Διήμερο σεμινάριο για την «Αποτελεσματική Επικοινωνία» παρακολούθησαν όλα τα στελέχη και οι υπάλληλοι του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα, συμπεριλαμβανομένων και όσων εργάζονται στο γραφείο Θεσσαλονίκης, με πρωτοβουλία της Διαχειριστικής Επιτροπής. Στόχος του σεμιναρίου ήταν η σωστή αντιμετώπιση των συναλλασσόμενων, η αναβάθμιση της εικόνας του Επικουρικού προς τα έξω, η διαχείριση των προβλημάτων που προκύπτουν από το φόρτο εργασίας των τελευταίων μηνών, μετά τις ανακλήσεις αδειών από ασφαλιστικές εταιρείες, καθώς και η βελτίωση της καθημερινότητας των εργαζομένων.
Στις ομάδες που παρακολούθησαν το σεμινάριο μίλησε και ο Πρόεδρος του Επικουρικού Κεφαλαίου κ. Σπύρος Λευθεριώτης, τονίζοντας το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει ο Οργανισμός.
Τα αποτελέσματα των σεμιναρίων αυτών καθώς και άλλων πρωτοβουλιών που θα αναπτύξει η Διαχειριστική Επιτροπή θα φανούν στο αμέσως προσεχές διάστημα, αλλά ήδη η λειτουργία του Επικουρικού Κεφαλαίου έχει κάνει σημαντικά βήματα προς την αποτελεσματικότητα και τον εκσυγχρονισμό.