Στην ING Ελλάδος, το πιο σημαντικό κεφάλαιο αποτελούν οι άνθρωποι της. Ειδικότερα, όσοι βρίσκονται σε διαρκή επαφή με τον πελάτη, οφείλουν να του παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και εμπειρία, γεγονός που αποτελεί κύριο στρατηγικό στόχο του Ομίλου.
Εκφράζοντας αυτή την πεποίθηση, η εταιρεία επενδύει διαρκώς στην άρτια και ολοκληρωμένη επαγγελματική κατάρτιση των συνεργατών του Δικτύου Πωλήσεων. Παρέχει προγράμματα επιμόρφωσης, σε συνεργασία με τα καλύτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα, μέσω των οποίων τα στελέχη της εμπλουτίζουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις και ενδυναμώνουν τις δεξιότητές τους, ενώ ταυτόχρονα αποκτούννέα εργαλεία ώστε να προσφέρουν ακόμα πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες στον πελάτη τους.
Συγκεκριμένα, οι Agency Managers καθώς και Unit Managers του Δικτύου Πωλήσεων της ING, ολοκλήρωσαν με επιτυχία το ενδοεπιχειρησιακό πρόγραμμα mini MBA του ALBA Graduate Business School, ενός από τους κορυφαίους εκπαιδευτικούς οργανισμούς για μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα. Ο τίτλος του προγράμματος ήταν «ΙΝG Diploma in Business Management» και βασικές θεματικές ενότητές του ήταν «Business Economics», «Strategy» και «Customer Centricity».
Το πρόγραμμα περιελάμβανε ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων σε θέματα όπως το σύγχρονο ασφαλιστικό περιβάλλον, η δομή της αγοράς και οι βασικές αρχές μικρο- και μακροοικονομίας. Επιπλέον, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι ενότητες που ανέπτυξαν τους άξονες της πελατοκεντρικής συμπεριφοράς με την χρήση εργαλείων Marketing.
Η προσωπική ανάπτυξη και η συνεχής εκπαίδευση των ανθρώπων του Δικτύου Πωλήσεων με την εγκυρότητα κορυφαίων εκπαιδευτικών οργανισμών στην Ελλάδα,είναι αναπόσπαστα συστατικά της επιτυχίας μας. Στόχο μας αποτελεί η άριστη εμπειρία των πελατών με την ING.