Τρόπους και τεχνικές για την προσέλκυση περισσότερων πελατών και την βελτίωση της παραγωγικότητας μοιράζονται τρία μέλη του MDRT, η Meredith Gail Langus από τη Νέα Υόρκη, ο Byeong Hoon Choi, από τη Σεούλ και ο Τσεν Γκίφορντ από το Χονγκ Κονγκ.
Ειδικότερα όπως αναφέρει η κα Langus χρησιμοποιεί μια υπηρεσία που ονομάζεται Copilot AI για αυτοματοποιημένη ψηφιακή αναζήτηση μέσω του LinkedIn. Εκτός από την εύρεση και την προσέλκυση δυνητικών πελατών μέσω αυτοματοποιημένων αιτημάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το εργαλείο προσκαλεί υποψήφιους πελάτες στη σελίδα και τους στέλνει έναν σύνδεσμο προς το ημερολόγιό της εάν θέλουν να προγραμματίσουν μια συνάντηση. (Meredith Gail Langus, FSCP, LUTCF, White Plains, Νέα Υόρκη, Η.Π.Α., μέλος του MDRT για 11 έτη).
Από την πλευρά του ο κ. Γκιφορντ μιλά για την αξιοποίηση στο έπακρο των σεμιναρίων για πελάτες. “Πολλοί σύμβουλοι κάνουν σεμινάρια πελατών για να εκπαιδεύσουν την κοινότητα. Δείτε πως μπορείτε να δημιουργήσετε πιο χρήσιμο περιεχόμενο:
- Καταγράψτε το σεμινάριο με τη συγκατάθεση των συνεργατών σας. Μπορείτε να προσλάβετε έναν βοηθό ή μια εξωτερική εταιρεία παραγωγής για να επεξεργαστείτε το βίντεό σας και να το ανεβάσετε στο YouTube. Αυτά τα βίντεο μπορεί να περιλαμβάνουν την πλήρη ή σύντομη έκδοση βασικών μηνυμάτων κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου σας.
- Μετατρέψτε το περιεχόμενο σε άρθρα για να τα ενσωματώσετε σε αποστολες μέσω email ή στο ενημερωτικό δελτίο σας.
- Κάντε το περιεχόμενο infographics για ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Βάλτε όλα τα παραπάνω στον ιστότοπό σας, ώστε η κοινότητά σας να έχει εύκολη πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες.
Αυτές οι τακτικές μπορούν να χρησιμεύσουν ως σημείο επαφής με τους υποψήφιους πελάτες και τους πελάτες σας. Με μια σειρά σεμιναρίων, διαθέτετε ατελείωτο περιεχόμενο και μπορείτε να επιλέξετε τον κατάλληλο τρόπο για να αλληλεπιδράσετε με τις αγορές που στοχεύετε. (Τσεν Γκίφορντ, Χονγκ Κονγκ, Κίνα, 10 χρόνια μέλος του MDRT)
Τέλος ο κ Byeong προτείνει καλύτερη τμηματοποίηση πελατών: “Κατηγοριοποιήστε τους πελάτες σας ανάλογα με την κατάστασή σας. Ο σκοπός της ταξινόμησης πελατών είναι η ανάλυση και η βαθμολόγησή τους, ώστε να μπορείτε να τους διαχειριστείτε πιο αποτελεσματικά και να τους παρέχετε πιο ουσιαστικές υπηρεσίες. Η ταξινόμηση τους ανά φύλο ή ηλικία δεν αρκεί. Ένας πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι να τα ταξινομήσετε ανά επάγγελμα, αγορά ή περιοχή. Με βάση αυτήν την ταξινόμηση, μπορείτε να προσδιορίσετε ποιοι είναι πιο θετικοί για τους στόχους που έχετε θέσει, ποιους πρέπει να στοχεύσετε, με ποιους πρέπει να βελτιώσετε τη σχέση σας και από που πρέπει να περιμένετε πωλήσεις (Byeong Hoon Choi, MBA, Σεούλ, Δημοκρατία της Κορέας, 14 χρόνια μέλος του MDRT)”.
Πηγή: MDRT