Με τίτλο «Win in Crisis» το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ διοργάνωσε στο Ίδρυμα Θεοχαράκη μια σημαντική Hμερίδα, στην οποία Εισηγητής ήταν ο κορυφαίος και πολυβραβευμένος Marketer, Bob Pritchard, και ανακηρυγμένος κατά το παρελθόν International Marketer of the Year.«Διαφοροποίηση, Τοποθέτηση, Ηγεσία και Πάθος είναι οι κύριοι άξονες Επιτυχίας», για τον πλέον περιζήτητο Ομιλητή σε θέματα Business & Marketing και συγγραφέα τεσσάρων βιβλίων best sellers.
Ο Bob Pritchard επεσήμανε, επίσης, ότι ακόμη και σε καταστάσεις παγκόσμιας Οικονομικής Κρίσης, η Επιχειρηματική Επιτυχία οφείλεται σε ποσοστό 80% στη Στρατηγική της Επιχείρησης και μόνο 20% στις Καταστάσεις ή τις Συνθήκες που διέπουν τη λειτουργία της. «Μπορεί οι Συνθήκες να παίζουν κάποιο ρόλο, αλλά η Αντίδραση σε αυτές παίζει τον καθοριστικό ρόλο. Συνεπώς, σε κάθε Αγορά σε κάθε Επιχειρηματικό Περιβάλλον υπάρχουν Ευκαιρίες και Δυνατότητες. Το θέμα είναι να μπορούν τα Στελέχη να τις αναγνωρίσουν και να είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν τις απαραίτητες Αλλαγές ώστε να τις αξιοποιήσουν. Oι Επιχειρήσεις αυτές θα κερδίσουν και από τη σημερινή Οικονομική Κρίση και την Ύφεση που προκαλεί».
Κατά τον Αυστραλό ειδικό, υπάρχουν δύο τρόποι αντιμετώπισης της Κρίσης. Εστιάζεις στο Μάρκετινγκ και στην Επιχείρηση, δηλαδή Αύξηση των Κερδών, Μείωση του Κόστους, Εξεύρεση Νέων Πελατών. Το σημαντικό είναι να αντιληφθούμε ότι σε περίοδο Ύφεσης τα πράγματα αλλάζουν. Ο Καταναλωτής αλλάζει και το Επιχειρείν είναι πολύ διαφορετικό. Η Τεχνολογία θα αλλάξει δραστικά τον τρόπο λειτουργίας των Επιχειρήσεων και την Παραγωγή Προϊόντων, ενώ ο Καταναλωτής θα ενημερώνεται περισσότερο μέσω του Διαδικτύου και θα αγοράζει περισσότερο μέσω αυτού. Ο Καταναλωτής ήταν πάντα «βασιλιάς», αλλά μετά την έξοδο από την Κρίση θα έχει ακόμα περισσότερη δύναμη.
Επεσήμανε, επίσης, ότι οι επιχειρήσεις που δε χρησιμοποιούν τη σημερινή τεχνολογία για να μειώσουν τα Κόστη τους και να βελτιώσουν την Αποτελεσματικότητα και την Παραγωγικότητα σε κάθε Επιχειρηματική τους Διάσταση, που δεν είναι δυνατές στο Διαδίκτυο και δεν προσφέρουν εξαιρετικές Υπηρεσίες στους πελάτες τους πρέπει να αλλάξουν αμέσως. Στη νέα οικονομία η αποτελεσματικότητα και η επακριβής ανταπόκριση στις προσδοκίες του πελάτη θα είναι κρίσιμες.