Ένα τραγούδι με τίτλο “Αυτό θα πει NΝ” κυκλοφορεί τα τελευταία εικοσιτετράωρα στα social media ενισχύοντας το ρυθμό και τη δυναμική εξωστρέφεια που έχει αποκτήσει η Eταιρεία από την ημέρα που άλλαξε και επίσημα το λογότυπό της.
Το νέο βίντεο, που δημιουργήθηκε για να εμπνεύσει τους ανθρώπους της NN, εκτός από τον “πιασάρικο” ρυθμό που έχει, αναδεικνύει επίσης τη στενή σχέση που έχει η Eταιρεία με τον αθλητισμό αλλά και την ομαδικότητα που επιζητά από τους ασφαλιστές της προκειμένου όπως λέει και στο τραγούδι να “κατακτήσουν κορυφές”.
Οι χειρότερες αναμνήσεις μου από τότε που ήμουνα εξαρτημένος ασφαλιστής από μια μόνο (και μάλιστα “μεγάλη” και παγκόσμια) ασφαλιστική ξύπνησαν με αυτό το video… Τότε που με ήθελαν “χειροκροτητή-υπάλληλο” και όχι ανεξάρτητο-σκεπτόμενο ασφαλιστικό σύμβουλο, που μου έλεγαν πως το να μιλάω για τις αυξήσεις των ασφαλίστρων, για εξαιρέσεις και περιόδους αναμονής των συμβολαίων της εταιρείας είναι “αντιπωλησιακό”, τότε που δεν ήθελαν να ξέρω και να σκέφτομαι, αλλά να πουλάω “το όνομα” της ασφαλιστικής γιατί “είμαστε οι καλύτεροι”… Τώρα έρχονται από την συγκεκριμένη ασφαλιστική που ήμουνα στον μεσίτη που συνεργάζομαι και αντί για “χειροκροτήματα” και “μπράβο” για τα προϊόντα της εταιρείας, πέφτουν πάνω τους βροχή τα ουσιώδη ερωτήματα για τα χαρακτηριστικά του συμβολαίου και τα μειονεκτήματά του. Αφήστε που κανείς πλέον δεν μπορεί να με εκβιάσει ότι αν δεν ακολουθήσω την… “πολιτική” της εταιρείας, (πχ φέτος πουλάμε συνταξιοδοτικά – μην μας φέρεται υγείας θα κοπούν χαρτοφυλάκια!), τότε θα μου πάρουν τους πελάτες, ή να με παίρνουν κάθε μέρα τηλέφωνο για το αν πέτυχα τους στόχους και αν όχι να… δώσω εξηγήσεις – λες και με πληρώνανε αυτοί κι όχι οι πελάτες μου. Όσο για την ING συγκεκριμένα, (νυν ΝΝ), έχουν ακουστεί στον χώρο πρακτικές προσπάθειας αλλαγής παλιών συμβολαίων πελατών της με… διάφορους τρόπους, από τα λεγόμενα των συναδέλφων του ίδιου του δικτύου της και μάλιστα κατ΄εξακολούθηση, στο παρελθόν. Όσο για εμένα που έκανα το βήμα της απεξάρτησης από μια και μόνο ασφαλιστική; Ελευθερία από κάθε άποψη, επιλογής, σκέψης, άγχους… 🙂 Το agency πεθαίνει. Ευτυχώς ΚΑΙ για τους καταναλωτές… 🙂
Join the club συνάδελφε!
Ασφαλιστική εταιρία που φοβάται το ανεξάρτητο δικτύο για την προώθηση των προϊοντων της, φοβούμενη την πραγματική αξιολόγηση….
Πουλάμε με τις κατευθύνσεις της εταιρίας, ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ότι έχουμε το καλύτερο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟ, φαβουμε τις υπολοιπες εταιρίες νομίζοντας πως είμαστε οι πιο δυνατοί συμφωνα με τα meetings και της γραμμες απο ψηλα…
ΦΥΣΙΚΑ καποιος ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ αναγνωριζεί τα παραπάνω και βρίσκει οτι αξίζει για τον πελάτη του.
ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΙς ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ MARKETING (LR,AVON,ORIFLAME,OLYMPIC IDEA Κ.Τ.Λ).
ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ . Η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΤΑΙ.