Η Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της AXA μας εξηγεί τη φιλοδοξία της AXA να γίνει «Digital Employer».
Η σύγχρονη αγορά κινείται με μεγάλες ταχύτητες, συνθήκες έντονου ανταγωνισμού και υψηλές απαιτήσεις άμεσης ανταπόκρισης στις συνεχείς αλλαγές και εξελίξεις. Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η συνεργασία ομάδων, «φυσικών» ή «virtual» είναι πλέον καθημερινή πρακτική, ενώ οι νέες τεχνολογίες διευκολύνουν την επικοινωνία και τη διάχυση της γνώσης μέσα στους οργανισμούς. Η ΑΧΑ, πάντα σε στενή επαφή με τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς, αντιμετωπίζει τις αλλαγές του περιβάλλοντος ως ευκαιρία ενδυνάμωσης των ικανοτήτων των ανθρώπων της και ενίσχυσης της δέσμευσής τους και διαμορφώνει τη στρατηγική της με τη φιλοδοξία να γίνει «Digital Employer».
Ο Δημήτρης Τρανούδης, Chief Information Officer της AXA Ασφαλιστικής με βάσει τα παράπανω μας λέει πώς “Η ΑΧΑ θα ηγηθεί και στην Ψηφιακή Εποχή!”.
Με τον όρο Digital δεν αναφερόμαστε φυσικά στην αυτονόητη χρήση της πληροφορικής στην αυτοματοποίηση και ανάλυση των επι χειρηματικών διαδικασιών αλ λά σε κάτι νέο,κάτι διαφορετικό, κάτι πολύ πιο πέρα από αυτό. Αναφερόμαστε στην εκμετάλ λευση των μαζικών νέων τεχνολογιών πληροφορικής για την ανάπτυξη καινοτόμων μοντέλων οργάνωσης της ασφαλιστικής επι χείρησης από την πρόσκτηση εργασιών μέχρι το διακανονισμό και απόδοση ζημιών, και από την απλή πληροφόρηση του πελάτη μέχρι την πρόληψη των κινδύνων με εξατομικευμένη συμβουλή.
Για όσους παρακολουθούν, στην ασφαλιστική αγορά συντελείται μια κοσμογονία. Ο πελάτης μας εξελίσσεται, μεταμορφώνεται με καταιγιστικό ρυθμό και κατευθύνει ο ίδιος με ένταση αυτόν το μετασχηματισμό της αγοράς. Ο ασφαλιζόμενος είναι πλέον εξοικειωμένος με τις ψηφιακές τεχνολογίες ανεξάρτητα πια από την ηλικία του, έχει πρόσβαση στο internet διαρκώς, από πολύ διαφορετικούς χώρους και από πολ λές διαφορετικές συσκευές: κινητό, ταμπλέτα, υπολογιστή.
Για να διαβάσετε τη συνέχεια της συνέντευξης πατήστε εδώ