Η ασφάλιση των σύγχρονων επιχειρήσεων αποτελεί απαιτητικό εγχείρημα, καθώς χρειάζεται εξειδίκευση και συνεχή πληροφόρηση. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που φέρει η κάθε επιχείρηση, το σύνθετο νομικό πλαίσιο και η περιπλοκότητα στη λειτουργία της χρειάζονται δομημένες διαδικασίες και βήματα. Στηρίζοντας τους συνεργάτες της η Απόλλων έχει δημιουργήσει δομές μέσα από τις οποίες ο συνεργάτης μπορεί να διασφαλίσει ότι παρέχει την καλύτερη δυνατή υπηρεσία σε επίπεδο ποιότητας και κόστους-οφέλους για τον πελάτη.
Όπως εξηγεί ο Νίκος Κανδύλης, Technical Manager Non Motor «η πολυπλοκότητα της ασφάλισης Επιχειρηματικών κινδύνων, συχνά λειτουργεί αποτρεπτικά για τους διαμεσολαβητές. Χρειάζεται βαθιά εξοικείωση με όλες τις ασφαλιστικές καλύψεις, ευρύτητα γνώσεων, σωστή προσμέτρηση παραγόντων στην εκάστοτε επιχείρηση, γνώση ζητημάτων οικονομικής, νομικής και τεχνικής φύσεως που άπτονται της λειτουργίας των επιχειρήσεων κ.ο.κ. Για αυτό και στην Απόλλων δημιουργήσαμε βήματα-κλειδιά και εργαλεία που διασφαλίζουν ότι ο συνεργάτης θα προτείνει τη βέλτιστη ασφαλιστική λύση για την επιχείρηση. Παρέχοντας στήριξη στους συνεργάτες μας τους βοηθάμε να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιό τους στους επιχειρηματικούς κινδύνους. Ταυτόχρονα έχοντας πρόσβαση τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή ασφαλιστική και αντασφαλιστική αγορά, έχουμε τη δυνατότητα εξεύρεσης λύσεων σε μια πληθώρα διαφορετικών και εξειδικευμένων ασφαλιστικών αναγκών».
Το περίγραμμα της υπηρεσίας που προσφέρουμε στους επιχειρηματικούς κινδύνους είναι το εξής:
1.Αναγνώριση κινδύνων
1Α. Αναγνώριση των ασφαλιστικών κινδύνων τους οποίους αντιμετωπίζει η επιχείρηση, ανάλογα με το αντικείμενο της δραστηριότητάς της.
2.Αξιολόγηση υφιστάμενων / πρόταση νέων
2Α. Αξιολόγηση υφιστάμενων ασφαλιστικών καλύψεων με στόχο την επεξεργασία ενός νέου βελτιωμένου πλαισίου ασφάλισης αναφορικά με όρους και κόστος.
2Β. Προτάσεις για νέους κινδύνους που δεν έχουν αντιμετωπιστεί μέχρι στιγμής.
2Γ. Έρευνα αγοράς, συγκριτική παρουσίαση προσφορών, τοποθέτηση κινδύνων.
3. Επικαιροποίηση
3Α. Επικαιροποίηση ασφαλιστικών προγραμμάτων.
3Β. Επαναδιαπραγμάτευση με υφιστάμενους ασφαλιστές κατά την ανανέωση.
3Γ. Πιθανή νέα έρευνα αγοράς.
3Δ. Συνεχής ενημέρωση για νέα προϊόντα και τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς.
4. Ολοκληρωμένη διαχείριση ζημιών
4Α. Παρακολούθηση της ζημιάς.
4Β. Αξιολόγηση της έκθεσης πραγματογνωμοσύνης.
4Γ. Διαπραγμάτευση με τις ασφαλιστικές εταιρείες για την καλύτερη δυνατή τελική αποζημίωση.