Στον διαδικτυακό “αέρα” βρίσκεται το νέο site της Απόλλων apollonbroker.gr, που σχεδιάστηκε με γνώμονα τις νέες τάσεις των καταναλωτών και τις ανάγκες του δικτύου της εταιρείας.
Το εν λόγω project εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας Απόλλων και την ενίσχυση της διείσδυσής της σε ηλεκτρονικά μέσα.
Τα μηνύματα τα οποία η εταιρεία μεταφέρει από τη νέα της ιστοσελίδα αφορούν την κουλτούρα της στη σχέση της με τον ασφαλισμένο. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι :”Εξασφαλίζουμε τις ανάγκες των ανθρώπων από 0 έως 115 χρονών” και “Καλύπτουμε από Μονοπρόσωπες εταιρείες έως Πολυεθνικές”.
Μέσω της νέας ιστοσελίδας η Απόλλων αναδεικνύει τη στρατηγική της στόχευση στους κλάδους Ζωής & Υγείας αλλά και στην κάλυψη Επιχειρηματικών κινδύνων.
Αξίζει να σημειωθεί πως η ιστοσελίδα απευθύνεται ταυτοχρόνως σε δύο κοινά: στους συνεργάτες (B2B) και τους πελάτες (Β2C) της εταιρείας, και επιτυγχάνει να “μιλήσει”, με τρόπο καθαρό, σε δύο διαφορετικά κοινά με διαφορετικές ανάγκες.
Το website αναδεικνύει το κύρος και την ποιότητα της εταιρείας τόσο στους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις όσο και στους συνεργάτες, για τους οποίους υπάρχει κεντρική ενότητα στην ιστοσελίδα η οποία αναφέρει αναλυτικά τα οφέλη συνεργασίας των Διαμεσολαβητών με την Απόλλων Α.Ε και επικοινωνεί καθαρά τις αξίες της εταιρείας σε κάθε της συνεργασία.
Οι 4 αρχές βάσει των οποίων έχει δομηθεί το site συνάδουν πλήρως με τη φιλοσοφία της εταιρείας και είναι:
- Διαφάνεια
- Στόχοι
- Στρατηγική
- Ισότιμη αντιμετώπιση Συνεργατών”