Η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ Ελλάδας έχει ήδη ξεκινήσει από τις 4 Οκτωβρίου στην τηλεόραση και στον Κυριακάτικο Τύπο, ενώ από την 1η Νοεμβρίου επεκτείνεται και στο Διαδίκτυο.
Η προβολή στην τηλεόραση και στον Κυριακάτικο Τύπο θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, ενώ στο Διαδίκτυο η AXA θα έχει παρουσία με διαδραστικά banners μέχρι και τα τέλη του χρόνου.
Η καμπάνια είναι στα πρότυπα της γενικότερης φιλοσοφίας του Ομίλου, προσαρμοσμένη όμως ταυτόχρονα στην ελληνική αγορά και στις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες της.
Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει το περίφημο ανακυκλικό (καρκινικό) κείμενο, το οποίο προβλήθηκε για πρώτη φορά πέρυσι με πολύ μεγάλη επιτυχία, όπου απλά και κατανοητά περιγράφεται πώς κόσμος αντιλαμβάνονται την Ασφαλιστική Αγορά και πώς η ΑΧΑ μπορεί να αλλάξει αυτά τα δεδομένα.
Το δεύτερο μέρος, ως συνέχεια του πρώτου, αφορά το τι κάνει ακριβώς η ΑΧΑ Ελλάδας γι’ αυτό, προβάλλοντας τη διαθεσιμότητα και την προσήλωσή της προς τον πελάτη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο μήνυμα, με διαφορετικές μορφές, ανάλογα με την ώρα κατά την οποία προβάλλεται, ώστε να συνδέεται με τη διαθεσιμότητα της Εταιρείας επί 24ώρου βάσεως. Η ιδέα και υλοποίησή του έχει γίνει εξολοκλήρου στην Ελλάδα.
Στόχος της καμπάνιας είναι να ευαισθητοποιηθεί η ελληνική αγορά και η Εταιρεία να αποδείξει με πράξεις τη διαθεσιμότητά και την προσήλωσή της στον πελάτη, αφού με ένα απλό τηλεφώνημα μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα όλο το 24ωρο ό,τι κι αν του τύχει.