Αυξητικά κινήθηκαν τα ατυχήματα από αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες κυκλοφορίας στην Ελλάδα το 2023 πλησιάζοντας τα επίπεδα των ετών πριν την πανδημία του Covid-19. Αυτά τα στοιχεία προκύπτουν από τα δεδομένα του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης.
Για το 2023 ο αριθμός των ατυχημάτων που διακανονίστηκαν από το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης και τους διορισμένους ανταποκριτές και διακανονιστές του, ανήλθε σε 4379, έναντι 4223 για το έτος 2022 παρουσιάζοντας αύξηση 3,7%.

Την πρώτη θέση κατέχουν σταθερά τα ατυχήματα από οχήματα με Βουλγαρικές πινακίδες που ανήλθαν στα 1165 το 2023, (26,6% του συνόλου των ατυχημάτων). Ακολουθούν τα ατυχήματα από οχήματα με Γερμανικές πινακίδες που ανήλθαν σε 634 το 2023 (14,5% του συνόλου των ατυχημάτων) και τα ατυχήματα με Ρουμανικές πινακίδες που ανήλθαν σε 455 το 2023 (10,4% του συνόλου των ατυχημάτων).
Όσον αφορά στα ατυχήματα που προκαλούνται από οχήματα με Ελληνικές πινακίδες στο εξωτερικό, παρατηρείται επίσης σταδιακή άνοδος. Έτσι για το 2023 ο αριθμός των ατυχημάτων στο εξωτερικό ανήλθε σε 1085 έναντι 1080 το 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 0,5%.

Μεταξύ των χωρών στις οποίες συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα στο εξωτερικό, την πρώτη θέση σταθερά κατέχει η Ιταλία με 248 ατυχήματα (το 22,9% των ατυχημάτων) και ακολουθούν η Γερμανία με 189 ατυχήματα (το 17,4% των ατυχημάτων) και η Αλβανία με 148 ατυχήματα (το 16,4% των ατυχημάτων).