Σίγουρα θα έχετε μια Στρατηγική στον τρόπο που εξασκείτε το επάγγελμά σας – δεν είναι όμως καθόλου σίγουρο ότι έχετε μια στρατηγική στο πώς… Αξιολογείτε ή Σχολιάζετε τα διάφορα θέματα που σας απασχολούν! Λίγοι είναι αυτοί που ξοδεύουν το χρόνο τους σχεδιάζοντας τι θέλουν να πουν καπώς θέλουν να το πουν. Ο συνήθης τρόπος είναι να εκφράζουν τις σκέψεις τους όπως τις αισθάνονται – συνήθως, δηλαδή, αρνητικά, επικριτικά, χωρίς να σκέφτονται τις συνέπειες των δηλώσεών τους.
Εσείς; Είστε ένας στρατηγικός κριτής; Θυμηθείτε την τελευταία φορά που κριτικάρατε ένα συνάδελφό σας. Πόση ώρα σας πήρε να προετοιμάσετε τις σκέψεις σας πριν τις εκφράσετε; Ή μήπως κριτικάρετε με αυθόρμητα αρνητικά σχόλια, καυστικές, σαρκαστικές, ενοχοποιητικές δηλώσεις τύπου «κάνεις λάθος», που προκαλούν μνησικακία αντί για βελτίωση; Όσοι έχουν τη δύναμη της θετικής κριτικής έχουν στρατηγική. Αναλαμβάνουν την ευθύνη για το πώς επικοινωνούν. Βλέπουν τους εαυτούς τους σαν μια καθοδηγητική δύναμη που έχει σκοπό να κάνει τον αποδέκτη να δεχτεί την κριτική παραγωγικά.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, τεύχος 15, Δεκέμβριος 2012. Γίνετε συνδρομητές στο asfalistikomarketing.gr , διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και αποκτείστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα, όλων των τευχών. Περισσότερες πληροφορίες: 210 9578130-2