Η επικοινωνία είναι το Α & το Ω σε μια πολυκαναλική εταιρεία. Η κακή επικοινωνία μπορεί να δημιουργήσει παρεξηγήσεις ενώ αντίθετα η καλή επικοινωνία μπορεί να δημιουργήσει ευκαιρίες και έδαφος για να ευδοκιμήσει η καλά δουλεμένη στρατηγική. Ήταν λοιπόν θετικό το γεγονός ότι το Δ.Σ. της AXA αποφάσισε για 2η συνεχόμενη χρονιά να δεχθεί ερωτήσεις από το κοινό – τους αποκλειστικούς συνεργάτες της – στην ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων τους. Έγιναν λοιπόν μια σειρά από ερωτήσεις από τους Ασφαλιστές της AXA ανά την Ελλάδα οι οποίες θα λέγαμε κάλυψαν όλα τα θέματα που απασχολούν έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή.
Εμείς όμως κρατήσαμε μια ιδιαίτερη ερώτηση και σας την παρουσιάζουμε
Ενδιαφέρον είχε λοιπόν η απάντηση του κ. Μοάτσου, Διευθύνοντα Συμβούλου της Εταιρείας στην ερώτηση της Ασφαλιστικής Συμβούλου από τη Ρόδο Αγλαΐας Κατσαρά σχετικά με την έναρξη διανομής προγραμμάτων υγείας από την Alpha Bank και πώς σκοπεύει η Εταιρεία να διαχειριστεί την πιθανή σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ των δύο δικτύων διανομής κυρίως στην επαρχία.
Διαβάστε επίσης: AXA: Όλα ξεκινούν και τελειώνουν με τον πελάτη
Ο κ. Μοάτσος ανέφερε:
“Η AXA έχει δύο στοιχεία. Το πρώτο είναι η στρατηγική επιλογή που έχει κάνει να συνεργάζεται με όλα τα δίκτυα διανομής και το δεύτερο έχει να κάνει με τις αξίες μας. Αναγνωρίζουμε ότι θα μπορούσαν να έχουν υπάρξει συγκρούσεις αλλά αυτό διασφαλίζεται από εμάς και από τον τρόπο που εμείς αντιμετωπίζουμε αυτά τα φαινόμενα έχοντας δίκαιη, ίση και διαφανή σχέση με όλους τους συνεργάτες μας. Θα γνωρίζετε ότι είμαστε η μόνη εταιρεία η οποία έχει δημοσιοποιήσει εγγράφως και δεσμευτεί με κανόνες δεοντολογίας για το πώς αντιμετωπίζονται τέτοια περιστατικά. Άρα θεωρώ ότι εγώ και ολόκληρη η ομάδα της εκτελεστικής επιτροπής διασφαλίζουμε ότι δεν θα υπάρχουν τέτοιες συγκρούσεις συμφερόντων. Και αν έχουν συμβεί τέτοια περιστατικά – μεμονωμένα – σπεύδουμε πάντα να τα επιδιορθώσουμε”.