Από συνέντευξη του Δ/ντος Συμβούλου στο «ARAG JOURNAL 04/2013»
Έτοιμοι για απογείωση. Σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων μπορούν να ανταπεξέλθουν μόνο όσοι έχουν ένα προκαθορισμένο στόχο, σαφείς συντεταγμένες, άφθονο «καύσιμο», λαμβάνοντας πάντα υπόψη και τις καιρικές συνθήκες. Το Διοικητικό Συμβούλιο οριοθετεί νέα στρατηγική πορεία προς το 2020. Το σκεπτικό αυτό εξηγεί ο Διευθύνων Σύμβουλος της ARAG SE, Δρ. Paul Otto Fassbender στην παρακάτω μικρή συνέντευξη.
Δρ Fassbender, η ARAG ως επιχείρηση ακολουθεί, κατά τη στρατηγική σας, μια διαφοροποιημένη πορεία στις εργασίες της. Θα πρέπει να μας το εξηγήσετε!
Είναι πολύ απλό: Η μονόπλευρη εξειδίκευση είναι που κάνει τις εταιρείες ευάλωτες στη κρίση. Εμείς έχουμε μια ευρεία τεχνογνωσία, που έχει αναπτυχθεί εδώ και δεκαετίες. Τώρα, πιο ισχυροί, εκεί κατευθύνουμε τις δραστηριότητές μας. Θέλουμε να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε περαιτέρω την πολυκλαδική μας δομή στη γερμανική αγορά. Σε διεθνές επίπεδο, αποτελεί στόχο μας να επιτύχουμε ανάπτυξη μέσω της ανάπτυξης της Νομικής Προστασίας. Ως εκ τούτου η ARAG θα συνεχίσει να είναι και το 2020 μια εταιρεία με κέντρο βάρους τη Νομική Προστασία. Με τον τρόπου αυτό η επιχείρηση ακουμπά σε εθνικό και διεθνές επίπεδο πάνω σε πολλούς πυλώνες και αυτό είναι θετικό.
Ποιες είναι οι κυριότερες προκλήσεις που θα πρέπει να ξεπεραστούν τα επόμενα χρόνια?
Το επιχειρησιακό περιβάλλον αλλάζει έντονα. Ως εκ τούτου, θα πρέπει τα υποκαταστήματά μας να προσαρμόσουν ανάλογα και τα επιχειρηματικά τους μοντέλα. Μακροπρόθεσμα λοιπόν βλέπω μία εξαιρετικά δυναμική διαδικασία με βελτιωτικές αλλαγές.
Η ARAG, με συνέπεια, έχει αλλάξει τα τελευταία δύο χρόνια. Είναι έτοιμος ο Όμιλος για το 2020?
Ωραία θα ήταν αν ήταν όλα έτοιμα. Δεν μας είμαστε όμως ακόμα εκεί, που θέλουμε να φτάσουμε. Θα επιτύχουμε τους δείκτες των στόχων μας για το 2020, αν αναπτυχθούμε «πάνω απ’ όλα» ποιοτικά. Η ARAG δεν έχει στόχο να ανήκει στο team των πιο μεγάλων ασφαλιστών. Διαθέτουμε όμως τη δυναμική, να γίνουμε ένας από τους καλύτερους ασφαλιστές. Και το να αντιμετωπίσουμε αυτή την αξίωση με ταυτόχρονη συμπίεση κόστους, αυτό είναι μία πρόκληση και συνάμα μια πολύ ελκυστική αποστολή.