Πάγια δέσμευση της Affidea αποτελεί η ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών της και η διαρκής βελτίωση των υπηρεσιών προς αυτούς.
Στo πλαίσιo της διασφάλισης παροχής ολοκληρωμένων πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας, η Affidea δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη συλλογή απαραίτητων πληροφοριών που θα βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των εξεταζόμενων και θα ενισχύσουν τη θέση της έναντι του ανταγωνισμού.
Εφαρμόζοντας τη στρατηγική του Ομίλου, διενεργείται σε καθημερινή βάση η έρευνα ικανοποίησης ασθενών και ασφαλισμένων ασφαλιστικών εταιρειών σε όλα τα διαγνωστικά κέντρα της Affidea, με στόχο να αξιολογηθεί η ποιότητα των υπηρεσιών. Οι εξεταζόμενοι που προσέρχονται για ιατρικές εξετάσεις, είτε για τον προληπτικό είτε για το διαγνωστικό τους έλεγχο, καλούνται να συμμετάσχουν στην έρευνα, έχοντας τη δυνατότητα να καταγράψουν την άποψή τους, εύκολα και γρήγορα, σε ένα ερωτηματολόγιο που αγγίζει καίριους τομείς και λειτουργίες της Εταιρείας.
Οι βασικοί άξονες της έρευνας αφορούν:
- στην εξυπηρέτηση & το κλείσιμο ραντεβού
- την αξιοπιστία & την ταχύτητα των ιατρικών αποτελεσμάτων
- την εύκολη & γρήγορη προσβασιμότητα στο δίκτυο και
- τη συνολική εμπειρία των εξεταζόμενων
Τα αποτελέσματα όλων των ετών καταδεικνύουν ξεκάθαρα την αποτελεσματικότητα και τη σταθερά θετική αξιολόγηση των υπηρεσιών της Affidea από τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται.
Σύμφωνα με την Affidea, η γνώμη των ασθενών της είναι η πιο σημαντική πηγή βελτίωσης, για αυτό και η έρευνα αποτελεί πολύτιμο οδηγό για την περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών και διαδικασιών της, έτσι ώστε αυτά να προσδίδουν ολοένα και περισσότερα οφέλη στους συνεργάτες, αλλά και τους εξεταζόμενούς της.
Διαβάστε επίσης: Video: “Affidea: Είμαι Αθλητής. Προσέχω την Υγεία μου”
Μια έρευνα η οποία διενεργείται από το Ειδικό Τμήμα Υποδοχής και Εξυπηρέτησης Ασφαλισμένων που έχει δημιουργήσει η Affidea και το οποίο λειτουργεί σε όλα τα διαγνωστικά της κέντρα αποκλειστικά για τους ασφαλισμένους των ασφαλιστικών εταιρειών. Ένα τμήμα που αποτελεί πρωτοπορία για τον κλάδο της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, οδηγώντας την Affidea ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Η Affidea διαφοροποιείται αναφορικά με την εξυπηρέτηση των πελατών της, δημιουργώντας τμήμα εξυπηρέτησης ασφαλιστικών εταιρειών με εκπαιδευμένο προσωπικό, με απώτερο σκοπό την VIP εξυπηρέτηση των εξεταζόμενων στα υπερσύγχρονα διαγνωστικά κέντρα της.