Η AXA Ασφαλιστική για 2η φορά, σε σύνολο επτά ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα στο πλαίσιο του διεθνούς θεσμού «Famous Brands», κατέκτησε την 3η θέση σε «ψήφο εμπιστοσύνης» των πολιτών μεταξύ των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.
Ο Eric Kleijnen, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, δήλωσε: «Η ΑΧΑ με μόλις 5 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά αναδεικνύεται στα πρώτα ονόματα αναγνωρισιμότητας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους εργαζόμενους και τα δίκτυα διανομής, καθώς είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας και ομαδικής δουλειάς. Η διάκριση αυτή αντανακλά κυρίως την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η ΑΧΑ στους πελάτες της και επιβεβαιώνει την ικανότητά της να είναι διαθέσιμη, προσηλωμένη και αξιόπιστη. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας και να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία του πελάτη παρέχοντας προϊόντα και καινοτόμες υπηρεσίες που προσθέτουν αξία και ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τους».
Η έρευνα κάλυψε 34 συνολικά κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών και διεξήχθη για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τη μέθοδο C.A.W.I., μέσω της προηγμένης ψηφιακής πλατφόρμας της Digipoll, σε συνεργασία με τη WIZZARD – From wisdom to magic και το Reputation Management Institute. Η έρευνα εκφράζει την αυθόρμητη επιλογή της μάρκας με την καλύτερη φήμη στην Ελλάδα στις επιλεγμένες κατηγορίες, χωρίς τη βοήθεια λίστας και μέχρι 3 αναφορές από τους ερωτηθέντες για κάθε κατηγορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα, το 94% των ερωτηθέντων εμπιστεύονται τις μάρκες που διακρίθηκαν, το 92% καλύπτει τις ανάγκες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το 90% θεωρεί ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που απολαμβάνει ανταποκρίνονται στην αξία των χρημάτων που διαθέτει γι’ αυτά. Από την έρευνα, εκτός των 34 χρυσών νικητών προέκυψαν 36 αργυροί και 37 χάλκινοι.
Ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, Πρόεδρος της Hill & Knowlton Strategies και του Reputation Management Institute – RMI Athens, επισημαίνει την ανάγκη ολιστικής προσέγγισης της διαχείρισης της φήμης στις σημερινές συνθήκες, ενώ ο Μάκης Οβαδίας, Γενικός Διευθυντής του RMI Athens, υπογραμμίζει ότι πέρα από την αναγνωρισιμότητα, η «χρυσή φήμη» προϋποθέτει διαχρονικά υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, οργανωμένη υποστήριξη προγραμμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας και δημιουργία θετικής δημοσιότητας και «εμπειρίας». Τέλος, η Έλενα Μάθιου-Rose, Διευθύνουσα Σύμβουλος της WIZZARD – From wisdom to magic σημείωσε ότι «επειδή σήμερα οι πωλήσεις και το χτίσιμο των μαρκών πρέπει να επιτευχθούν ταυτόχρονα με σημαντική μείωση κονδυλίων επένδυσης, είναι σημαντικό να αξιοποιείται κάθε σημείο επαφής με τον καταναλωτή, ως σημείο θετικού επηρεασμού, επικοινωνίας και εμπειρίας».
Συγχαρητήρια στην AXA. Αλλά, για να ξέρουν οι αναγνώστες: τα FamousBrandsείναι πράγματι ένας σοβαρός θεσμός, που βασίζεται στη μέτρηση της κοινής γνώμης και στο διεθνές κύρος του ReputationManagementInstitute– δεν έχει καμμία σχέση με τα διάφορα δημοσιοσχετίστικα «events» με πληρωμένη συμμετοχή, για δήθεν σούπερ φήμες. Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι η ασφαλιστική αγορά στην έρευνα αυτή είναι πολύ χαμηλά μεταξύ των 34 κατηγοριών που αξιολογούνται και ότι από τις 7 εως σήμερα έρευνες που έχουν διενεργηθεί από το 2005, στις 5 έχει αναδειχθεί πρώτη η INTERAMERICAN– όπως ήταν πρώτη και φέτος, με δεύτερη την ΕΘΝΙΚΗ και τρίτη την ΑΧΑ. Μάλλον, λοιπόν, δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος για πανηγυρικές ανακοινώσεις αυτού του τύπου. Καλή η τρίτη θέση, αλλά με μέτρο η προβολή, παιδιά!