Παρά τις πιέσεις που δέχεται λόγω της οικονομικής ύφεσης η ασφαλιστική αγορά – μείωση 7,1% στην παραγωγή ασφαλίστρων το 2011 – η Allianz Ελλάδος κατάφερε να συγκρατήσει την παραγωγή ασφαλίστρων και να κερδίσει μερίδιο αγοράς τόσο στον κλάδο Ζωής όσο και στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων, ανεβαίνοντας στην 6η θέση της κατάταξης της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς για το 2011 με βάση τη συνολική παραγωγή. «Επιδείξαμε σθεναρές αντιστάσεις στην κρίση και καταφέραμε να διατηρήσουμε αλώβητο τον κύκλο εργασιών μας, να κερδίσουμε μερίδια σε μία αγορά που κινήθηκε έντονα πτωτικά, αλλά και να εξασφαλίσουμε λειτουργική κερδοφορία 18,5 εκατ. ευρώ», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος και CEO της Allianz Ελλάδος, Πέτρος Παπανικολάου, κατά την ομιλία του στο πλαίσιο της ετήσιας εκδήλωσης βραβεύσεων του δικτύου Agency της Allianz Ελλάδος, που πραγματοποιήθηκε προ ημερών στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας. «Παρά το αβέβαιο περιβάλλον, τις ασταθείς αγορές και το διαμορφούμενο ρυθμιστικό πλαίσιο, η υπόσχεσή μας παραμένει υπόσχεση: Να χτίσουμε μαζί την ισχυρότερη παγκόσμια χρηματοοικονομική κοινότητα». Φωτό: Στιγμιότυπο από την εκδήλωση
Αναφερόμενος στις προοπτικές της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, ο κ. Παπανικολάου τόνισε ότι το 2012 αποτελεί την αρχή μίας δύσκολης τριετίας με πολλές προκλήσεις για την ασφαλιστική αγορά: επανακεφαλαιοποίηση, Solvency II, μειωμένα τεχνικά αποθέματα κλάδου ζωής και συνέχιση της ύφεσης της ασφαλιστικής αγοράς και το 2013. «Παρόλο το απαιτητικό περιβάλλον και την ύφεση, οι στόχοι μας είναι φιλόδοξοι, γιατί βασιζόμαστε στην εξαιρετική ποιότητα και το γνωστικό υπόβαθρο που έχουν οι συνεργάτες του δικτύου Agency της Allianz. Αντλούμε αισιοδοξία από την ποιότητα των συνεργατών μας», ανέφερε ο κ. Παπανικολάου για να συμπληρώσει: «Στην κρίσιμη αυτή περίοδο δεν αρκεί η απλή επαγγελματική πιστοποίηση. Για αυτό και εμείς στην Allianz, ήδη από το 2010 προχωρήσαμε ένα βήμα μπροστά εισάγοντας την κορυφαία επαγγελματική πιστοποίηση του Συμβούλου Σύνταξης Allianz. Έχουμε ήδη πιστοποιήσει 31 Συμβούλους Σύνταξης και συνεχίζουμε υπεύθυνα, παρέχοντας επαγγελματική πιστοποίηση σε έναν τομέα για τον οποίο η ευαισθησία της κοινωνίας, ιδιαίτερα τη σημερινή περίοδο, είναι πολύ μεγάλη».
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης βραβεύθηκαν οι κορυφαίοι συνεργάτες του δικτύου Agency της Allianz Ελλάδος που ξεχώρισαν μέσα στο 2011, εστιάζοντας σε τομείς δράσης που συνεπάγονται ανάπτυξη, αλλά και σε καίριους δείκτες απόδοσης, όπως η παραγωγικότητα, η αύξηση του χαρτοφυλακίου, η διατηρησιμότητα, η στελέχωση και το Cross Selling.
Στο νέο περιβάλλον και τις αλλαγές που αυτό έχει φέρει στις συνήθειες, αντιλήψεις και στάσεις του καταναλωτή προκειμένου να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις, αναφέρθηκε στην ομιλία του ο Άγγελος Πολίτης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Market Management, παίρνοντας αφορμή από πρόσφατες έρευνες: «Το ζητούμενο από τη συνεχή επαφή με την αγορά και τον πελάτη είναι η έγκαιρη διαπίστωση των αλλαγών που αφορούν στη συμπεριφορά, στη στάση και στις ανάγκες του πελάτη, ως αφετηρία για δημιουργική σκέψη και αλλαγή αναφορικά με τις υπηρεσίες που προσφέρουμε με στόχο τη δημιουργία μίας πραγματικά πελατοκεντρικής φιλοσοφίας. Στην Allianz ακούμε τη Φωνή του Πελάτη και προσαρμόζουμε τις λειτουργίες μας στις ανάγκες του. Αντιπαραθέτουμε στις προκλήσεις των καιρών την ιστορία μας και τις σύγχρονες στρατηγικές μας. Έχουμε παρουσία 120 ετών στην παγκόσμια αγορά. Προάγουμε τη χρηματοοικονομική παιδεία στοχεύοντας στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης του καταναλωτή. Επιδιώκουμε την καθημερινή επαφή με την αγορά για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας. Ζητάμε να γνωρίσουμε καλά τον πελάτη μας για να είμαστε πάντα συνεπείς στο πλευρό του και να προσφέρουμε λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του. Επενδύουμε στις νέες τεχνολογίες για να είμαστε πάντα ανταγωνιστικοί και να σας παρέχουμε χρήσιμα εφόδια για τη δουλειά σας. Οι πελάτες μας λένε ότι τα προϊόντα μας έχουν διαχρονική αξία και μας συστήνουν ανεπιφύλακτα σε συγγενείς και φίλους τους. Η πορεία προς την κορυφή απαιτεί από όλους Δραστηριότητα, Παραγωγικότητα, Γνώση και Όραμα».
Έμφαση στο πώς το νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται επηρεάζει τη δουλειά του επαγγελματία συνεργάτη της Allianz, έδωσε η Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, Νόρα Σταθούρου, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της στην ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων του δικτύου Agency.
«Το γεγονός ότι το περιβάλλον γύρω μας αλλάζει είναι σίγουρο ότι μας προβληματίζει όλους. Σημαντικό όμως είναι να διατηρήσουμε την πίστη μας και την εμπιστοσύνη μας στην Εταιρεία γιατί ακόμη και σε ένα διαφορετικό περιβάλλον, το δίκτυο αποκλειστικής συνεργασίας έχει υψηλή αξία για όλους μας: Πελάτη, Συνεργάτη και Εταιρεία. Για τον πελάτη αποτελεί πολύτιμο σύμβουλο με προσφορά αξιόπιστων λύσεων σε όλες τις φάσεις της ζωής του. Για τον συνεργάτη αποτελεί ένα ασφαλές πλαίσιο εργασίας με προβάδισμα στη γνώση, την επαγγελματική εξέλιξη και την ανταμοιβή. Για την εταιρεία, ένα σωστό και έμπιστο διαχειριστή του ονόματος και του κύρους της εταιρείας με σημαντική συμβολή στην ενίσχυση της εταιρικής αξίας. Στόχος μας είναι να επαναπροσδιορίσουμε τη δουλειά μας έτσι ώστε σε βάθος χρόνου να αλλάξουμε συνήθειες, να αναπτύξουμε δεξιότητες, να αποκτήσουμε μέθοδο και όραμα που θα οδηγήσει τις πωλήσεις μας σε τροχιά ανάπτυξης».
Τέλος, αναφερόμενη, στα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου συνεργάτη της Allianz τόνισε ότι: «Η συνεχής εξάσκηση, η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η οργανωμένη δουλειά είναι θέμα συνειδητής απόφασης. Είναι στο δικό μας χέρι να οδηγήσουμε το επαγγελματικό μας μέλλον με ασφάλεια».