Η νέα Διοίκηση της Εθνικής Ασφαλιστικής φαίνεται ότι έδειξε τα πρώτα δείγματα του συντηρητικού Μάνατζμεντ που θα ασκήσει, και ετοιμάζεται να βάλει πλαφόν στα οικονομικά στοιχεία των Γραφείων Πωλήσεων με στόχο να αυξήσει την παραγωγικότητά τους. Επίσης, ανακοίνωσε στα Γραφεία Πωλήσεων πως δεν θα επιτρέψει τη συνέχιση της “ανακύκλωσης” των εν ισχύει νοσοκομειακών της συμβολαίων και ότι οι Ασφαλιστές της θα πρέπει να αναζητούν νέα συμβόλαια από νέους πελάτες. Ως γνωστόν, οι Ασφαλιστές προτρέπουν τους πελάτες τους να αντικαταστήσουν τα εν ισχύει συμβόλαια της απεριόριστης κάλυψης με άλλα, συγκεκριμένου ύψους παροχών και χαμηλότερου κόστους, για να περιορίσουν τις αποζημειώσεις. Αυτό, δεν αυξάνει τα μερίδα της Εταιρείας στην Αγορά. Βέβαια, δεν είναι η μόνη Εταιρεία που κάνει αυτού του είδους τις… τροποποιήσεις…
Ταυτόχρονα, η Εθνική, σχεδιάζει να προωθήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων από τα Γραφεία Agency, όπου οι προμήθειες είναι σχεδόν οι μισές από ότι τις κοστίζουν τα Πρακτορεία, ιδίως τα μεγάλα με στόχο να φτάσουν το 50% της συνολικής παραγωγής αυτοκινήτου! Λίγο δύσκολο ακούγεται αυτό, δεδομένου ότι μέχρι χτες τουλάχιστον η ροή εισόδου νέων αυτοκινήτων από Πράκτορες στην Εθνική, συνεχίζονταν σε μορφή χιονοστιβάδας! Και όχι μόνον. Μάθαμε, ότι ένας μεγάλος αριθμός Πρακτόρων, συγκεντρώνονται σε ταβέρνες και καφετέρειες ανά την Ελλάδα και προσπαθούν να ενοποιήσουν τις παραγωγές τους για να φτάσουν τα 10 εκατ. τουλάχιστον, που ζητά η Εθνική για να δώσει το… 27%+3% προμήθεια!
Τώρα πώς συμβιβάζονται όλα αυτά μας είναι άγνωστο! Μάλλον ακούγονται ως ημίμετρα… Τα προβλήματα της Εθνικής θέλουν δραστικά μέτρα για να μπορέσει η Εταιρεία να ορθοποδήσει και να κοιτάξει το μέλλον με αισιοδοξία.
Ένα άλλο πρόβλημα που δημιουργήθηκε, που προβάλλει και αυτό “επιπόλαιες” κινήσεις, είναι ότι η απότομη αύξηση των Ασφαλισμένων Αυτοκινήτων από την Εθνική, δημιουργεί ένα τεράστιο όγκο εργασίας στις εκδόσεις και στις αποζημιώσεις της Εταιρείας, με αποτέλεσμα οι καθυστερήσεις να αρχίσουν να γίνονται αισθητές, κάτι για το οποίο ουδέποτε κατηγορήθηκε η Εθνική. Ήταν πάντα άψογη στην ταχύτητα των πληρωμών της.
Παράγοντες της Αγοράς δεν μπορούν να κατανοήσουν πώς είναι δυνατόν η Εθνική να νοικοκυρευτεί ώστε να είναι ελκυστική σε όποιον θελήσει να την εξαγοράσει, όταν δέχεται ανεξέλεγκτα να ασφαλίζει αυτοκίνητα με δεδομένα χαμηλά ασφάλιστρα και δεδομένες τις υψηλότερες προμήθειες της Αγοράς. Το 2011 πρέπει να παρουσιάσει Αποθέματα Εκκρεμών Ζημιών και το 2012 να καλύψει τις σκληρές προδιαγραφές του Solvency II. Η Τράπεζα τι λέει για όλα αυτά ή μήπως και αυτή σκέπτεται όπως σκέπτονταν οι… Ελληνες Πολιτικοί για 35 χρόνια: Έχουμε καιρό, ως τότε θα δούμε… Ελπίζει να έχει εξαγοραστεί και αυτή μέχρι τότε, οπότε το πρόβλημα θα το αντιμετωπίσει ο… Στρατηγικός Επενδυτής!
Ένας βετεράνος Ασφαλιστής, ωστόσο, μας έδωσε μια απάντηση που ίσως να τα λέει όλα: Είστε σίγουροι ότι η Διοίκηση ασκείται από τη… Διοίκησή της και ότι το Κόμμα, που δεν καταλαβαίνει τίποτα, επιβάλλει τις απόψεις του;
Όταν έντρομοι βλέπουμε την Κομματική Διακυβέρνηση να συνεχίζει να Κυβερνάει ολόκληρη τη χώρα, παρόλο που η τρόικα κυκλοφορεί μέσα στα υπουργεία, γιατί να πιστέψουμε ότι οι Κρατικές να εξαιρούνται, ιδίως όταν παρουσιάζουν πολλές διαρροές εύκολου και άφθονου χρήματος;
Τι να πούμε για την πρώτη Ασφαλιστική που θα έπρεπε να λειτουργεί ως παράδειγμα προς μίμηση και όταν ο επικεφαλής της είναι και πρόεδρος της… Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών…
Οι πράξεις αυτές δεν υπάγονται στον Αθέμιτο Ανταγωνισμό;
Μήπως είμαστε καταδικασμένοι…
Η μοναδική λύση για να έρθει υγιής παραγωγή ( και όχι μόνο αυτοκίνητα ) και με μικρότερο κόστος στην Εθνική είναι η εξής :
1. Να δώσει παραπάνω προμήθεια στο αυτοκίνητο ( και στα πακέτα πυρός ) , στο agency ( τουλάχιστον 18 % στο αυτοκίνητο – γιατί οι ασφαλιστές δίνουν τις παραγωγές σε μεγάλα πρακτορεία όπου παίρνουν 18-20 % και το πρακτορείο τη διαφορά , και φτάνει η Εθνική να πληρώνει 26-30 % συνολικά ) .
2. Να συμπεριλάβει στον κανονισμό όλα τα ασφάλιστρα , αυτοκινήτων και λοιπών κλάδων και όχι ποσοστό ή μέρος αυτών . ( Και αυτά λεφτά είναι , δεν είναι μόνο τα “ζωϊκά” λεφτά ) .
3. Να αλλάξει η συμπεριφορά προς τα δίκτυα για να μη νοιώθουν ανασφάλεια , απειλώντας και φοβίζοντας τους συνεργάτες ότι θα τους διώξει αν δεν πιάσουν την ελάχιστη παραγωγή ζωής ή άλλα .
4. Να δώσει αμοιβή επί του συνολικού χαρτοφυλακίου στη διατήρηση και στην αύξηση .
5. Να αγκαλιάσει περισσότερο τους ασφαλιστές και όχι να είναι μια ζωή κάτω από συμφέροντα , χωρίς φωνή , χωρίς ασφάλεια , χωρίς ουσιαστικά κίνητρα .
6. Και κυρίως να ξεκαθαρίσει ποιανού είναι το χαρτοφυλάκιο που φέρνει ένας ασφαλιστής .
Θα μπορούσα να γράψω πολλά , όμως δεν πιστεύω πως πραγματικά τους ενδιαφέρει .
Είναι λυπηρό οι ασφαλιστές να χάνουν εισοδήματα ή καριέρες επειδή κάποιοι “βολεύονται” και δεν τους κατανοούν .
ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ πως δεν ανήκω εδώ και χρόνια πλέον στο agency , όμως λόγω της θέσης μου ( διετέλεσα και Υπεύθυνος Ανάπτυξης ) τα μηνύματα που εισέπραξα ήταν πολλά . Γνώρισα πάρα πολλούς ελεύθερους ασφαλιστές ή πράκτορες που θα ήθελαν συνεργασία με το agency της Εθνικής , όμως σε διαφορετική βάση . Όχι έτσι . Υπάρχει ακόμη ελπίδα να τους “μαζέψει” όλους , και τότε θα δούμε την πραγματική Εθνική .
Και αναφέρω ένα μόνο παράδειγμα και κλείνω : Σύστησα πριν δύο χρόνια κάποιον πράκτορα σε υποκατάστημα για να υπογράψει σύμβαση , και του έδωσαν προμήθεια 13,5 % + 3 % = 16,5 % . Φυσικά δε δέχτηκε ( Το χαρτοφυλάκιο που θα έδινε ήταν περίπου 60.000 € ) , και μετά τρεις μήνες βρέθηκε σε μεγάλο σχήμα , με κωδικό ο ίδιος στην Εθνική , και με προμήθεια 20 % . Το “μεγάλο σχήμα” σίγουρα θα έπαιρνε 26-28 % ) . Καταλαβαίνετε τι εννοώ . Αυτά είναι ελάχιστα μπροστά σ’ αυτά που συμβαίνουν . Ευχαριστώ .
ΝΑ ΛΕΜΕ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ. ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ – ΠΟΥΝΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΟ ΠΕΡΙΣΥ! ΕΔΩ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΩΣΤΗ ΟΙ ΤΟΥΛΙΠΑΝΣ ΤΗΣ ΙΣΧΝΗΣ ΑΓΕΛΑΔΑΣ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΙΔΑ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΞΕΣΚΙΣΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΤΣΙΠΑΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗΣ. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΧΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΝΗΜΠΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ, ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΑ
ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΟΥ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ – ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΝΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΔΥΝΑΤΟ ΔΥΝΑΤΩΤΕΡΟ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ …..ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟΠΩΛΟΙ Η ΟΛΙΓΟΠΟΩΛΙΟ …… ΑΜ ΠΟΥ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
poios einai o arthrografos se ayto to site???
ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΧΟΡΤΟ-ΦΑΓΟΥΣ Η ΑΧΥΡΟ -ΦΑΓΟΥΣ ΤΟΥΛΙΠΟ -ΦΑΓΟΥΣ Η ΕΘΝΙ -ΚΟΦΑΓΟΥΣ ΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑ …ΚΑ….ΚΙ…..ΕΣ … ΠΑΦΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΘΕ ΜΕΤΟΧΟΙ ………..ΕΙΣΘΕ ΜΟΝΟ …..ΚΑΤΑ ….ΛΑΖΟ ……….ΜΑ ….ΚΑ…..ΚΕΣ……ΚΥΤΑΧΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ……….ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ …………..ΠΗΡΑΜΕ ΠΡΕΦΑ ΤΙΠΟΤΑ ΟΙ ΤΟΥΛΙ ΠΟ ΧΟΡΤΟ ΦΑΓΟΙ ????
Για να αναπτυχθεί και να νοικοκυρευτεί η ΕΘΝΙΚΗ θα πρέπει να αλλάξουν νοοτροπία οι υπάλληλοι της.
Οι υπάλληλοι της ΕΘΝΙΚΗΣ τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές τους βλέπουν ως ΚΛΕΦΤΕΣ – ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ – ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ. Αν συνεργαστεί κάποιος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής με την ΕΘΝΙΚΗ , οι υπάλληλοι της αισθάνονται και το νιώθουν ότι κάνουν χάρη στον συνεργάτη.
Δεν έχουν καταλάβει ότι με τους παχυλούς μισθούς που αμείβονται , τα χρήματα αυτά τα φέρνουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
Φίλε John,
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα!!!
Αυτό όμως που δεν μας είπες αλλά ίσως το εννόησες, είναι το ποιοι και γιατί ωφελούνται πραγματικά απο τις προμήθειες 28-30%, που δίνονται σε κάποια μεγάλα σχήματα, αλλά δεν δίνονται ικανοποιητικές προμήθειες στους μικροπράκτορες
Μήπως κάποιες από αυτές τις εταιρείες δίνουν τώρα αυτές τις προμήθειες επίτηδες στα μεγάλα σχήματα, για να απορροφήσουν αυτά τα δίκτυα των μικροπρακτόρων στην εταιρία που θα πάνε μετά όταν τους διώξουν αργότερα?
Μήπως γίνεται αυτό για αυξήσουν τις παραγωγές τους με τον εύκολο τρόπο αρπάζοντας έτοιμες παραγωγές της προηγούμενης ασφαλιστικής εταιρίας μεταφέροντας τα μεγάλα σχήματα μαζί με τους μικροπράκτορες?
Το έχουν σκεφθεί κάποιοι αυτό?
Γιώργος Νικολάκος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
πρώτη φορά έχω δεί ελεύθερο επαγγελματία να μιλάει δημόσια για το ποσοστό κέρδους των εργασιών του.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ !!!!