Το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011, η ΑΧΑ Ασφαλιστική διοργάνωσε το ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων με θέμα «Αδιαπραγμάτευτα ασφαλείς σε κάθε μας βήμα» στο ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Spa στη Βουλιαγμένη, κατά τη διάρκεια του οποίου πραγματοποιήθηκαν και οι βραβεύσεις των διακεκριμένων στελεχών πωλήσεων. Η ΑΧΑ Ασφαλιστική αφιερώνοντας το φετινό συνέδριο στο σύνθημα «Αδιαπραγμάτευτα ασφαλείς σε κάθε μας βήμα», εστίασε σε καλλιτεχνικές πινελιές, με μια εντυπωσιακή σκηνή και χορευτές να δίνουν το στίγμα του συνεδρίου σε ρυθμό και «βήματα επιτυχίας, ασφάλειας και φερεγγυότητας». Στη φωτογραφία: ο CEO της AXA, Eric Kleijnen.
Η έναρξη του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε με την ομιλία του Eric Kleijnen, Διευθύνοντος Συμβούλου, ο οποίος παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου και της ΑΧΑ Ελλάδος για το 2010 καθώς και τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες σε παγκόσμιο, αλλά και τοπικό επίπεδο. Επιπλέον, αναφέρθηκε στις ενέργειες που έχουν γίνει και συνεχίζονται, σε τοπικό επίπεδο, σε ό,τι αφορά στις βελτιωτικές αλλαγές της Εταιρείας σε εργασίες, ανθρώπινο δυναμικό, συστήματα και διαδικασίες. Η ομιλία του Διευθύνοντος Συμβούλου ολοκληρώθηκε με την αναφορά του στη Φιλοδοξία τόσο του Ομίλου όσο και της ΑΧΑ Ελλάδος.
Στη συνέχεια, ο Eric Kleijnen συνεχάρη τους συνεργάτες για τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς παρά την ταραχώδη και δύσκολη οικονομική συγκυρία και μαζί με τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ Ασφαλιστικής βράβευσε τους καλύτερους συνεργάτες, οι οποίοι και διακρίθηκαν το 2010.
Η εισαγωγή στο βασικό μήνυμα του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε από τον Αδαμάντιο Χατζηστύλη, Διευθυντή Δικτύων Διανομής, ο οποίος δεν παρέλειψε να τονίσει ότι βρισκόμαστε σε μια περίοδο μεγάλων αλλαγών στην ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία και σε όλα τα κανάλια διαμεσολάβησης και δήλωσε ότι η ΑΧΑ με τη στρατηγική των 3 τελευταίων χρόνων κατάφερε να ξεχωρίσει και να διακριθεί για την φερεγγυότητά της από τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Χαρακτηριστικά ανέφερε, «Βελτιώνουμε συνεχώς τις διαδικασίες και τις υποδομές μας και αναπτυσσόμαστε σε όλα τα κανάλια διανομής agency, πρακτορειακό, μεσιτικό, και bancassurance. Στηρίζουμε το αποκλειστικό μας δίκτυο επενδύοντας σ’ αυτό τόσο σε συστήματα όσο και στη διαρκή εκπαίδευσή του. Στρατηγική μας είναι να αξιοποιήσουμε το δίκτυο των αποκλειστικών μας συνεργατών ως σύμβουλοι και όχι ως προωθητές προϊόντων, ενισχύοντάς τους παράλληλα με ροή υποψηφίων πελατών μέσω προωθητικών ενεργειών της Εταιρείας».
Κατόπιν, τη σκυτάλη παρέλαβε ο Θωμάς Πουφινάς, Offer Director, ο οποίος ανέφερε ότι η ασφαλιστική δραστηριότητα έχει από τη φύση της κοινωνικό χαρακτήρα, ιδιαίτερα σε μια περίοδο όπως αυτή που διανύουμε, για αυτό και η ΑΧΑ εστιάζει σε προϊόντα που παρέχουν προστασία στους ασφαλισμένους μας. «Ανανεώνουμε το πρόγραμμα πρόσκαιρης ασφάλισης ζωής με ασφάλιση μέχρι την ηλικία των 75 ετών και με ευνοϊκότερη τιμολόγηση καθώς αυξάνονται τα κεφάλαια ζωής. Η αίτηση απλοποιείται και η διαδικασία γίνεται εύκολη και γρήγορη ώστε με ένα απλό ερωτηματολόγιο υγείας να μπορεί να γίνει ανάληψη σε συνδυασμό με κεφάλαιο επιβίωσης παρέχοντας μια ολοκληρωμένη λύση για τις ανάγκες των ασφαλισμένων μας. Εισάγουμε στα προγράμματα UL το αμοιβαίο κεφάλαιο ΑΧΑ ΙM Protection 90 το οποίο παρέχει τη δυνατότητα συμμετοχής σε άνοδο των διεθνών αγορών και προστασία στο 90% της μέγιστης ιστορικής τιμής μεριδίου.
Ανανεώνουμε το πρόγραμμα Μικρομεσαίων Μεσαίων Επιχειρήσεων, καλύπτοντας τις ανάγκες των επαγγελματιών με έμφαση σε γραφεία, ιατρεία και καταστήματα της γειτονιάς καθώς ιδιαίτερα στις μέρες μας ένα απρόβλεπτο γεγονός μπορεί να αποβεί καταστροφικό για τη βιωσιμότητα της επιχείρησης. Εκσυγχρονίζουμε την προσφορά μας στα φωτοβολταϊκά εξασφαλίζοντας την επένδυση όσων δραστηριοποιούνται με τον τρόπο αυτό σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας».
Επιπρόσθετα, παρουσίασε τα κύρια αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης συνεργατών “Φωνή του συνεργάτη”, της έρευνας “Ικανοποίηση Πελάτη”, την εξέλιξη της αναγνωσιμότητας της ΑΧΑ, τη νέα ιστοσελίδα, καθώς και τις ενέργειες της Εταιρείας ως προς την Εταιρική Ευθύνη.
Ο κύριος Ερρίκος Μοάτσος, Διευθυντής Λειτουργιών, εστίασε στο πρόγραμμα μετασχηματισμού των συστημάτων και διαδικασιών της Εταιρείας, που υλοποιείται με κύριο στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης προς τον πελάτη. Επίσης, μίλησε για τις ενέργειες της ΑΧΑ την κρίσιμη στιγμή της ζημιάς δίνοντας έμφαση στην 24ωρη εξυπηρέτηση και ενημέρωση του πελάτη κατά τη διαδικασία της αποζημίωσης.
Τέλος, ο Κοσμάς Σμπιλής, Διευθυντής Πωλήσεων Agency System, αναφέρθηκε στα αποτελέσματα του δικτύου Agency για το έτος 2010 και την πρόοδο που έχει επιτευχθεί, στους τομείς Ζωής και Γενικών, καθώς και στους στόχους του καναλιού για το 2011. Τόνισε ότι κύριο μέλημα της Εταιρείας είναι η δημιουργία επαγγελματιών ασφαλιστικών συμβούλων εφαρμόζοντας τη θεμελιώδη αρχή του χρηματοασφαλιστικού προγραμματισμού. Συγκεκριμένα επεσήμανε «το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου δεν έχει να κάνει μόνο με πωλήσεις αλλά με το ότι προσφέρουμε στον συνάνθρωπό μας υπηρεσίες ανεκτίμητης αξίας για τον ίδιο και την οικογένειά του. Βοηθάμε τον συνάνθρωπό μας να αντιμετωπίσει κινδύνους αλλά πιο σημαντικό είναι ότι θα είμαστε δίπλα του τη στιγμή που πραγματικά μας χρειάζεται».
Φέτος, η Εταιρεία, θέλησε να περάσει τα μηνύματά της με ένα ξεχωριστό τρόπο, προσκαλώντας μια ιδιαίτερη προσωπικότητα από τον χώρο της τέχνης. Με την παρουσία του Kary Novel, ενός μοναδικού καλλιτέχνη και performer, η ΑΧΑ απέδωσε με έναν πρωτότυπο τρόπο την ανάγκη της ασφάλισης, αλλά και τρόπους και τεχνικές για αποτελεσματικότερη πώληση, με έναν συνδυασμό τεχνικών μη λεκτικής επικοινωνίας, παρατηρητικότητας, μνήμης και πειθούς.
Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με το επίσημο δείπνο, κατά τη διάρκεια του οποίου βραβεύτηκαν οι κορυφαίοι συνεργάτες. Η ΑΧΑ Ασφαλιστική, διοργανώνοντας μία υπέροχη βραδιά, θέλησε έμπρακτα να εκδηλώσει την εκτίμησή της για την πολύτιμη συνεισφορά όλων των συνεργατών.