Τη συνεργατοκεντρική της πολιτική ενισχύει η Απόλλων Μεσιτείας Ασφαλίσεων αξιοποιώντας τα ευρήματα ερευνών που αφορούν την ικανοποίηση των ανθρώπων του δικτύου της. Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Metron Analysis, 9 στους 10 συνεργάτες είναι ευχαριστημένοι από την Εταιρεία με το 88% να δηλώνει την ικανοποίησή του για το επίπεδο ευγένειας και το 81% για την ευελιξία στην επιλογή ασφαλιστικών λύσεων.
Ταυτόχρονα σε θετική τροχιά κινείται και ο δείκτης Net Promoter Score, που έχει διαμορφωθεί περίπου στο +20%, με 7 στους 10 συνεργάτες να συστήνουν την εταιρεία σε συναδέλφους για επικείμενη συνεργασία.
Όπως εξηγεί η Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια της Εταιρείας, «Η στόχευσή μας είναι διττή, καθώς θέλουμε αφενός με μετρήσιμα στοιχεία να σκιαγραφήσουμε την εικόνα που έχουν οι συνεργάτες μας για την επιχείρηση και αφετέρου να εντοπίσουμε και να εστιάσουμε στα σημεία που χρήζουν βελτίωσης και μπορούν να κάνουν καλύτερη την καθημερινότητα του ασφαλιστή και τη σχέση του μαζί μας.
Κρίνουμε ότι τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας αντικατοπτρίζουν την ικανοποίηση των συνεργατών μας όσον αφορά το μοντέλο λειτουργίας της Απόλλων, ωστόσο ταυτόχρονα μας προσανατολίζουν και σε ενδεχόμενες διορθωτικές κινήσεις σε συγκεκριμένους τομείς».