H AXA Ασφαλιστική τηρώντας τη δέσμευσή της να βρίσκεται απρόσκοπτα δίπλα σε κάθε πελάτη της κατέβαλε άμεσα, την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010, την αποζημίωση στην εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας ξηρών καρπών, Αγκρονατς Α.Ε., για τις ζημίες που προκάλεσε η πυρκαγιά στην επιχείρηση στις 12 Απριλίου 2010.
Η επιταγή παραδόθηκε από το γραφείο της ΑΧΑ Ασφαλιστικής στη Λάρισα και συγκεκριμένα από τον κ. Μανουάχ Μωυσή, Περιφερειακό Διευθυντή της εταιρείας μας στη Λάρισα, στην ιδιοκτήτρια της Αγκρονατς Α.Ε. κ. Ελένη Λανάρα, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η ΑΧΑ Ασφαλιστική παραμένει πάντοτε προσηλωμένη στους πελάτες της παρέχοντάς τους αξιόπιστες και άμεσες υπηρεσίες.
Η εταιρεία Αγκρονατς Α.Ε. ευχαριστεί θερμά την ΑΧΑ Ασφαλιστική και ιδιαίτερα τον κ. Μωυσή Μανουάχ, για την άμεση ανταπόκρισή του και για τον επαγγελματισμό που υπέδειξε ώστε να αποζημιωθεί σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, δίνοντας στην επιχείρηση τη δυνατότητα να συνεχίσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα απρόσκοπτα, έχοντας ένα δυνατό σύμμαχο, την ΑΧΑ Ασφαλιστική.
ΑΜΕΣΑ ???????
ΑΠΟ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΑΠΡΙΛΙΟΣ
ΜΑΙΟΣ
ΙΟΥΝΙΟΣ
ΙΟΥΛΙΟΣ
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
ΟΚΤΩΜΒΡΙΟΣ
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ?
Η ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΕΡΊΕΡΓΑ Η ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ !!!
ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ”ΕΤΑΙΡΕΙΑ” ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1986 ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ, ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ- ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ…………….! ΟΤΑΝ ΠΡΑΤΤΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ”ΑΞΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ”!!
Σιγουρα εισαι αγραμματος,διοτι ο ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ γραφεται οπως το βλεπεις .Οσον αφορα το χρονικο διαστημα,γιατι δεν ρωτας ποτε ο ασφαλισμενος υπεβαλλε ολοκληρωμενη την απαιτηση του.Εχω την εντυπωση οτι εκτος απο αγραμματος εισαι μαλλον και κουλος ,οπως πολυ σωστα αναφερεις
Για όνομα του Θεού, 5 φορές αναφέρατε το όνομα της ΑΧΑ ασφαλιστικής. (Αντε 6 φορές, και μια δικιά μου)
Πάντως ο Capital δεν έχει άδικο. Μετά απο 6 μήνες πληρώθηκε.
Και αν κρίνω απο το ύφος της πελάτισας, δεν πρέπει να χάρηκε ιδιαίτερα.
Ας αφήσω τώρα τους λαικισμούς.
Το γεγονός οτι πληρώθηκε δεν είναι το ζητούμενο, είναι το δεδομένο. Και αυτό ισχύει για όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες.
Αν έδιναν καμιά χαριστική αποζημίωση σε κάποιον άμοιρο που καταστρεφόταν οικονομικά, τότε να δημοσιευθεί και με κεφαλαία γράμματα μάλιστα.
TO AYTONOHTO DEN EINAI GEGONOS GIA SYZHTHSH!!! ELEOS!!!
EDW SYMVAINOYN TOSA SPOYDAIA !!!! H ALLH H TRAPEZIKH POY DIAFHMIZRTAI XEDIANTROPA GIA TO SYNTAXIODOTIKO!!!
ΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΧΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ…….Α ΡΕ ΚΟΥΤΟΕΛΛΗΝΑΡΕΣ, ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ Η ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ….ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ [ΑΣΠΙΣ -COMMERCIAL] KAI ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ….
Πρός ΚΚ
εντάξει εγώ να το συμφωνήσουμε οτι είμαι αγράμματος και κουλός
να συμφωνήσουμε να απαντάμε και επι της ουσίας ? πιάστηκες απο το μ του Οκτωμβρίου Συγχαρητήρια .
το αποτέλεσμα όμως δεν αλλάζει έπειτα αποι 7 μήνες αποζημειώθηκε και το λέτε κι όλας ? δεν ντρέπεστε ?
εσύ παρεξηγήθηκες γιατί μάλλον είσαι μέρος απο τα γρήγορα γρανάζια της εταιρείας ε ?
ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ η μάλλον να το γράψω ΣΗΓΧΑΥΤΟΙΡΙΑ για να σου δώσω ευκαιρία να απαντήσεις για τα ορθογραφικά λάθη και οχι επι της ουσίας
αγαπητέ Κ/Κ, αντί να υποτιμάς άλλους και να τους αποκαλείς αγράμματους. πρέπει να ξέρεις όταν καταστρέφεται αποδεδειγμένα ο πελάτης το ολοκληρωμένο αίτημα εάν δεν έχει υποβληθεί σωστά, βοηθά ο ασφαλιστής να υποβληθεί άμεσα κι όχι σε 6 μήνες όπως το εννοείς εσύ…..πάντως αν από τη μεγάλη και παγκόσμια ΑΧΑ θεωρείτε άμεσα το 6 μήνες μετά, τότε η στραβός είναι ο γιαλός, η στραβά αρμενίζουμε φίλοι ασφαλιστές.
Mη κατηγορείτε μόνο τις εταιρείες,φωνάξτε για όλο το σύστυμα γραφειοκρατείας που υπάρχει…..Φωτιά σε σπίτι από βραχυκύκλωμα, έκανε δυόμιση μήνες η Πυροσβεστική να δώσει το πόρισμα στην εισαγγελεία ????? και τρισίμιση μήνες η εισαγγελεία για να
βγάλει το απαλλακτικό????Μετά απο αυτό η εταιρεία (ελληνική…) πλήρωσε σε μία βδομάδα.Το θέμα είναι ή να δίνουν μια προκαταβολή οι εταιρείες όταν είναι ξεκάθαρη
η αιτία της φωτιάς ή να επέμβει η ¨Ενωση στο κράτος για την επισπευση των γραφειοκρατειών γιά αυτές τις υποθέσεις……..Δεν μπορεί να έχεις πάθει ζημιά των 40.000-50.000 ευρώ στο σπίτι σου,να σε φιλοξενουν΄δύο μήνες μέχρι να φτιαχθεί και να περιμένεις πότε θα αποφασίσουν να δουλέψει σωστά το δημόσιο????????????
ΚΥΡΙΟΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΑ
Πρός elte
πολύ σωστά αυτά που λές και συμφωνώ απόλυτα, όπως επίσης συμφωνώ με την προκαταβολή αποζημείωσης στον πελάτη. Πολλές εταιρείες εκμεταλέυονται την Ελληνική γραφειοκρατεία προκειμένου να εκταμιέυσουν την αποζημείωση έπειτα απο 6 ολόκληρους μήνες, εν τω μεταξύ αναρωτιόνται πώς τα βγάζει πέρα ο πελάτης τους??
οφείλουμε εμείς οι διαμεσόλαβούντες να πιέζουμε τίς εταιρείες, σε παρόμοια περίπτωση ολικής καταστροφής πετύχαμε να πάρουμε προκαταβολή το 70% της ζημιάς.
Πρός Νικο Παπά με ποια από όλα δεν συμφωνείς ?
Κύριοι
Μετά από πολλά έτη εμπειρίας στο χώρο και σε μεγάλες αποζημιώσεις και με εμπειρία στο εξωτερικο και συνεργασία μόνο με ξένες εταιρείες στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά σας λέω ότι δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα στις περιπτώσεις αποζημίωσης των λοιπών κλάδων . Σε καμία περίπτωση μετά από 13 έτη παρουσίας καμία ασφαλιστική δεν αποζημίωσε αυτά που απαιτεί ο εκάστοτε πελάτης . Άλλες φορές έχουν δίκιο άλλες άδικο .. Και καλά όταν έχουν δίκιο …αλλά όταν έχουν άδικο τι γίνεται ? όλες οι ασφαλιστικές προσπαθούν και ψάχνουν να πατήσουν σε κάποιον όρο για να μην αποζημιώσουν ή να κάνουν παζάρι στη ζημία.
Τα γραφεία πραγματογνωμώνων στην Ελλάδα στελεχώνονται από άτομα μη εξειδικευμένα και δεν έχουν κανένα deadline ολοκλήρωσης μιας έκθεσης . Εξού και οι μεγάλες καθυστερήσεις . Είτε η ζημία είναι 3.000 €είτε 3.000.000 € μπορεί μια έκθεση να κάνει και 4 και 5 και 6 μήνες . Από εκεί και πέρα αρχίζει η προσωπική παρέμβαση των συνεργατών και κατά πόσον αξιοπιστα αντιμετωπίζονται από την ασφαλιστική και αρχίζει ένα τεράστιο παζάρι . Οι διακονονιστές ως επι το πλέιστον είναι μη εξειδικευμένα στελέχη που δε γνωρίζουν στοιχειώδη μιας ασφαλιστικής αποζημίωσης . Θα συναντ’ήσεις από πρωη πραγματογνώμονες αυτοκίνήτων μέχρι απόφοιτους λυκείου με κάτι σεμινάρια στο βιογραφικό τους που μπορεί να μη γνωρίζουν πόσο κάνει ένας καθρέφτης στο σπίτι τους . Οι περισσότεροι από αυτός έχουν δε ανασφάλιστα τα σπίτια τους . Σε καμία εταιρεία δεν υπάρχει είτε στη διεύθυνση είτε στο τμήμα ανάληψης είτε στο τμήμα αποζημιώσεων έστω και ένας πολιτικος μηχανικός . Βλέπουμε και αντιμετωπίζουμε καθημερίνα μόνο ανθρώπους που απέκτησαν αυτή τη θέση επειδή δεν υπάρχει άλλος. Μιλάμε δηλαδή με απλά λόγια για ¨άσχετους ¨. Στηρίζονται σε συμβουλές μηχανικών ( πιτσιρίκια συνηθως που μολις τελειωσαν κάποιο πανεπιστήμιο με καμία εμπειρία τα οποία ότι τους πουν υπογράφουν ).
Δυστυχώς για όσους δουλέυουν λοιπούς κλάδους οι ασφαλιστικές όσο μεγάλες και εαν είναι στις μεγάλες ειδικότερα αποζημιώσεις κρύβονται . Είμαι βέβαιως δε ότι και αυτές οι αποζημιώσεις που διαφημίζονται , που κατα το παρελθόν έχω φωτογραφηθεί κι εγώμ, από πίσω κρύβουν ένα τεράστιο “παζάρι” . Σας ενημερώνω δε ότι στο εξωτερικό ασφάλιση σημαίνει ως επι το πλειστον κατα παντός κινδύνου που στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή το δίνει μόνο η Chartis . Οι όροι που υπάρχουν στο εξωτερικό είναι αντικειμένικά σωστοί , ελεγμένοι από τον εκάστοτε υπέυθυνο φορέα και όχι πάντα εναντίον του πελάτη .Στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή υπάρχουν όροι ακόμα από το 2000 ή και πιο πριν . Εκτός πραγματικότητας δηλαδή .
Εύχομαι σε όσους ασχολούνται με αυτούς τους κλάδους ή έχουν τέτοια αποζημίωση να γεμίσουν με υπομονή , γερά νεύρα και εν γένει να μην ψαρώνουν . Είναι απίθανο αυτό που λέω αλλά οι ασφαλιστικές στην Ελλάδα λειτουργούν καθαρά ψαρωτικά. Προκαλώ οποιαδήποτε ασφαλιστική εταιρεία να κάνει λίστα στους λοιπούς κλάδους και να μας πουν σε τι ποσοστό συμφωνησαν με την απαιτηση του πελάτη . Υπάρχει πιθανότητα να μην υπάρχει ούτε μία ζημία στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορα που να συμφωνησε η ασφαλιστική με την απαίτηση του πελάτη ( προσοχή υπάρχουν περιπτώσεις που έχουν δίκιο γιατί με Ελληνες έχουν να κάνουν…!!!) .
Και όσον αφορά τις διαφημίσεις ανήκουν και αυτές στο παζάρι ….!!!!