Υπόθεση για την αποζημίωση ιδιοκτήτη σκάφους που είχε βυθιστεί από την καταιγίδα Ίρμα, έκρινε το 11ο περιφερειακό Δικαστήριο των ΗΠΑ. Ειδικότερα η Travellers, σύμφωνα με την απόφαση, θα πρέπει να καταβάλλει 2 εκατ. δολάρια σαν αποζημίωση για το γιοτ Lady μήκους 92 ποδιών που βυθίστηκε.
Η εταιρεία είχε αρνηθεί να καταβάλλει την αποζημίωση λόγω της αθέτησης όρους στο συμβόλαιο και ειδικότερα λόγω της μη ύπαρξης καπετάνιου πλήρους απασχόλησης. Ωστόσο, η νομοθεσία της Φλόριντα δεν επιτρέπει στις ασφαλιστικές να αρνούνται αξιώσεις που βασίζονται σε ασήμαντες τεχνικές λεπτομέρειες. Στη συνοπτική απόφαση το δικαστήριο είπε πως ο γνωστός ως «αντιτεχνικός νόμος», απαγορεύει στην Travelers Property Casualty Co. of America να αρνηθεί την πληρωμή αποκλειστικά και μόνο επειδή ο ιδιοκτήτης δεν είχε καπετάνιο πλήρους απασχόλησης που είχε οριστεί στο γιοτ όπως απαιτείται. Η απόφαση αναφέρει δύο προηγούμενες αποφάσεις από εφετείο της πολιτείας της Φλόριντα.
“Ο κανόνας από αυτές τις περιπτώσεις είναι σαφής: για να ανταποκριθεί στο αντι-τεχνικό νόμο της Φλόριντα, ο ασφαλισμένος πρέπει να αποδείξει ότι, υπό τις συνθήκες του συγκεκριμένου ατυχήματος, η παραβίαση της εγγύησης είχε κάποια σημαντική επίδραση στην απώλεια.” λέει η γνώμη.
Το μηχανοκίνητο γιοτ γνωστό ως My Lady δεν είχε καπετάνιο πλήρους απασχόλησης τον Σεπτέμβριο του 2017, όταν ο τυφώνας Irma πλησίασε τη Νότια Φλόριντα. Ο Richard Gollel, η εταιρεία του οποίου διαχειριζόταν το γιοτ, ζήτησε από τον προηγούμενο καπετάνιο να ξαναπάρει προσωρινά το τιμόνι και να οδηγήσει το σκάφος σε ασφαλέστερα νερά.
Ο πλοίαρχος Michael McCall αρχικά συμφώνησε να πετάξει από τη Μασαχουσέτη, αλλά αφού παρακολούθησε τα δελτία καιρού αποφάσισε ότι δεν υπήρχε ασφαλές μέρος για να πάρει το My Lady επειδή ο τυφώνας Irma προβλεπόταν, εκείνη την εποχή, να στρίψει προς τα βόρεια και να ακολουθήσει ένα μονοπάτι «ευθεία επάνω. την ανατολική ακτή».