Ο Ευρωπαϊκός όμιλος εταιρειών Arag SE είναι σήμερα μια πολύπλευρη, διεθνώς επιτυχημένη ασφαλιστική εταιρεία ποιότητας, που συνεχώς αναπτύσσεται και εξελίσσεται. Σε αυτό το γεγονός στηρίζει η εταιρεία τη χάραξη της νέας στρατηγικής για την εταιρική της ταυτότητα. Αυτό που καθορίζει τη δράση της επιχείρησης είναι η ταυτότητά της, οι αρχές της, οι ιδέες της.
Αυτές θα πρέπει να προστατέψει σε κάθε αλλαγή και προσαρμογή που καλείται να κάνει. Διαφορετικά δεν θα μπορεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη των ανθρώπων, των πελατών και των συνεργατών της. Αντίθετα, θα πρέπει να μεταδώσει στους πελάτες μια ξεκάθαρη ιδέα, που θα υποστηρίζει μέσα από όλες της τις δραστηριότητες. Μια ιδέα που προσφέρει προσανατολισμό. Αυτά υποστηρίζει η ειδικός κ. Mayer Johanssen, από το γραφείο Meta Design, που ειδικεύεται στη χάραξη ολοκληρωμένης διαχείρισης εταιρικής ταυτότητας και δραστηριοποιείται στην Ευρώπη, Ασία και ΗΠΑ και δημοσιεύεται στο εταιρικό περιοδικό Arag Mag του Σεπτεμβρίου 2012.
Ως κατευθυντήρια αρχή για την επίτευξη αυτού του στόχου και τη διαμόρφωση της νέας στρατηγικής η Arag επενδύει στη δυναμική που κρύβει η ανεξαρτησία. Για την Arag η ανεξαρτησία δεν είναι απλά μια λέξη, αλλά είναι υπόσχεση: διαμορφώνω και διατηρώ την ανεξαρτησία, που αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά αγαθά για τον άνθρωπο. Στόχος της εταιρείας είναι να μεταδώσει μέσα από αυτήν τη στρατηγική στον πελάτη την εμπειρία της υπόσχεσης. Οι ανάγκες του πελάτη μεταφέρονται πλέον στο κέντρο του ενδιαφέροντος. Αυτό σημαίνει ότι ο τρόπος σκέψης και δραστηριότητας της εταιρείας αλλάζει και προσαρμόζεται σε αυτό το νέο δεδομένο.
Η Arag, ως μια ανεξάρτητη οικογενειακή επιχείρηση, γνωρίζει καλά τι σημαίνει ανεξαρτησία και συνεπώς μπορεί με αξιοπιστία να μεταδώσει τις αξίες που συνδέονται με αυτή. Πολύ περισσότερο, αφού είναι μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται διεθνώς και η ανεξαρτησία όρια δεν γνωρίζει.