Η ΑΧΑ Ασφαλιστική από την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011 και για 3 εβδομάδες λανσάρει τη νέα της διαφημιστική καμπάνια. Αυτή τη φορά, το κύριο μήνυμα που επικοινωνεί αφορά τον ικανοποιημένο Πελάτη κατά τη διαδικασία αποζημίωσης. Για να χτίσει τη διαφημιστική της προσέγγιση, που βασίζεται πάντα στον εσωτερικό κόσμο του καταναλωτή (insight), έλαβε υπόψη τα αποτελέσματα της Έρευνας Ικανοποίησης Πελάτη (Customer Scope) – Μάιος 2011, η οποία έδειξε ότι 9 στους 10 πελάτες της ΑΧΑ Ελλάδος δηλώνουν ικανοποιημένοι από την αποζημίωσή τους στον κλάδο αυτοκινήτου. Επιπρόσθετα, η ΑΧΑ εκπόνησε και δεύτερη έρευνα σε τελικούς καταναλωτές, όπου τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το μήνυμα «9 στους 10 πελάτες» είναι ισχυρό και αυτό που ενδιαφέρει τους καταναλωτές είναι η ορθή και έγκαιρη αποζημίωση, ειδικά μέσα σε ένα τόσο ευμετάβλητο οικονομικό περιβάλλον. Στόχος της Εταιρίας με αυτή την καμπάνια είναι να ευαισθητοποιήσει την ελληνική αγορά και να παρουσιάσει με αποδείξεις την προσήλωση και την αξιοπιστία της προς τον πελάτη, αναδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο της πελατοκεντρικότητάς της.