“Εν αρχή, εσύ”. Εσύ ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος της AXA που συνεργάζεται μαζί της. Εσύ ο απλός πολίτης που της εμπιστεύτηκες τις οικονομίες σου και στηρίζεσαι στην υπόσχεσή της. Εσύ που αποφάσισες να εργαστείς για εκείνη και να παραθέσεις σώμα και ψυχή προκειμένου η Εταιρεία να κατακτήσει την κορυφή.
του Νίκου Μωράκη
Το φετινό συνέδριο της AXA τα είχε όλα. Ήταν λιτό, περιεκτικό και to the point. Παρουσιάστηκαν αποτελέσματα, έγινε στοχοθεσία, και το σημαντικότερο όλων, λύθηκαν οι απορίες όλων των συνεργατών του αποκλειστικού της δικτύου. Ένα οικογενειακό κλίμα στο Divani Apollon της Βουλιαγμένης που σε τίποτα δεν θύμιζε απρόσωπο δίκτυο πωλήσεων πολυεθνικής εταιρείας.
Αντιθέτως!
Σε ένα γιορτινό κλίμα η Εταιρεία βράβευσε του κορυφαίους της τόσο στα νούμερα όσο και σε ποιοτικά χαρακτηριστικά. Άνοιξε διάλογο με τους ασφαλιστές της απατώντας στις ερωτήσεις τους. Παρουσίασε τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς – ειδικά στον κλάδο υγείας. Έδωσε πάτημα σε δύο ασφαλιστές της να εμπνεύσουν με το πάθος τους για τη δουλειά τους την ομάδα. Συγκίνησε με τη βράβευση της επί 38 χρόνια Διευθύντριας εξυπηρέτησης πελατών που συνταξιοδοτήθηκε και τέλος ενέπνευσε τους συνεργάτες της με την παρακινητική ομιλία του δύο φορές ολυμπιονίκη Νικόλα Κακλαμανάκη.
Τα είχε όλα.
Την αρχή έκανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ερρίκος Μοάτσος. Ο κ. Μοάτσος μίλησε για τον παράγοντα άνθρωπο. Για το πώς η AXA θα τον βοηθήσει να έχει μια καλύτερη Ζωή, μια πιο ξέγνοιαστη ζωή όπου τα ρίσκα θα τα αναλαμβάνει η εταιρεία και όχι μόνο. Μίλησε για την ευθύνη της εταιρείας να εκπαιδεύει τον Ασφαλισμένο για την αξία της πρόληψης. Για την αξία της ασφαλιστικής συνείδησης. Για την αξία της διαφάνειας που πρέπει να καθρεφτίζεται στο Brand της εταιρείας. Ο κ. Μοάτσος μίλησε επίσης για τα 10 χρόνια που αισίως έκλεισε η AXA στην Ελλάδα. Για τους σταθμούς στην πορεία της που την σημάδεψαν. Από το νέο όνομα και την κουλτούρα στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά, την οργάνωση μιας νέας εταιρείας, τη δέσμευση να αντιπροσωπεύσει το παγκόσμιο Brand με επιτυχία, το στοίχημα αν θέλετε να εμπνεύσει αξιοπιστία στα μάτια καταναλωτών και συνεργατών.
Η AXA στα 10 χρόνια παρουσίας της στην Ελληνική Ασφαλιστική αγορά κατάφερε να έχει ένα δίκτυο 200 περίπου αποκλειστικών συνεργατών με ένα ποσοστό ικανοποίησης στο 91%! Mια πρωτιά στο ευρύτερο ελληνικό επιχειρείν ως η εταιρεία με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον αλλά και έναν κύκλο εργασιών ύψους 148 εκατ. ευρώ.
Νούμερα
Η AXA στα 10 χρόνια παρουσίασης της στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά κατάφερε να συγκεντρώσει ένα πελατολόγιο 422.000 ασφαλισμένων (εκ των οποίων οι 47.000 ανήκουν στο αποκλειστικό δίκτυο της Εταιρείας). Να αποκτήσει μια κερδοφορία της τάξεως των 12,8 εκατ. ευρώ και να καταφέρει να έχει ικανοποιημένους τους 9 στους 10 ασφαλισμένους της! Εκτός των άλλων, επειδή η βραδιά ήταν αφιερωμένη στο αποκλειστικό δίκτυο της Εταιρείας μάθαμε ότι σε ότι αφορά τους γενικούς κλάδους το agency συμμετείχε με 13% στις γενικές ασφαλίσεις, 22,5% στη συνολική παραγωγή ενώ σύμφωνα με τον κ. Σακελαρίου, Διευθυντή Δικτύου Διανομής, το agency σημείωσε μια εντυπωσιακή αύξηση 78% στον κλάδο υγείας!
Η ώρα της απογείωσης!
Στη συνέχεια και αφού μεσολάβησαν το 2ο μέρος των βραβεύσεων το λόγο πήρε ο Διευθυντής Agency System της εταιρεία Ernesto Di Giorgio ο οποίος παρομοιάζοντας το agency με ένα αεροπλάνο εξήγησε πως από το 2015 ξεκίνησαν μαζί το νέο τους ταξίδι. Πως την πρώτη χρονιά μαζί κατασκεύασαν τον νέο κανονισμό πωλήσεων, έφτιαξαν νέα γραφεία, αναβάθμισαν την εκπαίδευση και στρατηγικά επένδυσαν στην “τροχοδρόμηση του αεροπλάνου”. Πως το 2016 με οδηγό το νέο πρόγραμμα υγείας mediσυν 2 άρχισαν να παίρνουν ταχύτητα και να παρουσιάζουν εξαιρετικά αποτελέσματα! Το 2017 όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος θα είναι χρονιά απογείωσης! Μια απογείωση σε όλους τους τομείς. Στην ανάπτυξη δικτύου, στον κλάδο υγείας, στον κλάδο κατοικίας αλλά και στον κλάδο αυτοκινήτου.
“Είμαστε Δυνατοί, Έχουμε τα πάντα, Η αγορά διψάει!”
Στη συνέχεια ο κ. Di Giorgio κάλεσε στο βήμα 2 κορυφαίους ασφαλιστές της εταιρείας. 2 διαφορετικούς ανθρώπους που ο κάθε ένας είχε να μοιραστεί μια δική του ιστορία για τον θεσμό που συνειδητά έχει επιλέξει να υπηρετεί. Ο Γρηγόρης Πατρίκιος, ασφαλιστής της AXA που ειδικεύεται στον κλάδο Ζωής & Υγείας μίλησε για το δικό του μοντέλο δουλειάς. Ο Γρηγόρης δήλωσε ότι κάνει κατά μέσο όρο 7 ραντεβού την ημέρα γιατί όπως λέει και ο ίδιος “όταν αγαπάς κάτι του δίνεις χρόνο για να γίνεις καλύτερος”, ότι φυλάει σαν κόρη οφθαλμού το πελατολόγιό του καθώς “αυτός είναι ο θησαυρός του” και ότι επισκέπτεται τους πελάτες τους 6 φορές το χρόνο χωρίς να τους ζητήσει ούτε μια φορά σύσταση! Σύμφωνα με τον ίδιο η καλύτερη σύσταση είναι αυτή που θα γίνει αυθόρμητα από τον πελάτη του.
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Αχιλλέας Μπάτσιος και αυτός Ασφαλιστής στην AXA αλλά με ειδίκευση στους γενικούς κλάδους. Ο Αχιλλέας δήλωσε πως κυνηγάει να κάνει κατά μέσο όρο 4 ραντεβού την ημέρα και πως του αρέσουν οι γενικές ασφαλίσεις καθώς είναι άνθρωπος της λεπτομέρειας. Προσέχει πολύ την περιγραφή του κινδύνου και προσπαθεί να είναι ο επαγγελματίας που ο οικογενειάρχης/ επιχειρηματίας θα του εμπιστευτεί την ασφάλεια του σπιτιού του, της αστικής του ευθύνης, της επιχείρησής του προκειμένου να είναι ο “άνθρωπός τους”.
Real time Q & A
Η επικοινωνία είναι το Α & το Ω σε μια πολυεπίπεδη εταιρεία. Μια κακή επικοινωνία μπορεί να δημιουργήσει παρεξηγήσεις ενώ μια καλή επικοινωνία μπορεί να δημιουργήσει ευκαιρίες και έδαφος για να ευδοκιμήσει μια καλά δουλεμένη στρατηγική. Ήταν λοιπόν ευχάριστο το γεγονός ότι το Δ.Σ. της Εταιρείας αποφάσισε για 2η συνεχόμενη χρονιά να δεχθεί ερωτήσεις από το κοινό. Από τους συνεργάτες της. Έγιναν λοιπόν μια σειρά από ερωτήσεις από τους Ασφαλιστές της AXA ανά την Ελλάδα οι οποίες θα λέγαμε κάλυψαν όλα τα θέματα που απασχολούν έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή.
Ενδιαφέρον είχε η απάντηση του κ. Μοάτσου στην ερώτηση της Ασφαλίστριας από τη Ρόδο Αγλαΐας Κατσαρά σχετικά με την έναρξη διανομής προγραμμάτων υγείας από την Alpha Bank και πώς σκοπεύει η Εταιρεία να διαχειριστεί την πιθανή σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ των 2 δικτύων διανομής κυρίως στην επαρχία. Ο κ. Μοάτσος ανέφερε:
“Η AXA έχει 2 στοιχεία. Το πρώτο είναι η στρατηγική επιλογή που έχει κάνει να συνεργάζεται με όλα τα δίκτυα διανομής και το δεύτερο έχει να κάνει με τις αξίες μας. Αναγνωρίζουμε ότι θα μπορούσαν να έχουν υπάρξει συγκρούσεις αλλά αυτό διασφαλίζεται από εμάς και από τον τρόπο που εμείς αντιμετωπίζουμε αυτά τα φαινόμενα έχοντας δίκαιη, ίση και διαφανή σχέση με όλους τους συνεργάτες μας. Θα γνωρίζετε ότι είμαστε η μόνη εταιρεία η οποία έχει δημοσιοποιήσει εγγράφως και δεσμευτεί με κανόνες δεοντολογίας για το πώς αντιμετωπίζονται τέτοια περιστατικά. Άρα θεωρώ ότι εγώ και ολόκληρη η ομάδα της εκτελεστικής επιτροπής διασφαλίζουμε ότι δεν θα υπάρχουν τέτοιες συγκρούσεις συμφερόντων. Και αν έχουν συμβεί τέτοια περιστατικά – μεμονωμένα – σπεύδουμε πάντα να τα επιδιορθώσουμε.”
Η εκδήλωση έκλεισε με το τελευταίο κομμάτι βραβεύσεων όπου τιμήθηκαν οι κορυφαίοι συνεργάτες της Εταιρείας – ο κ. Παυλίδης για άλλη μια χρονιά αναδείχτηκε 1ος Διευθυντής σε νέα παραγωγή ζωής και υγείας, πλατινένιος διευθυντής ασφαλειών ζωής και υγείας και Διατηρησιμότητας ζωής και υγείας – ενώ στη συνέχεια – ο Νίκος Κακλαμανάκης έδωσε μηνύματα αισιοδοξίας, επιμονής και ομαδικότητας μοιράζοντας τη δική του προσωπική ιστορία επιτυχίας.
Δείτε όλο το φωτογραφικό υλικό της εκδήλωσης στη σελίδα μας στο Facebook εδώ