Σε ενημέρωση προς τους συνεργάτες της η AIG αναφέρει ότι συνεχίζει να στηρίζει τους συνεργάτες και τους πελάτες της, έχοντας λάβει τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και συνεχίζοντας να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Ταυτόχρονα η Εταιρεία ολοκληρώνει το νέο μηχανογραφικό της σύστημα και το αντίστοιχο νέο portal των συνεργατών της, ακολουθεί πρωτόκολλα προστασίας στην οδική βοήθεια και εφαρμόζει e-learning για τους συνεργάτες της.
Στη σχετική ενημέρωση η Εταιρεία αναφέρει: “Όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει με μήνυμα του Peter Zaffino, President & Chief Operating Officer της AIG, και του Giuseppe Zorgno, Country Manager του Ελληνικού Υποκαταστήματος της AIG EUROPE S.A., καθώς ο COVID-19 συνεχίζει να εξαπλώνεται παγκοσμίως η AIG με βασικό στόχο να εξασφαλίσει την αδιάλειπτη λειτουργία και την ποιότητα των υπηρεσιών που χαρακτηρίζουν την εταιρεία μας, έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και την υγεία των συναδέλφων, των πελατών, των συνεργατών, των προμηθευτών και άλλων ενδιαφερομένων.
Αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο, το προσωπικό της εταιρείας μας εργάζεται από το σπίτι, με πρωταρχικό μας μέλημα τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης σε εσάς και τους πελάτες σας.
Εκτελούμε όλες τις λειτουργίες της εταιρείας μας, όπως η έκδοση προσφορών για όλους τους κλάδους, είτε μέσα από το portal της εταιρείας είτε από τους underwriters των κλάδων, όπου αυτό είναι απαραίτητο, η έκδοση και αποστολή συμβολαίων και λοιπών παραστατικών, η καταβολή προμηθειών, η εξόφληση ασφαλίστρων και όποια άλλη λειτουργία απαιτείται για την εύρυθμη λειτουργία των γραφείων σας.
Το Τμήμα Αποζημιώσεων συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία του, εξυπηρετώντας τις νέες αναγγελίες ζημιών με εξ αποστάσεως επιθεωρήσεις με τη χρήση της τεχνολογίας, όπου αυτό είναι εφικτό, λαμβάνει και επεξεργάζεται ηλεκτρονικά όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά αποζημίωσης και μεριμνά για την γρήγορη και δίκαιη καταβολή των αποζημιώσεων στους πελάτες σας.
Τα στελέχη της Εμπορικής Διεύθυνσης είναι δίπλα σας από την πρώτη στιγμή αυτής της πρωτοφανούς κρίσης και θα συνεχίζουν να είναι, μέσω τηλεφωνικών επικοινωνιών και τηλεδιασκέψεων, προκειμένου να συνεχίσει αδιάλειπτη η επικοινωνία μας ακόμα και μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που διανύουμε. Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να επικοινωνείτε με όλα τα στελέχη της εταιρείας μας είτε στους αριθμούς των σταθερών ή κινητών τηλεφώνων τους, είτε μέσω τηλεφωνικού κέντρου.
Καθώς αυτή την περίοδο οι συναντήσεις και οι εκπαιδεύσεις δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν με τον παραδοσιακό τρόπο, ενεργοποιούμε άμεσα σειρά μαθημάτων e learning, μέσω των οποίων θα έχετε πρόσβαση να παρακολουθήσετε διαδικτυακά όποιο μάθημα επιλέξετε. Σύντομα θα ακολουθήσει λεπτομερής ενημέρωση. Την ίδια στιγμή προγραμματίζουμε Live Webinars για τα προϊόντα που εσείς επιθυμείτε με δυνατότητα διαδικτυακής συμμετοχής σας.
Παράλληλα ακολουθούνται ειδικά πρωτόκολλα και μέτρα πρόληψης και ασφάλειας για τις υπηρεσίες Οδικής Βοηθείας που παρέχουμε στους πελάτες μας, με πρωταρχικό γνώμονα την ασφάλεια των πελατών, τα οποία επιβάλουν τη λήψη επιπρόσθετων μέτρων που αποσκοπούν στον περιορισμό της διασποράς του ιού, στα πλαίσια προστασίας τόσο των ασφαλισμένων μας, όσο και των συνεργατών μας στον τομέα παροχής της οδικής βοήθειας, σύμφωνα με ξεχωριστή ενημέρωση που σας έχει αποσταλεί.
Τέλος, όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει, συνεχίζουμε και εργαζόμαστε για την εφαρμογή του νέου μηχανογραφικού συστήματος της εταιρείας μας και του αντίστοιχου portal των συνεργατών. Σύντομα θα λάβετε σχετική ενημέρωση η οποία θα περιλαμβάνει και τον τρόπο εκπαίδευσής σας σε αυτό.
Είμαστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να προσαρμόσουμε τα μέτρα, που ήδη έχουμε λάβει, στις τρέχουσες εξελίξεις. Παραμένουμε αισιόδοξοι και προσηλωμένοι στο στόχο μας, να εξασφαλίσουμε την προστασία των ανθρώπων μας, την ομαλή λειτουργία μας και την άριστη εξυπηρέτηση τη δική σας και των πελατών σας.
Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη και τη συνεργασία και σας ευχόμαστε να είστε όλοι καλά”.