[contact-form to=’nikosmorakis@morax.gr’][contact-field label=’Όνοματεπώνημο: ‘ type=’name’ required=’1’/][contact-field label=’Ποιά θεωρείτε ως απαραίτητα χαρακτηριστικά μιας εταιρίας Ζωής που θέλει να πρωταγωνιστήσει στη νέα ασφαλιστική αγορά που δημιουργείται. ‘ type=’textarea’ required=’1’/][contact-field label=’Η στοχοθεσία αποτελεί γενεσιουργό παράγοντα ανάπτυξης του agency. Πως κατανέμονται οι ευθύνες σε περίπτωση μη επίτευξης του στόχου; ‘ type=’textarea’ required=’1’/][contact-field label=’Ποια θα ήταν η πρόταση σας σχετικά με την εκπαίδευση του Έλληνα καταναλωτή και την ανύψωση της ασφαλιστικής του συνείδησης; Με ποιές συγκεκριμένες ενέργειες θα υπήρχε ορατό αποτέλεσμα; ‘ type=’textarea’ required=’1’/][contact-field label=’Οι παρούσες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες στη χώρα μας%26#x002c; ευνοούν τη στρατολόγηση νέων και μορφωμένων ανθρώπων; Αν όχι%26#x002c; τι πιστεύετε ότι φταίει; Είναι το επάγγελμα του «Ασφαλιστή» που δεν τους εμπνέει; ‘ type=’textarea’ required=’1’/][contact-field label=’Από την θέση του Διευθυντή που βρίσκεστε σήμερα%26#x002c; νοιώθετε Μanager ή Πωλητής; Ποια ιδιότητα υπερτερεί και γιατί; ‘ type=’textarea’ required=’1’/][contact-field label=’Η ηγεσία ασκείται από άτομα που μπορούν να προβλέψουν το μέλλον και να συνειδητοποιήσουν εκ των προτέρων το αποτέλεσμα των αποφάσεών τους. Συμφωνείτε; Αν ναι%26#x002c; τι ρόλο παίζει ο ανθρώπινος παράγων στις σχέσεις με τους υφισταμένους σας και πως χειρίζεστε απρόσμενα γεγονότα; ‘ type=’textarea’ required=’1’/][contact-field label=’Η αξιοποίηση του χρόνου είναι υψίστης σημασίας. Πόσο συνέβαλε για την επιτυχία σας; Τι θεωρείτε εσείς ως «χαμένο%26#x002c; αντιπαραγωγικό χρόνο»%26#x002c; τόσο για εσάς%26#x002c; όσο και για το δίκτυο που διευθύνετε; ‘ type=’textarea’ required=’1’/][contact-field label=’Ελεύθερο Κείμενο’ type=’textarea’/][/contact-form]