
Νεκρή 16χρονη που νοσηλευόταν με κορωνοϊό
Τη μάχη με τη ζωή έχασε 16χρονη η οποία νοσηλευόταν λόγω κορωνοϊού στο νοσοκομείο της Θήβας σύμφωνα με πληροφορίες. Κατά τις ίδιες πηγές το κορίτσι είχε υποκείμενα νοσήματα και κατέληξε λόγω ανακοπής καρδιάς. Στον Ευαγγελισμό νοσηλεύεται με κορωνοιό και η μητέρα της. Συνεχίζει την ίδια στιγμή να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της Πάτρας και ένας εννιάχρονος [...]




















