας προκαταβολικά συγνώμη
Θα περιμένουμε τώρα όλοι ενέργειες απο την ΕΠΕΙΑ και ελπίζω να σταματήσει κάποια στιγμή αυτό το βιολί των εκπτώσεων και των δωρεάν ασφαλίστρων, που έτσι για να ενημερωθείτε, βασίζεται στο ΠΔ298/1986 “Περί δεοντολογίας και περί μεθόδων αθέμιτου ανταγωνισμού”
Όπως και νάχει θα σας κρατάω ενήμερους εάν υπάρχουν εξελίξεις, που γι αυτό δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος, αφού τα προβλήματα της αγοράς είναι τεράστια
Αυτό το έκανα μόνον για τους συνάδελφους επαγγελματίες που ζουν απο αυτή την εργασία και αντιμετωπίζουν την “τρομοκρατία του manager” στον εργασιακό τους χώρο
Γι αυτούς που το “βουλώνουν” γιατί έχουν οικογένεια ή “εκβιάζονται” απο τους “συναδέλφους” τους αλλά και για όσους ακέραιους συν-αναγνώστες θεωρούν ότι αυτός είνα ο μόνος δρόμος για να σταματήσει ο κατήφορος και η ξεφτίλα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά απο τους ασφαλισμένους που μας θεωρούν όλους συλλήβδην λαμόγια
Περιμένω όλοι σας να στηρίξετε αυτήν την ενέργεια
Νικολάκος Γιώργος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
Κυριε Νικολακο ευτυχως που κρατατε το λογο σας και ετσι θα λαμψει επιτελους η αληθεια σχετικα με το δωρεαν ασφαλιστρο απο την αξιοτιμη κυρια της ING που μεχρι στιγμης δεν εχει απαντησει περι του θεματος τιποτα και που ολοι απορουν πως υπεπεσε σε τετοιο διαφημιστικο ολισθημα λες και η ασφαλεια ειναι προιον που μπορει να διαφημιζεταισαν απορρυπαντικο που σου δινει και δωρο επιπλεον προιον και επιπλεον ειναι επισης αποριας αξιον πως ο συζυγος της και ο αδελφος της δεν της εξηγησαν οτι βασει της νομοθεσιας δεν επιτρεπονται τετοιου ειδους προσφορες.Δεν ειναι δυνατον απο τη μια μερια να ειναι εξαιρετικα επιλεκτικη στους συνεργατες που στρατολογει το υποκ/μα της και απο την αλλη να πεφτει σε τετοιες πατατες κανεις δεν την ενημερωσε? Νομιζω πως αν ειναι σωστη επαγγελματιας? θα πρεπει να απαντησει εγγραφως γιατι η μεχρι τωρα σταση της δεν συνομολογει κατι τετοιο.
Κύριε Γιώργο μπράβο σας , αυτά που λέτε είναι όλα αληθινά και υπάρχουν και αποδείξεις για αυτά που λέτε για το πόσο υποφέρουν τα στελέχη της ing . Θα σας πω μονό ένα πρόσφατο γεγονός που κανείς δεν μπορεί να το διαψεύσει : σε Meeting ο Κος GG , μπροστά στους managers των Διευθυντές προσεβλήθησαν – εκβιάστηκαν εντός εισαγωγικών – ντροπιαστήκαν ,κλπ και αληθώς όπως λες φοβήθηκαν να αντιδράσουν . Αυτός ο Κύριος που κάνει τέτοιες πράξεις το 2010 σαν manager κατά την άποψη μου , όχι μονό δεν κάνει καλό στην ανάπτυξη της Εταιρείας ( αν μερικές φορές μου έχει δώσει την εντύπωση ότι , πιστεύει ότι είναι δίκη του αυτή η Εταιρεία και τον αφήνουν να κάνει ότι γουστάρει ) στους συναδέλφους του , γιατί μερικοί managers που υπήρχαν στην αίθουσα μέσα ήταν managers πριν ο Κος αυτός έρθει καν στην εταιρεία αυτή και δεν αναρριχήθηκαν στην εξουσία όπως ο ίδιος . Συμβουλεύω αυτόν τον Κύριο – αν και τον έχω συμβουλέψει και προσωπικά – ή να αλλάξει τακτική αντιμετώπιση των συναδέλφων , ή θα βουλιάξει , δεν είναι απειλεί γιατί δεν είναι ώρες τώρα που η αγορά έχει πέσει για τέτοια άλλα συμβουλή , δεν αντέχουν << πολλοί >> άλλο … Ένα ακόμα θα του πω ότι στο χθεσινό meeting , μονό τέσσερις ( γλείφτες ) είναι κοντά του , οι υπόλοιποι τον περιμένουν στην γωνία .
Κ.νικολακο αφου ι επειεα εκλειε χτες!
John υπονοείς, ότι λέω ψέματα? Η ΕΠΕΙΑ συνεδριάζει την Πέμπτη για την CM και επομένως λειτουργεί προσωρινά μέχρι την υπαγωγή της στην ΤΕ λειτουργεί(διάβασε άλλα δημοσιεύματα) Πήγαινε μιά βόλτα στην οδό Υπατίας στην Μητρόπολη και θα διαπιστώσεις ότι υπάρχουν υπάλληλοι.
Όμως αν θέλεις αποδείξεις για το πρωτόκκολο πάρε με τηλέφωνο εσύ η οποιοσδήποτε ΕΠΩΝΥΜΑ, ξέρεις που θα με βρεις, εάν έχεις το θάρρος να αποκαλυφθείς.
Το γλύψιμο από κάποιους σαν και σένα έχει τα όρια του, μην δημιουργείς σύγχιση στους συναδέλφους σου
Εξάλλου εάν δεν έχω έγγραφη απάντηση θα απευθυνθώ και σε άλλους φορείς μην φοβάσαι Η ΒΑΛΙΤΣΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ
Γιώργος Νικολάκος
ΤΕΛΙΚΑ Κε ΝΙΚΟΛΑΚΟ ,ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ “ΑΒΑΝΤΑ” ΣΤΗΝ ΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ? ΓΙΑ ΔΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ “ΠΙΣΩ” ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ, ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΑ η ΓΡΗΓΟΡΑ, ΕΑΝ
ΣΥΝΕΧΙΖΕ Ο “ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ” ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ,ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΕΚΛΕΙΝΕ ΚΙ’ΕΣΕΝΑ!!!!!!!
Ποιος σου είπε φίλε μου ότι αβαντάρω ή ότι αβαντάρησα ποτέ την ΕΠΕΙΑ?
Ίσα – ίσα που θεωρώ ότι απέτυχε στο έργο της και ότι έκανε, το έκανε άκαιρα και χωρίς σχέδιο, ενώ το διοικητικό της συμβούλιο ήταν γεμάτο ημέτερους και συγγενείς πολιτικών προσώπων
Σιγουρα έκανε λίγο περισσότερα πράγματα σε σχέση με το ΥΠΑΝ αλλά οι εποχές άλλαξαν και η ΕΠΕΙΑ έπρεπε να είνια σοβαρή αποφασιστική και με σχέδιο και όχι να παρίσταται δια των εκπροσώπων της σε κάθε γάμο και χαρά
Δεν αρκούσε όμως να είναι μονόφθαλμη και κοντόφθαλμη σε σχέση με την εντελώς τυφλή πολιτική του ΥΠΑΝ γιατί τώρα τα κεφάλαια και οι ανάγκες πολλαπλασιάστηκαν
Ανοιξε σε παρακαλώ το εκπαιδευτικό εγχειρίδιο του ΣΕΜΑ και πήγαινε στο κεφάλαιο της αγοράς των LLoyds, για να μάθεις τον αντίστοιχο σοβαρότατο ρόλο και τα καθήκοντα του πανίσχυρου FSA και θα καταλάβεις ότι εδώ είμαστε Αφρικανική χώρα
Για να καταλάβεις το ρόλο της ΕΠΕΙΑ και την επιρροή της στους διαμεσολαβούντες δεν ξέρουν ακόμα καλά καλά τι συμβλόαλια αστικής ευθύνης κυκλοφορούν και αν καλύπτουν σοβαρά τους διαμεσολαβητές
Όχι φίλε μου αρνούμαι την κατηγορία σου περί αβανταρίσματος
Ισα ίσα που ήθελα την ΕΠΕΙΑ ακόμα πιο αυστηρή, όπως παραδείγματος χάριν να κάτσει να ψάξει που πήγαν τα συμβόλαια ζωής της Ασπίδας, ποιοι τα μετέφεραν και ποιοι σκύλευσαν στο πτώμα της και απέμειναν μόνον οι άρρωστοι και οι φουκαράδες πάνω απο τα 6Ο χρονών που δεν μπορούν να ασφαλιστούν πουθενά Μετά να τσιμπήσει τα λαμόγια διαμεσολαβητες που έφαγαν ή χρωστούν χρήματα και να τους καλέσει να τα φέρουν να πληρωθεί ο κόσμος και οι εργαζόμενοι
Τι έγινε απο όλα αυτά? Απολύτως ΤΙΠΟΤΑ
Ξέρουμε όλοι πολύ καλά ότι η Ασπίδα έπρεπε να έχει κλείσει απο καιρό και κυρίως απο την υπόθεση Αναγνωστόπουλου αλλά το θέμα θάφτηκε απο τους πολιτικούς
Η δεν είναι έτσι? εκτός αν εσύ δεν ήξερες τίποτε για το φόνο και γι αυτά που χρόνια ΟΛΟΙ ξέραμε
Γιώργος Νικολάκος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
δεν ιπονοισα κατι.ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΙΕΠΕΙΕΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΟΛΗΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.
τελικα που κατεληξε αυτη η ιστορια που ολοι μας παρακολουθησαμε . η κυρια που γραφονται τοσα απαντησε και αν απαντησε πουναι η αποψη της..
κε Νικολάκο,απ’ οτι καταλαβαίνω, πάλι σου φταίνε οι ασφαλιστές της ΑΣΠΙΔΟΣ.
Μου φαίνεται οτι ή εισαι αποτυχημενος της ΑΣΠΙΔΟΣ, ή δεν καταλαβαίνεις οτι το σχέδιο (ετσι πιστεύω εγώ ),με την σύμφωνη γνώμη του τότε ΥΠ.ΟΙΚ και της “φιλενάδας του” ΥΠ.ΕΡΓ.,ηταν να τα τσεπώσει ο Π.Ψ, να δώσει και κάνα χαρτζιλίκι,
αφού μάθαμε ολοι ,ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ, τι εκανε απο αρχές του 2009!
ΠΟΥ ΘΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΝΑ ΗΞΕΡΑΝ , Κε ΝΙΚΟΛΑΚΟ, ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ? ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ, ΟΤΑΝ ΚΑΘΟΤΑΝ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΣΕ ?ΑΜΑΝ ΠΙΑ…….ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΗΣΥΧΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥΣ.ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ.ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΙ ΕΣΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ….ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ!!!!!!!!
Φίλε Καραικοφογλου,
Βλέπω ότι είσαι λαλίστατος όταν πρέπει να ισχυριστείς άγνοια “ότι δεν ήξερες τίποτε” Δεν ήξερες φίλε για τον Αναγνωστόπουλο δύο χρόνια πριν? Δεν ήξερες για την δέσμευση των περιουσιακών στοιχείων της Ασπίδας 1,5 χρόνο πριν κλείσει? Εσύ που βρισκόσουν και τι πούλαγες μετά απο αυτή την πληροφόρηση και τα δελτία τύπου της ΕΠΕΙΑ στους πελάτες σου? Δεννγνωρίζεις την νομοθεσία περί αντικειμενικής και αμερόληπτης πληροφόρησης των καταναλωτών πριν ασφαλιστούν? Εσύ τους πούλαγες δηλαδή bonds με 7-10% επιτόκιο?
Τελικά για πες μας τι επαγγελματική ιδιότητα έχεις? Είσαι πράκτορας, σύμβουλος,Agency τι είσαι για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας?
Εάν είσαι πράκτορας δεν σε δικαιολογώ καθόλου γιατί είχες και άλλες λύσεις για τους πελάτες σου όταν η αγορά βούϊζε για την Ασπίδα 1 χρόνο πριν κλείσει?
Μήπως σε ένοιαζε μάλλον η υψηλή προμήθεια και ο 5μηνος διακανονισμός?
Εσύ που ήσουν τότε? Ταξιδάκι “εκπαιδευτικό” με τον πρόεδρο? Ρωτάω δεν ξέρω
Μήπως μου θυμίζεις λίγο την ανάλογη περίπτωση του ING ασφαλιστή που δεν ήξερε τίποτε ή δεν ξέρει ακόμη τίποτε ή κάνω λάθος?
Σε παρακαλώ ξαναδιάβασε προσεκτικά το προηγούμενο κείμενο μου και θα δεις ότι δικαιολογώ μόνον τους αποκλειστικούς ασφαλιστικούς συμβούλους για συγκεκριμένους λόγους
Και το τελευταίο δεν έχεις κάποιο υπόλοιπο ασφαλίστρων με την Ασπίδα?
Κανένα δανειάκι απο την Ασπίς bank ? Τίποτε? Είσαι πολύ τυχερός !!!!!!!!!!
Μωρέ τι “παλληκάρι” είσαι εσύ που ανώνυμα και τόσο άνετα αποκαλείς την πρώην “προεδράρα” του ομίλου απατεώνα εκ των υστέρων, τώρα που είναι πεσμένος κάτω, ενώ πριν μάλλον τον έγλυφες
Επίσης μου κάνει εντύπωση που τόσο άνετα σκαρφίζεσαι δήθεν σενάρια του “πρώην Υπ Οικ και της “φιλενάδας” του Υπ Εργ να τα τσεπώσει” Απο που τάβγαλες αυτά τα συμπεράσματα? Σε ποια αγορά βρίσκεσαι? Ποιος είναι ο στόχος σου?
Τίποτε δεν ξέρεις αθώε μου συνάδελφε?
Νικολακος Γιώργος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
ΠΡΟΣ:
Κον Καραιακοφόγλου Ιάκωβος και συναδέλφους της πρώην ΑΣΠΙΣ με ίδιες απόψεις
Καταρχήν δηλώνω ότι τον κο Νικολάκο δεν τον γνωρίζω, δεν τον έχω συναντήσει και δεν τάσσομαι – διορίζομαι υπερασπιστής του.
ΕΧΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΞΗΣ:
Δεν υπάρχει καμμία ΔΙΚΑΟΛΟΓΙΑ για τις ΒΑΘΜΙΔΕΣ: Διευθυντής Πωλήσεων, Επιθεωρητής, Agency Manager, Assistant και Ασφαλιστικός Σύμβουλος (κυρίως όσοι θήτευσαν σε σπουδές του ΙΧΟΣ), οι οποίοι με προτροπή σίγουρα του Παύλου Ψωμιάδη, επώλησαν συμβόλαια ASPIS BOND, μετά έπεισαν τους πελάτες να τα γυρίσουν σε ASPIS BOND PLUS, μετά σε ASSET, μετά σε επενδυόμενα κεφάλαια της ASPIS CAPITAL !! , πιο πρίν από αυτά έφερναν πελάτες – επενδυτές οι οποίοι παραλάμβαναν από τον κο Ψωμιάδη δήθεν τίτλους ή προσωπικές επιταγές με το ποσό που του έδιδαν συν τους τόκους.
Σε προσωπικές συναντήσεις με τους εν λόγω συναδέλφους ανέφεραν πάντα ότι είναι ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και ότι τα χρήματα αυτά τα χρησιμοποιεί για νέες επενδύσεις !!!.
Δυστυχώς οι κύριοι αυτοί και τώρα φιγουράρουν ως εκπρόσωποι μεγάλων – πολύ μεγάλων ασφαλιστικών εταιριών, τις οποίες και η εταιρία μου ¨ ΑΝΩΝΥΜΗ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑΚΗ¨ αντιπροσωπεύει. Σκεφτόμεθα πολύ σοβαρά να ατονίσουμε τη σχέση ή να αποχωρήσουμε από ενεργό συνεργασία με εταιρίες που μάζεψαν τη βαριά πάστα ¨συναδέλφων¨ πρώην υμνητών του Ψωμιάδη.
Η ευθύνη των ¨συναδέλφων¨ κύριοι είναι τεράστια και αναφέρομαι τουλάχιστον σε αυτούς που συνέχιζαν να πωλούν τέτοια προϊόντα τουλάχιστον από το 2006 – 2007 όταν είχαν φανεί με απόλυτες ενδείξεις ότι μυρίζει πολύ η υπόθεση.
Η υπόθεση μύριζε πολύ πιο πριν. Εμείς διακόψαμε από εταιρία που εξαγόρασε το 2002 έχοντας απόλυτη εικόνα ότι κάτι δεν πάει καλά με τα αποθέματα. Πέντε χρόνια μετά ΟΛΟΙ οι άλλοι συνάδελφοι κανείς δεν είχε καταλάβει τίποτα?
Εάν τέτοιου είδους αποτυχημένος Ασπιδικός είναι ο κος Νικολάκος, τότε εγώ του δίνω συγχαρητήρια!!!
Τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση της Δνσης του blog.
Στη παρούσα φάση θέλω να αποφύγω νέα εμπλοκή με δικαστικές διαμάχες, όμως από ότι βλέπω αυτό είναι αδύνατον.
Αποχώρησα το 1989 από ΑΣΠΙΣ λίγο μετά την ανάληψη από τον Ψωμιάδη της Εταιρίας.
Εξαγόρασε την εταιρία που έκανα καριέρα μεγάλη, βραβευόμενος πολλάκις τόσο εγώ, όσο και στελέχη που αναδείχθηκαν με δική μου ευθύνη – εκπαίδευση – καθοδήγηση τέλος δεκαετίας ’90 ή αρχές 2000
Έχω χάσει και έχουν χάσει πελάτες μου αρκετά από τον κύριο Ψωμιάδη.
Τελευταίος πελάτης μου με πρόγραμμα σε ΑΣΠΙΣ το έτος 1989
Τελαυταίος πελάτης μου με πρόγραμμα COMMERCIAL VALUE το έτος 2001
ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ
Κοι 1)Γ.Νικολάκο & 2)ΑΝΕΝΤΑΧΤΕ.Θα απαντήσω και στους δύο σας μαζί, για εξοικονόμηση χρόνου και χώρου.Κατ’αρχάς εαν προσέβαλλα τον κο Νικολάκο”μήπως ηταν αποτυχημένος της ΑΣΠΙΔΟΣ’, ζητώ συγγνώμη.Ομως εδώ και αρκετό καιρό,ολα του τα σχόλια στρέφονται κυριως κατά των διαμεσολαβούντων της Ασπίδος!!ΓΙΑΤΙ ΚΕ ΝΙΚΟΛΑΚΟ???ΣΕ ΟΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΦΤΑΙΓΑΝ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ?ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ “ΨΗΣΕΙ”Ο Π.Ψ ΝΑ ΠΟΥΛΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ?ή μήπως,οταν εγινε η ιστορία με τον Αναγνωστόπουλο, επρεπε ολοι να καταγγείλουμε την συμβασή μας?ειναι λογικά πράγματα αυτά?ή επρεπε να σταματήσουμε να δουλεύουμε? ΤΙ ΘΑ ΕΤΡΩΓΕ ΚΥΡΙΟΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ?Γιατί τουλάχιστον εσείς,που φαίνεστε εμπειροι ασφαλιστές,γνωρίζετε
τι συμαίνει μετακίνηση αποκλειστικού ασφαλιστή, οπως αναρωτιέστε τι ειμαι, απο εταιρία σε αλλη εταιρία!Τον Αναγνωστόπουλο τον μήνυσε τότε για εκβιασμό,και το θέμα αποσιωπήθηκε.Η δε δεσμευση ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΛΟΓ/ΜΩΝ απο τον Σεπτέμβριο του ’09,ηταν απόφαση της ΕΠΕΙΑ,ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ Μ/Κ!!
Πείτε μου,ηταν σωστή απόφαση αυτή?Διότι εαν μπορούσαν οι υπηρεσίες της εταιρίας να διαχειριστούν χρήματα,δεν θα φτάναμε εδώ που φτάσαμε!!Τα δε δελτία τύπου της ΕΠΕΙΑ, ολα αναφέροντο πάνω στην αύξηση του Μ/Κ!!Για τίποτε αλλο, ας πούμε παράνομο δεν ελεγαν, οτι εκανε ο Π.Ψ.Δεν θέλω να φανώ ουτε απολογητής του ουτε
υμνητής του!!ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛ.ΕΛΛΗΝΕΣ!!Αυτή θα ειναι η χειρότερη τιμωρία του εαν κάποια στιγμή ειχα την δυνατότητα να του ελεγα κάτι !!.
Το ονομα μου ειναι Καραιακοφογλου Ιάκωβος, και δεν ειμαι ανώνυμος.Ημουν ασφαλιστής απο το δίκτυο της ΛΑΙΚΗΣ !!Που το βράδυ κοιμηθήκαμε στην “ΛΑΙΚΗ”,
και το πρωί βρεθήκαμε στην ΑΣΠΙΔΑ!! Κε ΑΝΕΝΤΑΧΤΕ, ποιά ηταν τα προιόντα της ΑΣΠΙΔΟΣ, που μύριζαν,απο το 2006-07,και δεν επρεπε να πουλάγαμε?ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ?ΥΠΗΡΞΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΟ MEGA ASSET, οπου εφαγε και ενα μεγάλο πρόστιμο, το οποίο αμέσως σε οσα συμβόλαια ειχαν κυκλοφορήσει,εγινε τροποποίηση και διορθώθηκαν.Ποιό αλλο προιόν ηταν παράνομο??και γιατί το Υπουργείο τα αφηνε να κυκλοφορούν?Μιλάω πάντα για ασφαλιστικά προιόντα ΚΑΙ ΟΥΔΕΝ ΑΛΛΟ!!!Κε Νικολάκο, το ASPIS BOND,δεν εχει εγγυημένο επιτόκιο!εχει εγγύηση του κεφαλαίου, επενδύει στο μεταβλητό κεφάλαιο ASPIS BOND, και στην λήξη του εδινε ενα bonus 2% ,διατήρησης το ελεγε.ΑΠΟ ΠΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥΛΑΓΑΜΕ 7%-10% ΕΠΙΤΟΚΙΟ?Οσον αφορά αν ειμαι ευνοημένος οικονομικά απο τον Π.Ψ, σε ενημερώνω οτι εχασα προμήθειες ενος ετους,οπως και αλλοι συνάδελφοι!!!
Κλείνοντας αυτήν την ωραία συζητήση μας,σας λέγω κατι. ΛΕΤΕ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΤΟΟΟΣΟ
ΒΛΑΚΑΣ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΜΟΥΝ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ, ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ??????????
ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΕΝΤΑΧΤΕ Είσαι παλληκάρι και επαγγελματίας και πάνω απ όλα ΑΝΔΡΑΣ γιατί:
Λες τα πράγματα με τ όνομά τους
Παραδέχεσαι την πορεία σου,τα πιθανά λάθη σου που είναι ανθρώπινα
ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
και κυρίως
Δεν συνεχίζεις με τους ίδιους που καταλήστευσαν ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ την αγορά μέσω της Ασπίδας και συνεχίζουν μέσω άλλων εταιριών
ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ και έχεις ΗΘΟΣ που λείπει στις μέρες μας
Συγχαρητήρια
Νικολάκος Γιώργος
οι φιλοι και συναδελφοι της ασπιδας και κομερσιαλ ειδικα οι πρακτορες και μεσιτες ας μην ζητανε και τα ρεστα απο πανω(εχω μεγαλη συμπαθεια και ειναι κριμα για ανθρωπους να χανοθν τ;α εισοδηματα τους) ομως ολοι ξερανε τις λαμογιες του τεως σφαιροβολου κου με ερωτιματικο πωλ. χρονια τωρα οι ενασχολουμενοι μρ ασφαλιστικα ξεραμε τι γινεται εκειπερα. εχουν λοιπον και οι διαμεσολαβητες ευθυνη ειδικωτερα οι ανεξαρτητοι!!!! οι συνδεδεμενοι ως μη εχοντες πληρη πληροφορηση και αντιληψη εχουν λιγωτερη χωρις να απαλασσονται……….
εγω ομως δεν κατα;λαβαινω πως απο ενα σαιτ που αναφερεται στην διευθυντρια της ολλανδικης που ειναι και γυναικα του αναπληεωτη γενικου διευθυντη και του αλλου του τεως επιθεωρητη και κουμπαρα της γενικης διευθυντρια ς (ειδες σχςσεις μεγαλειο) και την περιφημη προσφορα ////////////////τι εγινε με αυτη την ιστορια που ξεκινησε το σαιτ νομιζω πως εδω γραφονται για αυτη την κυρια και ολους τους αλλους της ολλανδικης τωρα τι εγινε αυτη μενει ακομα στην ιδαια ολλανδιη εταιρεια
SINTONISTIS, μάλλον πρέπει να τα ειχες “τσούξει”, οταν εγραφες το σχόλιο σου!! (68ο ).
Κε Νικολάκο και κε Ανένταχτε, ή εισαστε το ιδιο πρόσωπο, ή ο ενας “λιβανίζει τα γένια του αλλου”, με απώτερο σκοπό την στρατολόγηση νέων συνεργατών απο το δίκτυο της ΑΣΠΙΔΟΣ.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ!!!!!.
Αγαπητέ Καραικάφογλου σε καταλάβαμε, αποκάλυψες τι και ποιος είσαι και βεβαίως όλοι οι λογικοί επαγγελματίες στο ID, καταλάβανε τι και ποιος είναι ο ρόλος σου εδώ.
Πήγαινε να κάνεις παρέα με τον INGasfalisti έχετε τα ίδια μυαλά το ίδιο IQ και θα τα βρείτε και μεταξύ σας(Μοιάζετε σαν δίδυμα)
Τα πάντα όλα μεγάλε μου και τα μυαλά στα κάγγελα
Άντε γειά!!!!!!!
Νικολάκος Γιώργος
Προς sintonisti,
Ήδη πήρα απάντηση εχθές απο την ΕΠΕΙΑ φίλε μου και παρακολουθώ το θέμα.
Καλά κάνεις και το επαναφέρεις
¨Οταν υπάρχουν νεώτερα θα σας ενημερώσω όλους Ποτέ δεν σας διέψευσα έτσι δεν είναι?
Γιώργος Νικολάκος
Κε Καραιακοφογλου σου χάλασε τη ιδέα ο Νικολάκος και ο Ανένταχτος?
Μάλλον προδόθηκες με αυτή σου τη σκέψη!!
k.nikolako AKOMI PERIMENOYME GIA TIN KIRIA APO TIN ETAIRIA POU TA STEILATE STIN EPEIEA.AKOMA PERIMENOUME NEA.AKOMA..
Κε Καραιακοφογλου ιακωβος
Με αναγκάζετε να σας απαντήσω στην ίδια γλώσσα
Όλα τα περιθωριακά άτομα δικαιολογούν τη ¨κατάντια¨ τους ως αποτέλεσμα συνθηκών που οι ίδιοι δεν το ήθελαν, αλλά οι συνθήκες τους ανάγκασαν.
Δικαιολογείτε τους Ασφαλιστές της ΑΣΠΙΣ, φαντάζομαι και της COMMERCIAL, ότι επειδή είχαν να Ζήσουν Οικογένεια, γιαυτό συνέχιζαν να πωλούν τα προϊόντα ΨΩΜΙΑΔΗ.
¨στο σχόλιο σας Νο 66 αναφέρετε επί λέξει: ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ «ΨΗΣΕΙ»Ο Π.Ψ ΝΑ ΠΟΥΛΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ?ή μήπως,οταν εγινε η ιστορία με τον Αναγνωστόπουλο, επρεπε ολοι να καταγγείλουμε την συμβασή μας?ειναι λογικά πράγματα αυτά?ή επρεπε να σταματήσουμε να δουλεύουμε? ΤΙ ΘΑ ΕΤΡΩΓΕ ΚΥΡΙΟΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ?
Αυτή είναι περίπου η απάντηση που δίδουν εκδιδόμενες γυναίκες είτε της ημεδαπής είτε της αλλοδαπής. Μην το υποβιβάζετε σε αυτό το βαθμό.
Και παρακάτω λες: Γιατί τουλάχιστον εσείς,που φαίνεστε εμπειροι ασφαλιστές,γνωρίζετε τι συμαίνει μετακίνηση αποκλειστικού ασφαλιστή, οπως αναρωτιέστε τι ειμαι, απο εταιρία σε αλλη εταιρία!
ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΠΟΥΛΑΤΕ εάν όχι Παράνομα, τουλάχιστον ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. Βολευόσασταν με το ¨εύκολο κέρδος¨που σας προσέφερε η ΑΣΠΙΣ.
Σας δηλώνω ότι δεν επιθυμώ καμμία στρατολόγηση από ΑΣΠΙΣ ή COMMERCIAL
Η Απάντηση κύριε είναι: Πουλάμε τίμια προϊόντα στις άλλες Εταιρίες.
Η απάντηση δεν δίδετε μόνον προς εσάς, αλλά προς όλους τους συναδέλφους που βολεύτηκαν με τις καταστάσεις.
Ας όψεται ο Δούκας στην ΕΘΝΙΚΗ που μάζεψε τα κεφάλια και η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ με όλα τα λαμόγια της που μαζεύει σωρηδόν ότι έρχεται από ΚΟΜΕΡΣΙΑΛ, ανεξάρτητα με τις ποινές φυλάκισης και εκκρεμείς δίκες αλλά και τελεσίδικες καταδίκες που κουβαλούν.
Που θα πήγαιναν όλα αυτά τα λαμόγια? Γιατί τα ανφερόμενα είναι Λαμόγια. Η Δντρια Πωλήσεων Κικ. Ρουσ.. της Ευρωπ. Πίστης με καταδίκες για κλοπές – υπεξαιρέσεις και ο ¨Επιθεωρητής¨ Βασ…. Τουπ.. με βαριές Ποινές Φυλάκισης τι θα έβρισκαν να μάζευαν. Μόνον αποβράσματα του κλάδου μας θα ταίριαζαν μαζί τους.
Για εκείνο που πραγματικά όμως λυπάμαι είναι η κατάντια του ΔΟΥΚΑ που μάζεψε τα πρωτοπαλλήκαρα του Ψωμιάδη: Ανέσ.. Γιαν….., Προδ…. Μιχαηλ…., Κωσ.. Λουλ…… κ.α.
Τόσο ανάγκη το είχε?
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ,ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ….ΙΣΩΣ ΑΝΑΓΟΥΛΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΙ ΓΙΑ (ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ) ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΞΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΑΠΟ ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΠΕΛΑΤΩΝ (ΟΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΟΥ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΟΥ (Π.Δ 190) ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΤΖΕΝΣΥ ΣΥΣΤΕΜ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ…….. ΕΡΩΤΟΥΜΕ ,ΠΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΙ ΕΔΙΝΑΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΣΕΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ (ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ,ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ,ΜΙΣΘΟΥΣ) ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΗΤΟΙ ΔΟΥΚΕΣ,ΚΟΜΗΤΕΣ ,ΒΑΡΩΝΟΥΣ ….ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΩΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΕΠΑΡΚΗ ΒΙΟ ΠΕΡΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΤΟΙΑΥΤΑ ΟΣΑΥΤΩΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ …..ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!!!!!!!!!! ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΑ ΑΠΑΛΑΣΣΟΥΜΕ Η ΝΑ ΑΘΩΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΟΞΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΜΑΣ . ΑΣ ΣΥΝΕΤΙΣΘΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΙΚΟ ΤΥΠΟ ΟΙ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΤΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ ΑΡΧΙΑΣΝ!!!!!!!!!!!!!!
ΑΝΕΝΤΑΧΤΕ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΤΙ ΟΛΗ ΣΟΥ Η ΕΠΙΔΙΩΞΗ ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΤΟΣΟ ΠΙΚΡΟΧΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΟΣ, ΕΙΝΑΙ.
1) ή ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΟΣ ΚΟΙΝΩΣ ΔΙΩΓΜΕΝΟΣ) ή
2) ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΝΕΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΤΟ “ΓΡΑΦΕΙΑΚΙ ΣΟΥ”, ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ 2500 χιλ.ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΟΣ !
3) ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΩ….ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΝΕΝΤΑΧΤΕ!!!! ΕΠΕΣΕΣ ΔΙΑΝΑ!!!! και
4)ΕΓΩ ΣΟΥ ΔΗΛΩΣΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ, ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΕ ΩΣ ανένταχτος!
ΕΓΩ ΡΩΤΑΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΝΤΡΩΣΗ ,ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΙΔΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΕΣ ΜΩΡΕΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ΖΗΤΩΚΑΥΓΑΖΑΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΩΛ ΓΝΩΣΤΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΣΦΑΙΡΟΒΟΛΟΥ….ΔΕΝ ΞΕΡΑΝΕ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ,ΔΕΝ ΞΕΡΑΝΕ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΥΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ….ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΜΟΙΡΟ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΝ ΔΥΣΤΥΧΗ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ……. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!!! ΒΑΡΥΒΔΟΥΠΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΕΣ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΞΙΔΙΑΡΗΔΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΤΙΣ ΚΑΝΑΝΕ ΜΑΖΥ …..ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΩΡΑ ,ΣΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ Η ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ,,,,,,,,ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΥΝΗΓΑΗ ΤΟ ΕΚΠΙΖΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ,ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑΡΘΗ Ο ΜΩΥΣΗΣ ΝΑ ΧΩΡΙΣΗ ΤΑ ΥΔΑΤΑ Η ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΗ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΤΙΡΕ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΟΥ ΜΕ ΘΕΑ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ( ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΘΗ ΣΕ ΜΑΞΙΜΘΜ 2-3 0Ρ0ΦΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗ ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ /ΕΛΕΟΣ ΣΤΗΝ ΣΠΑΤΑΛΗ ΚΑΙ……ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΞΕΡΕΙ….) ΤΟΧΕΙ Η ΣΥΓΓΡΟΥ ΝΑΝΑΙ ,,,,,ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΓΙΑΤΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΩΣΤΗ ΤΟ ΞΕΔΟΝΤΙΑΣΜΕΝΟ ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑΡΙΚΑ ΣΤΥΛ ΓΚΡΕΓΚΟΥΑΡ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΤΖΕΝΣΥ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΝΤΑΜ ΝΤΕ ΛΑ ΠΟΡΤΟ ΦΙΝΟ ΚΑΙ ΣΑΝΤ ΛΑΖΑΡ ΝΤΕ ΜΙΚΟΝΙ ΠΟΥ ΚΟΥΡΣΕΨΑΝΕ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΠΡΑΙΤΩΡΩΝ ΤΗΣ ΑΓΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΛΙΠΑΣ ΤΟΧΕΙ Η ΣΥΓΓΡΟΥ ΝΑΝΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΑΛΛΑ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΠΟΥ ΑΣΦΛΙΣΤΗΚΕ ΤΙ ΦΤΑΕΙ ……ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝΕ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑΤΙ Η ΕΠΕΙΕΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΧΩΤΕΡΟΝ