Η συνεχής εκπαίδευση αποτελεί βασική αρχή στην πολιτική της Απόλλων, που ετησίως πραγματοποιεί κύκλο εκπαιδευτικών σεμιναρίων τόσο ενδοεπιχειρησιακά όσο και μέσω αναγνωρισμένων φορέων.
Στο πλαίσιο αυτό πρόσφατα το ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρείας ολοκλήρωσε το σεμινάριο «Εμπειρία Πελάτη-Συνεργάτη», από την Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) με εισηγητή τον κ. Δημήτρη Σεραφειμίδη (www.CustomerServiceGreece.gr)
Όπως εξηγεί η Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια της Απόλλων «Με δεδομένο ότι η κοινωνία δεν είναι στατική και οι ανάγκες αλλά και ο τρόπος επικοινωνίας αλλάζει, η εκπαίδευση των ανθρώπων που έχουν επιφορτιστεί με το Customer Service, καθίσταται αναγκαίο να επικαιροποιείται. Και για το 2019 η Απόλλων έχει ήδη σχεδιάσει πλάνο εκπαίδευσης μέσω του οποίου σκοπεύει να βελτιστοποιήσει την «Εμπειρία Πελάτη-Συνεργάτη» σε όλο το φάσμα των διαδικασιών και της επικοινωνίας του με την Εταιρεία».