Νέο λογότυπο υιοθετεί η Απόλλων, ακολουθώντας το πνεύμα της εποχής και τις νέες συνθήκες στις οποίες όλοι προσαρμοζόμαστε. Όπως αναφέρει η Εταιρεία σε email της όμως δεν πρόκειται για αληθινή είδηση αλλά για Πρωταπριλιάτικο αστείο. Εμείς από την πλευρά μας λέμε ότι το χιούμορ είναι πηγή δύναμης, απαραίτητο σε δύσκολες συγκυρίες όπως αυτή.
Όπως αναφέρει η Απόλλων: “Αυτές τις μέρες που #μένουμε_σπίτι#, χρειάζεται να Χαμογελάμε και να Διασκεδάζουμε όσο περισσότερο μπορούμε.
Καλή Πρωταπριλιά!“