Στο insurancedaily.gr όπως σε κάθε άλλο ενημερωτικό website έχουμε τη δυνατότητα μέσω των google analytics να παρακολουθούμε την επισκεψιμότητα της σελίδας μας σε πραγματικό χρόνο και να γνωρίζουμε ποιες ειδήσεις έχουν μεγαλύτερη απήχησή.
Από ποια κανάλια επικοινωνίας μας διαβάζουν περισσότερο (newsletter, social media, direct, etc), ποια είναι η συμπεριφορά των αναγνωστών μας όπως και το engagement που αποκτούν με την ιστοσελίδα μας αλλά και ποιο είναι το κοινό που μας διαβάζει περισσότερο (δημογραφικά στοιχεία). Πληροφορίες που μας βοηθούν σε βάθος χρόνου να δημιουργούμε ακόμα πιο στοχευμένες ειδήσεις και περιεχόμενο για τους αναγνώστες μας.
Γράφει ο Νίκος Μωράκης
Αυτές οι πληροφορίες μας έχουν οδηγήσει και στο συμπέρασμα ότι πέρα από την επικαιρότητα και τα νέα εκπαιδευτικού χαρακτήρα που μπορεί κανείς να ενημερωθεί σχετικά, μεγάλη ζήτηση στο insurancedaily.gr έχουν τα άρθρα χρηστικού χαρακτήρα. Άρθρα δηλαδή που εξηγούν με απλό, εύληπτο τρόπο γενικούς και ειδικούς όρους συμβολαίων και γενικότερα την ασφαλιστική ορολογία. Τι θα πει περίοδος αναμονής; Εξαιρούνται οι σωληνώσεις στα συμβόλαια κατοικίας; Τι καλύπτει η μικτή ασφάλιση αυτοκινήτου και ποιος ο ρόλος της απαλλαγής;
Άρθρα τα οποία δεν απευθύνονται τόσο στους αναγνώστες μας – κυρίως Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές – αλλά στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό.
Γιατί λοιπόν τα συγκεκριμένα άρθρα έχουν ζήτηση;
Γιατί στον κόσμο των social media το feedback που λαμβάνουμε είναι ότι πολλοί ασφαλιστές χρησιμοποιούν αυτά τα άρθρα για να τα κοινοποιούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διατηρούν και με αυτό το τρόπο να ενισχύουν τα επιχειρήματά τους προς το κοινό τους και τους ασφαλισμένους τους για την αξία της ασφάλισης, της πρόληψης και της αποταμίευσης.
Αν θέλετε να διαβάσετε μερικά από αυτά τα άρθρα μπορείτε να επισκεφτείτε τη στήλη μας «InsuranceTips»
Αν πάλι έχετε κάποια ιδέα για έναν ασφαλιστικό όρο που θα μπορούμε να εξηγήσουμε με απλά λόγια προσθέτοντας σχετικό άρθρο σε αυτή την κατηγορία feel free να τον μοιραστείτε μαζί μας.
Ποιες ήταν όμως οι ειδήσεις που το 2021 διαβάστηκαν περισσότερο από το κοινό μας; Που ξεπέρασαν σε μοναδικούς αναγνώστες τους 7.000 η κάθε μια;
Σύμφωνα με τα google analytics το θέμα εξαγοράς της ιστορικότερης ασφαλιστικής εταιρείας στη χώρα, της Εθνικής Ασφαλιστικής βρέθηκε στην πρώτη θέση ενδιαφέροντος. Πιο συγκεκριμένα το άρθρο σχετικά με την επίσημη ανακοίνωση για το deal ETE – CVC, συγκέντρωσε 12.968 μοναδικούς επισκέπτες μέχρι σήμερα ενώ το άρθρο σχετικά με την ισχυρή τριανδρία πίσω από τη CVC Capital, έχει συγκετρώσει 10,522 μοναδικούς επισκέπτες. Υψηλά στις προτιμήσεις των αναγνωστών μας ήταν και η λίστα που δημοσιεύσαμε σε συνεργασία με την ICAP, σχετικά με τους 40 μεγαλύτερους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν ένα χρηστικό άρθρο σχετικά τα ανασφάλιστα σπίτια στην Ελλάδα αλλά και συνδυαστικά οι ειδήσεις που αφορούσαν τις αποζημιώσεις των ασφαλισμένων στην ΑΣΠΙΣ.