Λάβαμε και αναδημοσιεύουμε επιστολή που μας έστειλε ο Σύλλογος Ασφαλιστικών Πρακτόρων.
Αγαπητό ID, Με μεγάλη μας έκπληξη διαβάσαμε στο INSURANCE DAILY 24 εκ. 2010, τα συγχαρητήρια που δώσατε στην ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ για την ανακοίνωση της, περί μείωσης των προμηθειών στον κλάδο αυτοκινήτων της τάξης των 4 και 5 μονάδων.
Πως είναι δυνατόν να επικροτείτε την μείωση των εισοδημάτων, κατά 25%,, χιλιάδων επαγγελματιών που σας έχουν στηρίξει τα τελευταία 30 χρόνια παρακολουθώντας τα σεμινάρια σας και αγοράζοντας τα περιοδικά σας; Τελικά είναι οι διαμεσολαβούντες αυτοί που δημιουργούν τα προβλήματα στις ασφαλιστικές εταιρίες ; Αυτοί αποτελούν το μεγαλύτερο λειτουργικό τους κόστος; δεν είναι άραγε τα διάφορα παχυλά εφ άπαξ με τα πολλά μηδενικά, οι μισθοί, οι πληρωμένες πιστωτικές κάρτες, τα εκτός έδρας, οι αμοιβές επιτροπών και τα μισθωμένα αυτοκίνητα για να μην αναφέρουμε τα επίσης παχυλά Bonus για επίτευξη των στόχων που ουσιαστικά τις μετατρέπουν από κερδοφόρες σε ζημιογόνες.
Οι διαμεσολαβούντες λαμβάνουν προμήθειες της τάξης του 20% με 21% και θα υπενθυμίσουμε στο 60% με 65% των ασφαλίστρων και όχι όπως οι υπόλοιποι ευρωπαίοι συνάδελφοι μας που ο υπολογισμός γίνεται στο 100%.
Από πότε κύριε Μωράκη οι διαμεσολαβούντες κερδίζουν 20% προμήθεια εκ του ασφαλούς όπως αναφέρετε στο άρθρο σας ;
Έχετε αναλογιστεί πόσα χρήματα έχουν επενδύσει για να γίνουν σύγχρονοι επιχειρηματίες, έχετε αναλογιστεί τα λειτουργικά κόστη των γραφείων τους, τις επισφάλειες τους, ώστε να μπορούν να δίνουν ουσιαστική προστιθέμενη αξία στο ασφαλιστικό προϊόν; Έχετε αναλογιστεί ότι εκτός από την πώληση, εξυπηρέτηση και διαχείριση των πελατών, οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν περάσει σ αυτούς την καταχώρηση, την εκτύπωση, των ασφαλιστηρίων αλλά και την διεκπεραίωση της ζημίας χωρίς επιπλέον αμοιβή; Πιστεύετε ότι θα υπήρχαν ασφαλιστικές εταιρίες αν δεν υπήρχαν οι ακούραστοι στρατιώτες που ουσιαστικά 24 ώρες την ημέρα 365 ημέρες τον χρόνο εξυπηρετούν την πελατεία τους ;
Αυτός ο μύθος που πλανιέται τον τελευταίο χρόνο ότι οι προμήθειες στην χώρα μας είναι υψηλές πρέπει επιτέλους να τελειώσει. Είμαστε μια τάξη που με πολλή & σκληρή δουλειά & κόπο κερδίζουμε την αμοιβή μας, προσφέροντας προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας, έχοντας καθημερινά να παλέψουμε με τις αυθαιρεσίες των ασφαλιστικών εταιριών που εξακολουθούν να έχουν την στρεβλή άποψη ότι οι πελάτες ανήκουν σε αυτές & όχι στους διαμεσολαβούντες, ανεξάρτητα σε ποια βαθμίδα ανήκουν.
Τελειώνοντας θα θέλαμε να μας γνωρίσετε γιατί ενώ σπεύσατε να δώσετε τα συγχαρητήρια σας στην ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ επιχαίροντες την μείωση των προμηθειών, δεν κάνατε κανένα, το παραμικρό σχόλιο, για την απόφαση του Σ της ίδιας εταιρίας, να μην αποδίδει προμήθειες στους διαμεσολαβούντες, για ασφαλιστικές εργασίες που αφορούν τον ευρύτερο ημόσιο τομέα, εργασίες που ήδη είχαν & διαχειρίζονταν για έτη.
Μια απλή απόφαση του Σ αυθαίρετα χωρίς καμία αιτιολόγηση, κανένα λόγο αφαιρεί ένα πολύ μεγάλο όγκο εργασιών & εισοδημάτων από την τάξη μας. Με τιμή, Για το .Σ. της ΠΟΑΠ, Αλέξανδρος Ραφαηλίδης, Πρόεδρος, Όλγα Νικολαϊδη, Γεν. Γραμματέας Σημείωση “ID” Αγαπητά μέλη του ΠΟΑΠ. To “ID” δεν υποστηρίζει καμία πλευρά του Κλάδου. Υποστηρίζει…τον Κλάδο. Το Θεσμό. Η Morax, το “ΕΜΜ” και το “ID” έχουν δώσει τις Εξετάσεις τους τα τελευταία 30 χρόνια στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά και υπάρχουν άπειρα κείμενα που επιβεβαιώνουν τη σταθερή μας Προσφορά στον κλάδο και τα αντίστοιχα σχόλια που γράφαμε προς όποια πλευρά τον έθιγαν. Είτε ήταν οι κατεξοχήν Πελάτες μας και υποστηρικτές μας, είτε οι Διαμεσολαβούντες. Οφείλουμε, με την ευκαιρία να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας προς τις Ασφαλιστικές Εταιρείες που είναι οι αποκλειστικοί χορηγοί μας, χωρίς αυτές δεν θα υπήρχαμε, οι οποίες μας επιτρέπουν να σχολιάζουμε τα κακώς κείμενα, χωρίς να διαμαρτύρονται. Απλά, έχουν πειστεί ότι όποτε εκφράζουμε τις απόψεις μας το κάνουμε πάντα καλοπροαίρετα. Υπάρχουν άλλοι που γέρνουν υπέρ μιας πλευράς, όχι γιατί ενδιαφέρονται για αυτήν, αλλά απλά για να τη χρησιμοποιήσουν ως μοχλό πίεσης να αντλήσουν περισσότερα χρήματα. Είναι γνωστό στην Αγορά ότι οι εκδόσεις Morax αμοίβονται πολύ πιο χαμηλά από μερικούς άλλους των οποίων η Πρόσθετη Αξία αμφισβητείται καθημερινά.
Εσείς, ως Διαμεσολαβούντες διαμαρτύρεστε για το σχόλιό μας που αφορά μόνον τον Κλάδο Αυτοκινήτων. Οι Ασφαλιστική Αγορά, όμως αποτελείται από δεκάδες άλλους Κλάδους, κανένας τους δεν είναι “Υποχρεωτικός” πρέπει να “Πουληθούν” και όλοι γνωρίζεται τί θα πει “Πώληση”, και σίγουρα δεν είναι ζημιογόνοι στο βαθμό που είναι το αυτοκίνητο. Απλά, ως επαγγελματίες δεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά τίποτα που να θίγει τα συμφέροντά σας. Είναι μαι έμφυτη και ισχυρή τάση του Ανθρώπου να υπερασπίζετε ασυνείδητα τα συμφέροντά του, χωρίς να μπορεί να διακρίνει κατά πόσο έχει δίκιο ή άδικο. Όταν τα στοιχεία του Κλάδου επιβεβαιώνουν ότι το 80% των εισπραττόμενων Ασφαλίστρων του Κλάδου Αυτοκινήτων πληρώνονται για αποζημιώσεις. Για σκεφτείτε από την πλευρά της Εταιρείας! Όταν το κάθε ευρώ που εισέρχεται στην Εταιρεία είναι χρεωμένο με 80% αποζημειώσεις και 20% για Προμήθειες, πώς στην ευχή θα λειτουργησει ως μια ΕμπορικήΕπιχείρηση. Εσείς θα Επενδύατε σε μια Επιχείρηση όπου οι αποκλειστικοί σας Πελάτες ήταν ορισμένοι μεγαλέμποροι, οι οποίοι απαιτούσαν το… 20% των ακαθάριστων εισοδημάτων της Εταιρείας, παρακρατούσαν τα χρήματά σας από 3-6 και 12 μήνες, και ήσασταν, υποχρεωμένη ως εταιρεία να πληρώνετε αποζημιώσεις που έφταναν το 80% των ακαθαρίστων εσόδων σας, να πληρώνεται τους μισθους των υπαλλήλων στην ώρα τους, να πληρώνατε τις εισφορές στα Ασφαλιστικά Ταμεία, στην Εφορία, να Επενδύατε στην Οργάνωση Ροής των Εργασιών και ακριβά και πολύπλοκα Προγράμματα Πληροφορικής και να βγάζατε και κέρδη!
polla sigxaritiria gia to arthro sas.. mou kanei entiposi pou eiste oi monoi pou antidrasate..
ΑΓΑΠΗΤΟ ID ΑΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΜΙΟΓΟΝΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ;ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟΝ ΕΝΑΥΣΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΒΟNUS MALUS ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΛΔΟ ΚΑΙ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΔΙΝΑΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 30% ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΑ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΙΑ ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΜΗΛΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ Η ΜΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΛΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΚΕΡΔΩΝ ΚΑΙ ΤΖΙΡΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΣ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΑΖΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΑΝΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΕΡΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BANKASSURANCE ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ SITE ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ.ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΜΜΑΧΟΙ.
ΕΝΑΣ ΑΝΥΣΗΧΟΣ ΝΕΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ID
ΑΡΧΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Όταν τα στοιχεία του Κλάδου επιβεβαιώνουν ότι το 80% των εισπραττόμενων Ασφαλίστρων του Κλάδου Αυτοκινήτων πληρώνονται για αποζημιώσεις. Για σκεφτείτε από την πλευρά της Εταιρείας! Όταν το κάθε ευρώ που εισέρχεται στην Εταιρεία είναι χρεωμένο με 80% αποζημειώσεις και 20% για Προμήθειες, πώς στην ευχή θα λειτουργησει ως μια ΕμπορικήΕπιχείρηση. Εσείς θα Επενδύατε σε μια Επιχείρηση όπου οι αποκλειστικοί σας Πελάτες ήταν ορισμένοι μεγαλέμποροι, οι οποίοι απαιτούσαν το… 20% των ακαθάριστων εισοδημάτων της Εταιρείας, παρακρατούσαν τα χρήματά σας από 3-6 και 12 μήνες, και ήσασταν, υποχρεωμένη ως εταιρεία να πληρώνετε αποζημιώσεις που έφταναν το 80% των ακαθαρίστων εσόδων σας, να πληρώνεται τους μισθους των υπαλλήλων στην ώρα τους, να πληρώνατε τις εισφορές στα Ασφαλιστικά Ταμεία, στην Εφορία, να Επενδύατε στην Οργάνωση Ροής των Εργασιών και ακριβά και πολύπλοκα Προγράμματα Πληροφορικής και να βγάζατε και κέρδη!
ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΑΓΑΠΗΤΟ ID ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΕΜΠΟΡΟΥΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3-6-12 ΜΗΝΕΣ?ΜΗΠΩΣ ΕΓΩ?ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ:O ΔΕΙΚΤΗΣ ΖΗΜΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?
ΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ:
900,000 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΚΑΘΑΡΟ ΕΤΗΣΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ 340 ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
340*24% ΔΙΚΑΙΩΜΑ =81,6*900,000 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ=73,440,000 ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΩΡΑΚΗ
ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠ ΟΨΙΝ ΣΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΝ ΟΧΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΣΤΠΧΙΑ ΤΟΥ !! ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ!!
Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΗΤΑΝΕ ΜΑΚΑΒΡΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
ΑΑΛΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΥΝΓΧΑΙΡΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΤΕ ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ!!!!
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ (ΑΦΟΡΑ ΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ) ,ΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΤΙΜΑΝΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ!!!
ΟΛΟΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΚΤΟΑΣ !!!!
ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ?
Επανέρχομαι γιατί μόνιμα αποσιωπούνται δύο βασικότατες παράμετροι αυτού του θέματος:
1) Μπορεί η ασφάλεια αυτοκινήτου να είναι υποχρεωτική αλλά όχι και η επιλογή της εταιρίας. Αυτή πρέπει κάποιος να την πουλήσει!!! Ακόμα και την ΕΘΝΙΚΗ! Δεν υπάρχει μόνο ένα “βαρύ” όνομα στην αγορά. Υπάρχουν αρκετά και έχουν το δικό τους ανταγωνισμό. Κι αν κάποιες ασφαλιστικές διατείνονται ότι δεν ενδιαφέρονται για τις εργασίες του κλάδου, τότε γιατί φροντίζουν κατά καιρούς να ανακτήσουν το μερίδιο τους με χαμηλά (δηλαδή ζημιογόνα) ασφάλιστρα “ανάκτησης” κλπ κλπ.;;; Πολύ απλά διότι ενδιαφέρονται για τις εργασίες που μπορεί να αποκτήσουν από τον πελάτη σε άλλους, κερδοφόρους κλάδους.
2) Δεν έχουν όλοι οι διαμεσολαβούντες δείκτη ζημιών 80%. Κάποιοι έχουν χαμηλότερο και οπωσδήποτε κάτι κάνουν γι’ αυτό. Κάποιοι έχουν υψηλότερο γιατί προφανώς δεν ενδιαφέρονται. Δεν μπορεί να μπαίνουν όλοι στο ίδιο “τσουβάλι”. Η λύση είναι οι συμβάσεις Profit Commission που για διάφορους λόγους έχουν γίνει ταμπού και ελάχιστοι μιλούν γι’ αυτές. Δηλαδή μειωμένη προμήθεια βάσης αλλά και επιπλέον προμήθεια όταν ο διαμεσολαβών φέρνει κέρδη στην εταιρία λόγω χαμηλού δείκτη ζημιών.
Αγαπητό ΙD,
Το να προσπαθεί κάποιος να επιχειρηματολογήσει για το εάν πρέπει να μειωθούν οι προμήθειες των διαμεσολαβούντων (δεν παίρνω θέση για το εάν αυτό είναι δικαιολογιμένο ή οχι) έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ απο το να δίνει συνχαρητήρια στην μία ή άλλη πλευρά. Τόση που η συγκεκριμένη κίνηση εμένα τουλάχιστον με οδηγεί σε περίεργους συνειρμούς.
Εκτός των αλλών αποδεικνύει ότι όντως ΠΗΡΑΤΕ ΘΕΣΗ υπερ της μίας πλεύρας σε αντίθεση με αυτό που υποστηρίζεται στην τελευταία απάντηση σας!
Με εκτίμηση,
Αστέριος Καραγεωργίου
Ασφαλιστικός Πράκτορας
Συγχαρητήρια στόν Σύλλογος Ασφαλιστικών Πρακτόρων για την επιστολή που σας έστειλε.
Οσον αφορά την απάντηση σας αγαπητό ID , θα ήθελα να σας επισημάνω οτι δεν ειναι αντικειμενική .
Η συγκεκριμένη εταιρεία έκανε οτι μπορούσε καλύτερο για να δημιουργήση αυτόν τον δείκτη ζημιών, ως διασφάλιση του μύθου του ονόματος της σε σχέση ως η διαφήμηση της.
ΕΘΝΙΚΗ Η ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ!
Υπάρχουν άλλες ασφαλιστικές μικρότερες μεν αλλά με πολύ καλύτερα αποτελέσματα
ζημιών στον συγκεκριμένο κλάδο.
τυχαίο? δεν νομίζω!!!
Αυτό σήμερα πληρώνουν οι συνάδελφοι που την εμπιστεύθηκαν.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ερωτηση:Μηπως πρεπει η εταιρια να δει πρωτα το 80% /20% και να ξεκινησει τον προβληματισμο της αρχικα απο το 80%?και με μια διαφορετικη προσεγγιση στην χρεωση των ασφαλιστρων?
και οσον αφορα την πιστωση προς τους πρακτορες αγαπητο id συμφωνω μαζι σας!!ΟΧΙ ΠΙΣΤΩΣΗ!!
Προς όλους τους καλόπιστους συνομιλητές
Αν καποιοs εισαγγελεαs μετα απο παρεμβαση τηs διοικησηs εψαχνε λιγο παραπανω τα όσα συμβαίνουν ή έχουν συμβεί κάποιοι θαχαναν τον υπνο τουs
Επιτελουs πρέπει να σταματήσει το ξεπουπουλιασμα μιαs μεγάλης εταιριαs οπωs η Εθνικη Ασφαλιστική που υπαρχει και προσφερει στην αγορα και την κοινωνια για 110 χρονια και κρατάει σε λογικό επίπεδο το ασφάλιστρο της αγοράς
Να σταματησουν καποια στελεχη να μοιραζουν ανεξελεγκτα χρηματα εν γνωσει τουs σε υμετερουs μεγαλοπρακτορεs και μεγαλομεσιτεs χωρίς προαπαιτούμενα,θετικά αποτελέσματα και εγγυήσεις πληρωμής ασφαλίστρων
Να ελεγθούν οι φάκελοι ζημιων αυτοκινητων κατα κωδικο παραγωγηs ιδίως μετά το κλέισιμο της Ασπίδας και της CV.
Να καταγγελθούν οι συμβασειs οσων χρησιμοποιησαν το δικτυο της Εθνικής και τουs υπαρχοντεs πελατεs τηs για να τηs παρουν περισσοτερεs προμηθειεs με πλάγιους τρόπους
Να αναζητηθούν εξωδικα και ένδικα οσα τηs ΑΡΠΑΞΑΝ με διάφορουs τροπουs
Να πεταχθούν έξω απο την μεση οσοι πρακτορεs και μεσιτεs πήραν, έπαιρναν και εξακολουθούν να παίρνουν ΧΩΡΙΣ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ προμήθειεs απο ασφαλισμενεs εταιριεs του δημοσιου
ή του ευρύτερου δημόσιου τομέα για να πάιρνουν διάφοροι υμέτεροι μαύρα χρήματα και να παρουν όσες προμήθειες δόθηκαν πίσω.
Να εισπραχθούν ή να επιδιωχθεί να εισπραχθούν τα μεγάλα φέσια που έφαγε η ΕΘΝΙΚΗ απο παρένθετους ή μέσω παρενθέτων-αχυρανθρώπων πρακτόρων, με αποτέλεσμα να την πληρώνουμε όλοι μας που δουλεύουμε με την ΕΘΝΙΚΗ επι χρόνια ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Οσοι προερχομαστε απο την ΕΘΝΙΚΗ και ξερουμε τι γινεται ποναμε γι αυτα που
συμβαινουν ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ
Οι προμήθειες της τάξεως του 28-30% μαζί με το εισπρακτικό που έδινε η ΕΘΝΙΚΗ ήταν απαράδεκτες για το μέγεθος και το τεχνικό της αποτέλεσμα και εξυπηρετούσαν μόνον συγκεκριμένους μεγαλοδιαμεσολαβητές ΠΟΥ ΤΗΝ ΖΗΜΙΩΣΑΝ ΜΕ ΚΑΚΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΗΣ.
Οι προμήθειες που δίνει ΤΩΡΑ Η ΕΘΝΙΚΗ της τάξεως του 19-20% είναι οι λογικές προμήθειες που δίνει όλη η αγορά του ανάλογου μεγέθους και αξιοπιστίας με αυτήν και θεωρώ ότι ικανοποιούν τα έξοδα και το κέρδος ενός μέσου έως καλού πράκτορα ή μεσίτη
ΑΝ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΟΝΟΝ ΆΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΣΚΕΦΘΟΎΜΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΜΕ ΌΤΙ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΑΜΑΣΗΤΟ
Γιωργοs Νικολακοs
kυριε νικολακο ελεος απ οτι ξερουμε οι προμηθειες ητανε 12-16 % στην καλλιτερη περιπτωση. εφ οσον αυτο ειναι αληθεια ας εκοβαν οτιδηποτε πανω απο 16 η 17 % και οχι να πανε για το συνολο των διαμεσολαβητων 4-5 % αυτο ειναι ανηκουστο
Δεν τα ξέρεις φίλε μου τα πράγματα
Πλέον η μέση προμήθεια μαζί με το εισπρακτικό και το On Line για ένα λογικό χαρτοφυλάκιο είναι περίπου 18-19%(έχει εκδοθεί εγκύκλιος)
Η μείωση αφορά τις τρελλές προμήθειες του 28-30% και αφορά τους μεγαλολεβέντες
που μας κατέστρεψαν όλους εκμεταλευόμενοι την έλλειψη άμεσων αντιδράσεων και ελέγχου στα όσα έπραξαν
Φιλικά
Γιώργος Νικολάκος
Γιώργο μου όπως ξέρεις την κλίμακα την έβγαλε η Εθνική φωτογραφίζοντας συγκεκριμένα πρακτορεία
τους μεγαλολεβέντες τους φτιάξανε τα μεγαλοστελέχη
Φιλικά
Αγαπητοί συν-άδελφοι το πρόβλημα στο οποίο αναφέρεστε είναι σεβαστό αλλα ελλάσονος σημασίας (δική μου άποψη). Το αποτέλεσμα στο οποίο αναφέρεστε είναι το “δέντρο” όπως συχνά λέμε. Το αίτιο όμως – δάσος θα λέγαμε – παραγάγεται απο την εξής ακολουθία: To ασφάλιστρο δεν υπολογίζεται σωστά σε σχέση με τις παροχές, τους όρους και εξαιρέσεις και την ζημία όταν αυτή εμφανιστεί. Το προιόν π ρ ο ω θ ε ί τ α ι και ο κίνδυνος α ν α λ α μ β ά ν ε τ α ι χωρίς την βάση του risk managment και την “καλή πίστη” -και απο τα δύο μέρη- απο συστήματα προώθησης που γνωρίζουν “επιδερμικά” την έννοια των όρων και εξαιρέσεων καθώς και την περίπτωση στην οποία αναφέρονται. Η δέ π ε ρ ί π τ ω σ η, δεν έχει τύχει ελέγχου στον “υπο ανάληψη κίνδυνο” και θυσιάζεται στο βωμό της παραγωγικότητας. Ετσι, όταν έρθει η ώρα της ζημίας θα σταλούν “φωτογράφοι” αντί των ενδεδειγμένων προσώπων, θα εφαρμοστούν γκρίζες εξαιρέσεις τύπου Α-Π (δηλ -άμα πιάσει-) και τελικά κατόπιν “οχλαγωγίας” (οράτε ταινίες θρησκευτικού χαρακτήρα το Άγιον Πάσχα) όλων των εμπλεκομένων μερών, θα βρεθεί η μέση λύση. Αυτό όταν προυπολογιστεί – υπο την έννοια των ζημιών που πληρώθηκαν, των ζημιών που θα πληρωθούν, και ε κ ε ί ν ω ν που “κρύβονται” στο χαρτοφυλάκιο είτε διότι τις έκρυψαν “εις γνώσην τους” τα εμπλεκόμενα μέρη (ζήτω η παραγωγή) ειτε διότι “γεννήθηκαν” απο την ημιμάθεια ή την αδιαφορία, (πολύ ασχολείσαι φίλε μου, μπές στο facebook) θα παραγάγει έναν αναλογιστικό μέσο περι το 50% ο οποίος δεν έχει προυπολογιστεί στην απλή λογιστική – έσοδα/έξοδα-. Ολα πηγάζουν απο εκεί! Αν θέλουμε να υπάρχει ο κλάδος – στο σ υ ν ο λ ο τ ο υ στην ΜετάSolvency II Εποχή- πρέπει όλοι να βοηθήσουμε με δύναμη ψυχής. Όχι Depon στο χαλασμένο δόντι!
Προς vangelk
Ναι σωστό κι αυτό που λες, αλλά δεν είδα κάποιες ενέργειες απο την νέα διοίκηση δηλ να κάνει κάποια έρευνα σε συγκεκριμένα χαρτοφυλάκια για να βρει καποιους agencies ή συμβούλους ή μικροπράκτορες που έδωσαν τα ίδια ασφαλιστήρια της εταιρίας, με έκπτωση και μεγαλύτερη προμήθεια μέσω μεγαλολεβεντών, ούτε έλεγξαν ύποπτες ζημιές ανα κωδικό μεγαλολεβέντη, ούτε τράβηξαν τα αυτιά στα μεγαλοστελέχη που έδωσαν παραγωγές με τις ευχές και κάποιων πρώην τώρα στελεχών που πήραν τα μεγαλοεφάπαξ
ΚΥΡΙΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΜΗΝΥΤΗΡΙΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΟΥΜΠΑΛΑ
Γιώργος Νικολάκος
mega – le
για βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πελάτες μας” όπως έλεγε και η επιστολή της εταιρίας: αποζημίωση 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ!!! Προσέξτε κύριοι της Εθνικής. Οι μνήμες είναι νωπές από τη συγκεκριμένη φράση! Και παρακαλούμε, όχι άλλες καινοτομίες….ΟΧΙ!!!!