Η Εβδομάδα “We Care for You”, θεσμός πλέον για την ΑΧΑ Ελλάδας, ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία για 3η συνεχή χρονιά. Στόχος της Εβδομάδας ήταν η Εταιρεία να «ακούσει τους ανθρώπους της, να κατανοήσει και να προσαρμόσει» τις επερχόμενες στρατηγικές της προτεραιότητες ώστε να συνεχίσει να τους στηρίζει να ζουν καλύτερα.
Μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες οι άνθρωποι της ΑΧΑ είχαν τη δυνατότητα να γιορτάσουν, να ενημερωθούν, να μάθουν διασκεδάζοντας και να συζητήσουν ανοικτά για οτιδήποτε τους απασχολεί. Η καθολική συμμετοχή σε όλες τις ενέργειες απέδειξε τη σημαντικότητα που αποδίδεται σε αυτή την εβδομάδα, η οποία για τη χρονιά αυτή περιλάμβανε:
- Flame story: Μια γιορτή για τα 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας της AXA στην Ελλάδα. Μαζί με εκπροσώπους των δικτύων διανομής, τον χρυσό Ολυμπιονίκη Νίκο Κακλαμανάκη, καθώς και τον Wilm Langenbach, Οικονομικό Διευθυντή της ΑΧΑ για τις Νέες & Διεθνείς Αγορές και υπεύθυνο Ανάπτυξης Στρατηγικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, οι εργαζόμενοι έθεσαν τις βάσεις για μια ακόμα πιο ισχυρή επερχόμενη δεκαετία. Κεντρικό σύμβολο της εκδήλωσης ήταν μια «φλόγα» ταυτισμένη με το κόκκινο switch της ΑΧΑ, ένα σύμβολο που ενώνει τους 165.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο και αναδεικνύει το όνομα της ΑΧΑ.
- My Well Being Rocks: Μια ενέργεια για τη σωστή στάση του σώματος στο γραφείο. Οι άνθρωποι της ΑΧΑ είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν λύσεις ειδικά σχεδιασμένες για τους ίδιους. Η ενέργεια αυτή υλοποιήθηκε υπό την ομπρέλα που έχει ορίσει η Εταιρεία για την καλύτερη εξισορρόπηση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
- So you think you can escape? Live my day: Ένα escape room που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της κουλτούρας πελατοκεντρικότητας της ΑΧΑ και με βάση μία από τις δομικές αξίες της Εταιρείας, «Customer First». Μέσα από ένα καλογραμμένο σενάριο, οι άνθρωποι της Διεύθυνσης Αποζημιώσεων Γενικών Ασφαλίσεων (motor & non-motor claims) έθεταν προκλήσεις προς τους συναδέλφους τους, οι οποίοι έπρεπε να λύσουν μια σειρά από γρίφους με επιτυχία, με απώτερο σκοπό να ικανοποιήσουν με δίκαιο τρόπο τις απαιτήσεις των πελατών. Στην εξέλιξη του σεναρίου ενεργό ρόλο είχαν οι καινοτόμες πρακτικές της ΑΧΑ που αφορούν στην αποζημίωση του πελάτη, όπως είναι η ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη εξ’ αποστάσεως σε πραγματικό χρόνο και η άμεση εξυπηρέτηση ζημιών κατοικίας, με άμεση πληρωμή ή άμεση επισκευή.
- Να η ευκαιρία: Η καθιερωμένη συνάντηση ανάμεσα στην Εκτελεστική Επιτροπή και τους ανθρώπους της Εταιρείας έγινε για μία ακόμα χρονιά, χωρίς ατζέντα. Συζητήθηκαν ανοικτά μια σειρά από θέματα που τέθηκαν από τους εργαζόμενους προς την ανώτατη διοίκηση, με το αποτέλεσμα να αποζημιώνει για μία ακόμα φορά τη σημαντική πρωτοβουλία αυτή.
- The AXA factor & Party: Μια ενημέρωση για ένα ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο, το νέο Employee Pulse Survey. Ένα σύστημα για τη Διαχείριση της Απόδοσης αλλά και τις παροχές της ΑΧΑ προς τους ανθρώπους της. Την ενημέρωση ακολούθησε ένα εσωτερικό party, κλείνοντας με μια ευχάριστη νότα τις εκδηλώσεις τηε Εβδομάδας.
«Η ΑΧΑ στην Ελλάδα αποτελεί μια δύναμη σταθερότητας και μετασχηματισμού. Μια ισχυρή ομάδα που με εστίαση στο στόχο της θα συνεχίσει να στηρίζει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται να ζουν καλύτερα. Η εβδομάδα αυτή ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να θυμηθούμε όλοι μαζί τι έχουμε καταφέρει και να δεσμευτούμε για ακόμα περισσότερα στο μέλλον, υπερκαλύπτοντας πλέον τις προσδοκίες που έχουμε δημιουργήσει» είπε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας.
«Ήταν μια εβδομάδα γεμάτη συναίσθημα και υπερηφάνεια για τα 10 χρόνια της ΑΧΑ στην Ελλάδα. Δέκα χρόνια προσπαθειών, δυσκολιών, επιτυχιών, μα πάνω από όλα με κατάθεση ψυχής από όλους τους ανθρώπους αυτής της Εταιρείας. Η καθολική συμμετοχή του κόσμου στις δράσεις της εβδομάδας αυτής απέδειξαν πως οι άνθρωποί μας αναγνωρίζουν πως στην ΑΧΑ το τρίπτυχο «ακούμε, κατανοούμε, αλλάζουμε» το κάνουμε πράξη» ανέφερε η Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ στην Ελλάδα.